Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

2512 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 144 dagen geleden)
PR: Marcommit

Unisys kondigt integratie aan van Unisys Stealth® Security met toonaangevende Cyber Recovery Software voor verbeterde cyberweerbaarheid

Stealth™ maakt back-up- en herstel nog veiliger, met een flexibelere implementatie en virtuele "clean rooms" als veilige omgeving voor het herstellen van systemen en gegevens

Hoofddorp, 2 mei 2019 – Unisys Corporation (NYSE: UIS) heeft vanaf Dell Technologies World 2019 laten weten dat het bekroonde Unisys Stealth® beveiligingssoftwarepakket is geïntegreerd met Dell EMC Cyber Recovery-software om de recovery-activiteiten van klanten beter te beschermen. De geïntegreerde oplossing is beschikbaar vanaf juni 2019.

Stealth™, met Dynamic Isolation™-mogelijkheden om apparaten of gebruikers snel te isoleren bij het eerste teken van onraad, vermindert aanvalsoppervlakken in deze omgevingen door het creëren van dynamische, identiteitsgestuurde microsegmenten genaamd communities of interest (COI's). Door beveiligde COI's te maken, scheidt Stealth vertrouwde systemen, gebruikers en gegevens van niet-vertrouwde. Het verkleint de aanvalsoppervlakken verder door alle communicatie tussen Stealth-beveiligde systemen te coderen en de systemen te verbergen voor ongeautoriseerde gebruikers.

De mogelijkheden van Stealth zullen de veiligheid voor gebruikers van Dell EMC Cyber Recovery verhogen. Dell EMC Cyber Recovery is een oplossing die isolatie en herstel van bedrijfskritieke back-upgegevens beheert en automatiseert, zodat organisaties snel hun bedrijfsactiviteiten kunnen hervatten na ransomware of destructieve cyberaanvallen.

Stealth past cryptografische netwerkisolatie toe om alle verkeer naar, uit en binnen de Dell EMC Cyber Recovery Vault te beveiligen, waarbij systemen verborgen zijn voor het aanvalsoppervlak. Stealth biedt ook een "virtuele clean room", zodat hersteloperaties kunnen beginnen voordat een cyberaanval is geneutraliseerd of geëlimineerd uit een bedrijfsnetwerk.

“De combinatie van Dell EMC Cyber Recovery met Unisys Stealth biedt meer zekerheid voor organisaties die op zoek zijn naar extra bescherming tegen hackers en kwaadwillende insiders die zich doelbewust richten op infrastructuur voor gegevensbescherming en back-up,” zegt Jay Snyder, senior vice president Global Alliances bij Dell EMC. “We kijken er naar uit om met Unisys samen te werken en onze klanten de best mogelijke afweer te bieden tegen aanvallen op kritieke back-upgegevens.”

De integratie van Stealth met de Dell EMC Cyber Recovery-software volgt op de aankondiging van de release van Stealth 4.0. De nieuwste versie van de Stealth-software pakt bedreigingen aan die verband houden met het voortdurend evoluerende digitale landschap waarin de adoptie van cloud, mobiel en het Internet of Things blijft toenemen. Stealth 4.0 biedt klanten de mogelijkheid om onmiddellijk actie te ondernemen op beveiligingsincidenten en aanvallen te onderbreken.

“Veel organisaties beseffen mogelijk niet dat hun back-up-oplossingen niet zijn ontworpen om bestand te zijn tegen cyberaanvallen en hiervan te herstellen. Deze kwetsbaarheden kunnen zeer schadelijke en kostbare gevolgen hebben,” zegt Eric Hutto, senior vice president en president van Enterprise Solutions bij Unisys. “Met Stealth en Dell EMC Cyber Recovery kunnen organisaties vertrouwen op hun vermogen om de bedrijfsactiviteiten te herstellen na een cyberaanval. En door Stealth Dynamic Isolation in te zetten, kunnen organisaties de waarschijnlijkheid en omvang van dergelijke aanvallen sterk verminderen.”

Unisys is een Dell EMC Titanium-partner en een van de langst bestaande partners van Dell EMC. Dankzij deze samenwerking leveren Unisys en Dell EMC veilige oplossingen voor veeleisende omgevingen bij onder meer de overheid, banken, luchtvaartmaatschappijen en vrachtafhandelaars. Dit zijn omgevingen met een hoog transactievolume die politie, haven, defensie en commerciële bedrijven over de hele wereld ondersteunen.

Hyperlink  Unisys Stealth
Hyperlink  Stealth 4. 0

Voor meer informatie en interviewaanvragen:
Pride PR
Andrea Wigman
unisys@pridepr.nl

Over Unisys
Unisys is een wereldwijd actief technologiebedrijf dat krachtige beveiligingsoplossingen bouwt voor bedrijven en overheden die hoge eisen stellen aan digitale technologie. Unisys biedt onder meer beveiligingssoftware en -diensten; hulp bij digitale transformatie van de werkplek; industriële applicaties en diensten, en innovatieve softwarebeheeromgevingen voor grootschalig zakelijk gebruik. Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciële bedrijven helpt met betere en veiligere resultaten, op www.unisys.com.

Volg Unisys op Twitter en LinkedIn.
Laatste van Unisys
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf