www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Unisys kondigt integratie aan van Unisys Stealth® Security met toonaangevende Cyber Recovery Software voor verbeterde cyberweerbaarheid

Stealth™ maakt back-up- en herstel nog veiliger, met een flexibelere implementatie en virtuele "clean rooms" als veilige omgeving voor het herstellen van systemen en gegevens

Hoofddorp, 2 mei 2019 – Unisys Corporation (NYSE: UIS) heeft vanaf Dell Technologies World 2019 laten weten dat het bekroonde Unisys Stealth® beveiligingssoftwarepakket is geïntegreerd met Dell EMC Cyber Recovery-software om de recovery-activiteiten van klanten beter te beschermen. De geïntegreerde oplossing is beschikbaar vanaf juni 2019.

Stealth™, met Dynamic Isolation™-mogelijkheden om apparaten of gebruikers snel te isoleren bij het eerste teken van onraad, vermindert aanvalsoppervlakken in deze omgevingen door het creëren van dynamische, identiteitsgestuurde microsegmenten genaamd communities of interest (COI's). Door beveiligde COI's te maken, scheidt Stealth vertrouwde systemen, gebruikers en gegevens van niet-vertrouwde. Het verkleint de aanvalsoppervlakken verder door alle communicatie tussen Stealth-beveiligde systemen te coderen en de systemen te verbergen voor ongeautoriseerde gebruikers.

De mogelijkheden van Stealth zullen de veiligheid voor gebruikers van Dell EMC Cyber Recovery verhogen. Dell EMC Cyber Recovery is een oplossing die isolatie en herstel van bedrijfskritieke back-upgegevens beheert en automatiseert, zodat organisaties snel hun bedrijfsactiviteiten kunnen hervatten na ransomware of destructieve cyberaanvallen.

Stealth past cryptografische netwerkisolatie toe om alle verkeer naar, uit en binnen de Dell EMC Cyber Recovery Vault te beveiligen, waarbij systemen verborgen zijn voor het aanvalsoppervlak. Stealth biedt ook een "virtuele clean room", zodat hersteloperaties kunnen beginnen voordat een cyberaanval is geneutraliseerd of geëlimineerd uit een bedrijfsnetwerk.

“De combinatie van Dell EMC Cyber Recovery met Unisys Stealth biedt meer zekerheid voor organisaties die op zoek zijn naar extra bescherming tegen hackers en kwaadwillende insiders die zich doelbewust richten op infrastructuur voor gegevensbescherming en back-up,” zegt Jay Snyder, senior vice president Global Alliances bij Dell EMC. “We kijken er naar uit om met Unisys samen te werken en onze klanten de best mogelijke afweer te bieden tegen aanvallen op kritieke back-upgegevens.”

De integratie van Stealth met de Dell EMC Cyber Recovery-software volgt op de aankondiging van de release van Stealth 4.0. De nieuwste versie van de Stealth-software pakt bedreigingen aan die verband houden met het voortdurend evoluerende digitale landschap waarin de adoptie van cloud, mobiel en het Internet of Things blijft toenemen. Stealth 4.0 biedt klanten de mogelijkheid om onmiddellijk actie te ondernemen op beveiligingsincidenten en aanvallen te onderbreken.

“Veel organisaties beseffen mogelijk niet dat hun back-up-oplossingen niet zijn ontworpen om bestand te zijn tegen cyberaanvallen en hiervan te herstellen. Deze kwetsbaarheden kunnen zeer schadelijke en kostbare gevolgen hebben,” zegt Eric Hutto, senior vice president en president van Enterprise Solutions bij Unisys. “Met Stealth en Dell EMC Cyber Recovery kunnen organisaties vertrouwen op hun vermogen om de bedrijfsactiviteiten te herstellen na een cyberaanval. En door Stealth Dynamic Isolation in te zetten, kunnen organisaties de waarschijnlijkheid en omvang van dergelijke aanvallen sterk verminderen.”

Unisys is een Dell EMC Titanium-partner en een van de langst bestaande partners van Dell EMC. Dankzij deze samenwerking leveren Unisys en Dell EMC veilige oplossingen voor veeleisende omgevingen bij onder meer de overheid, banken, luchtvaartmaatschappijen en vrachtafhandelaars. Dit zijn omgevingen met een hoog transactievolume die politie, haven, defensie en commerciële bedrijven over de hele wereld ondersteunen.

Hyperlink  Unisys Stealth
Hyperlink  Stealth 4. 0

Voor meer informatie en interviewaanvragen:
Pride PR
Andrea Wigman
unisys@pridepr.nl

Over Unisys
Unisys is een wereldwijd actief technologiebedrijf dat krachtige beveiligingsoplossingen bouwt voor bedrijven en overheden die hoge eisen stellen aan digitale technologie. Unisys biedt onder meer beveiligingssoftware en -diensten; hulp bij digitale transformatie van de werkplek; industriële applicaties en diensten, en innovatieve softwarebeheeromgevingen voor grootschalig zakelijk gebruik. Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciële bedrijven helpt met betere en veiligere resultaten, op www.unisys.com.

Volg Unisys op Twitter en LinkedIn.
Laatste van Unisys
Unisys Always-On Access™ powered by Stealth biedt medewerkers snelle en veilige toegang op afstand

Unisys kondigt Unisys TrustCheck™ Software-as-a-Service Platform aan

Unisys breidt beveiliging uit naar containeromgevingen en Kubernetes met Stealth® 5.0 Software
Fullstaq en Venafi bestrijden malware met Jenkins plugin voor Next-Gen Code Signing

Datacenter NorthC Oude Meer wordt aangesloten op het eigen netwerk van Relined Fiber Network in Amsterdam

Gezondheidsorganisaties, overheden en bedrijven omarmen de robot in hun strijd tegen het coronavirus

Digitaal thuisonderwijs: tips van devolo

Wat is het beste moment om boodschappen te doen?

Werkend Nederland stelt veel vrije tijd boven een hoog inkomen

PragmatiQ versnelt digitale transformatie van bedrijven met Thinkwise low-code platform

Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie

Trend Micro verkozen tot ‘2019 Google Cloud Technology Partner of the Year voor Security’

VMware behaalt ruimschoots zijn belangrijkste Virtual Cloud Network-mijlpalen

Nieuwe MSSP’s zetten Secure SD-WAN van Fortinet in om klanten van onderscheidende netwerk- en beveiligingsdiensten te voorzien

Vertixo lanceert gratis encrypted video conference tool
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Contactloos visitekaartje extra in belangstelling door coronacrisis

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

Eén op de vijf Nederlandse bedrijven heeft zwaar te lijden onder huidige coronacrisis

DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Xebia. One of the best companies in e-business 2020.

Fast forward: ALSO’s online event Channel Trends + Visions wordt internationaal uitgerold

Eerste Expertwebinar Het Houtblad zeer goed bekeken

Uitbreiding naar acht vreemde talen corona-persconferentie Rijksoverheid

Onderzoek: Gesloten Efteling en Rijksmuseum gaan we het meest missen met Pasen

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo HubSpot

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl