Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (2 jaar en 15 dagen geleden)
PR: Marcommit

Unisys kondigt integratie aan van Unisys Stealth® Security met toonaangevende Cyber Recovery Software voor verbeterde cyberweerbaarheid

Stealth™ maakt back-up- en herstel nog veiliger, met een flexibelere implementatie en virtuele "clean rooms" als veilige omgeving voor het herstellen van systemen en gegevens

Hoofddorp, 2 mei 2019 – Unisys Corporation (NYSE: UIS) heeft vanaf Dell Technologies World 2019 laten weten dat het bekroonde Unisys Stealth® beveiligingssoftwarepakket is geïntegreerd met Dell EMC Cyber Recovery-software om de recovery-activiteiten van klanten beter te beschermen. De geïntegreerde oplossing is beschikbaar vanaf juni 2019.

Stealth™, met Dynamic Isolation™-mogelijkheden om apparaten of gebruikers snel te isoleren bij het eerste teken van onraad, vermindert aanvalsoppervlakken in deze omgevingen door het creëren van dynamische, identiteitsgestuurde microsegmenten genaamd communities of interest (COI's). Door beveiligde COI's te maken, scheidt Stealth vertrouwde systemen, gebruikers en gegevens van niet-vertrouwde. Het verkleint de aanvalsoppervlakken verder door alle communicatie tussen Stealth-beveiligde systemen te coderen en de systemen te verbergen voor ongeautoriseerde gebruikers.

De mogelijkheden van Stealth zullen de veiligheid voor gebruikers van Dell EMC Cyber Recovery verhogen. Dell EMC Cyber Recovery is een oplossing die isolatie en herstel van bedrijfskritieke back-upgegevens beheert en automatiseert, zodat organisaties snel hun bedrijfsactiviteiten kunnen hervatten na ransomware of destructieve cyberaanvallen.

Stealth past cryptografische netwerkisolatie toe om alle verkeer naar, uit en binnen de Dell EMC Cyber Recovery Vault te beveiligen, waarbij systemen verborgen zijn voor het aanvalsoppervlak. Stealth biedt ook een "virtuele clean room", zodat hersteloperaties kunnen beginnen voordat een cyberaanval is geneutraliseerd of geëlimineerd uit een bedrijfsnetwerk.

“De combinatie van Dell EMC Cyber Recovery met Unisys Stealth biedt meer zekerheid voor organisaties die op zoek zijn naar extra bescherming tegen hackers en kwaadwillende insiders die zich doelbewust richten op infrastructuur voor gegevensbescherming en back-up,” zegt Jay Snyder, senior vice president Global Alliances bij Dell EMC. “We kijken er naar uit om met Unisys samen te werken en onze klanten de best mogelijke afweer te bieden tegen aanvallen op kritieke back-upgegevens.”

De integratie van Stealth met de Dell EMC Cyber Recovery-software volgt op de aankondiging van de release van Stealth 4.0. De nieuwste versie van de Stealth-software pakt bedreigingen aan die verband houden met het voortdurend evoluerende digitale landschap waarin de adoptie van cloud, mobiel en het Internet of Things blijft toenemen. Stealth 4.0 biedt klanten de mogelijkheid om onmiddellijk actie te ondernemen op beveiligingsincidenten en aanvallen te onderbreken.

“Veel organisaties beseffen mogelijk niet dat hun back-up-oplossingen niet zijn ontworpen om bestand te zijn tegen cyberaanvallen en hiervan te herstellen. Deze kwetsbaarheden kunnen zeer schadelijke en kostbare gevolgen hebben,” zegt Eric Hutto, senior vice president en president van Enterprise Solutions bij Unisys. “Met Stealth en Dell EMC Cyber Recovery kunnen organisaties vertrouwen op hun vermogen om de bedrijfsactiviteiten te herstellen na een cyberaanval. En door Stealth Dynamic Isolation in te zetten, kunnen organisaties de waarschijnlijkheid en omvang van dergelijke aanvallen sterk verminderen.”

Unisys is een Dell EMC Titanium-partner en een van de langst bestaande partners van Dell EMC. Dankzij deze samenwerking leveren Unisys en Dell EMC veilige oplossingen voor veeleisende omgevingen bij onder meer de overheid, banken, luchtvaartmaatschappijen en vrachtafhandelaars. Dit zijn omgevingen met een hoog transactievolume die politie, haven, defensie en commerciële bedrijven over de hele wereld ondersteunen.

Hyperlink  Unisys Stealth
Hyperlink  Stealth 4. 0

Voor meer informatie en interviewaanvragen:
Pride PR
Andrea Wigman
unisys@pridepr.nl

Over Unisys
Unisys is een wereldwijd actief technologiebedrijf dat krachtige beveiligingsoplossingen bouwt voor bedrijven en overheden die hoge eisen stellen aan digitale technologie. Unisys biedt onder meer beveiligingssoftware en -diensten; hulp bij digitale transformatie van de werkplek; industriële applicaties en diensten, en innovatieve softwarebeheeromgevingen voor grootschalig zakelijk gebruik. Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciële bedrijven helpt met betere en veiligere resultaten, op www.unisys.com.

Volg Unisys op Twitter en LinkedIn.
Laatste van Unisys
Unisys ondersteunt Lenovo bij Internet of Things-oplossingen

SAS Cargo breidt digitale dienstverlening verder uit met Cargo Portal platform van Unisys

Unisys Stealth 6.0 biedt nieuwe automatiserings- en visualisatietools voor snellere implementatie en eenvoudig beheer
Verstreken tijd: 2 jaar en 15 dagen

Logo Marcommit
Unisys contact

Logo Unisys

+31 232071010
  www.unisys.nl
Unisys sociaal

Unisys tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo SurveyMonkey
Logo Schneider Electric
Logo NorthC Datacenters