www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 15 dagen geleden)
PR: Marcommit

Unisys breidt CloudForte™ Managed-Service-oplossing uit naar hybride IT-omgevingen voor een versnelde digitale transformatie van organisaties

Een onderscheidende, op service gerichte aanpak gecombineerd met technologieën van Unisys en Dell, waarmee klanten bestaande IT-investeringen verder uit kunnen bouwen en next-generation cloud-oplossingen kunnen integreren

Hoofddorp, 2 mei 2019 - Unisys Corporation (NYSE: UIS) heeft tijdens Dell Technologies World 2019 aangekondigd dat de Unisys CloudForte™-oplossing voor managed services nu beschikbaar is voor zowel hybride cloudomgevingen, inclusief private clouds, als conventionele datacenters en public clouds.

Met CloudForte™ for Hybrid kunnen organisaties hun digitale transformatie versnellen zonder buitensporige complexiteit of extreme kosten. CloudForte for Hybrid biedt de volgende voordelen:
  • Gebruikmaken van bestaande IT-investeringen en tegelijkertijd nieuwe mogelijkheden integreren om veilige digitale transformatie te versnellen;
  • Automatiseren van cloud-activiteiten zodat er altijd en overal toegang is tot computerbronnen;
  • Applicatiemodernisering versnellen in de gehele geïntegreerde omgeving;
  • Stroomlijnen van het beheer in de cloud-lifecycle.
De nieuwe oplossing is een aanvulling op de CloudForte-implementaties die Unisys al heeft gelanceerd voor de veel gebruikte Amazon Web Services (AWS) en Microsoft Azure public-cloud-omgevingen. Deze zijn veilig te integreren in het CloudForte for Hybrid-ecosysteem.

De Unisys Cloud Center of Enablement-aanpak onderscheidt CloudForte for Hybrid van andere producten in de markt. Het bestaat uit een reeks diensten op het gebied van advies, infrastructuurtransformatie, operationele optimalisatie en applicatiemodernisering die worden geleverd door ruim 1.000 professionals met cloud-certificering.

Deze benadering versterkt de kracht van de Unisys- en Dell Technologies-software die het CloudForte for Hybrid-platform mogelijk maakt. Het aanbod van Unisys bestaat uit:
  • Een geautomatiseerd platform voor software-as-a-service om private, publieke en hybride clouddiensten te identificeren en op maat aan te bieden. Op deze manier kunnen de bronnen voor specifieke taken zo effectief en kostenefficiënt mogelijk geleverd worden;
  • Realtime analytics en transparant beheer van de hybride omgeving en het servicemanagementsysteem vanuit een enkel venster;
  • Mogelijkheid voor het moderniseren van legacy-applicaties door herkenning van verouderde IT-activa en deze met voorrang naar de cloud migreren;
  • Vooraf ingevulde blauwdrukken voorhanden in selfservice-catalogi voor eenvoudiger implementatie en veilig beheer.
Dell Technologies-software als aanvulling op de Unisys-componenten van CloudForte for Hybrid omvat de virtuele cloudomgeving van VMware en het VMware Enterprise PKS-containeraanbod; tools voor ontwikkeling en modernisering van applicaties van Pivotal; CloudVelox voor workload-migratie; en CloudHealth by VMware voor kostenbeheer.“Digitale transformatie en organisatiebrede cloud-acceptatie nemen snel toe, maar zijn soms onverwacht moeilijk te beheren en te optimaliseren,” zegt Chris Wick, Vice President Infrastructure Transformation Services bij Unisys. “Het aanbod van CloudForte for Hybrid is een service-gedreven aanbod waarmee organisaties een cloud-enabled digitale IT-omgeving creëren door al hun IT-middelen soepel, veilig en kostenefficiënt te integreren en te beheren.”

Organisaties die werken met CloudForte for Hybrid, kunnen profiteren van Unisys Zero Trust-aanpak voor zakelijke beveiliging: vertrouw geen gebruiker of apparaat binnen of buiten het private netwerk en verleen bij betrouwbare identificatie zo weinig mogelijk toegang. Unisys heeft een uitgebreide expertise in zakelijke beveiliging voor mobiele en cloud-omgevingen, inclusief producten en diensten die gebaseerd zijn op Unisys Stealth®. Stealth™ maakt gebruik van op identiteit gebaseerde dynamische isolatie, waardoor organisaties binnen enkele seconden op bedreigingen kunnen reageren door gebruikers en apparaten snel en proactief te isoleren. Zo blijft het bedrijf operationeel, zelfs tijdens een aanval.Unisys is een Dell EMC Titanium-partner en een van de langst bestaande partners van Dell EMC. Dankzij deze samenwerking leveren Unisys en Dell EMC veilige oplossingen voor veeleisende omgevingen bij onder meer de overheid, banken, luchtvaartmaatschappijen en vrachtafhandelaars. Dit zijn omgevingen met een hoog transactievolume die politie, haven, defensie en commerciële bedrijven over de hele wereld ondersteunen.Unisys services-gestuurde cloudoplossingen hebben een aanzienlijk momentum op de markt gekregen, meest recent als een belangrijk onderdeel in cloudoplossingen voor het Office of the Comptroller of the Currency van het Amerikaanse ministerie van Financiën en het U.S. Department of Veterans Affairs (VA). ISG noemt Unisys bovendien een Top 25-aanbieder van diensten voor digitale transformatie en erkent de voortdurende veilige digitale transformatie van het bedrijf als een van de "25 beste" voorbeelden van dergelijke initiatieven. De digitale transformatie van Unisys heeft ook prestigieuze CIO 100 Awards gewonnen in 2018 en 2019.

Hyperlink  Zero Trust
Hyperlink  Unisys Stealth
Hyperlink  Dell EMC Titanium-partner

Voor meer informatie en interviewaanvragen:
Pride PR
Andrea Wigman
+31 (0)624114874
unisys@pridepr.nl

Over Unisys
Unisys is een wereldwijd actief technologiebedrijf dat krachtige beveiligingsoplossingen bouwt voor bedrijven en overheden die hoge eisen stellen aan digitale technologie. Unisys biedt onder meer beveiligingssoftware en -diensten; hulp bij digitale transformatie van de werkplek; industriële applicaties en diensten, en innovatieve softwarebeheeromgevingen voor grootschalig zakelijk gebruik. Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciële bedrijven helpt met betere en veiligere resultaten, op www.unisys.com.

Volg Unisys op Twitter en LinkedIn.
Laatste van Unisys
Unisys ondersteunt Lenovo bij Internet of Things-oplossingen

SAS Cargo breidt digitale dienstverlening verder uit met Cargo Portal platform van Unisys

Unisys Stealth 6.0 biedt nieuwe automatiserings- en visualisatietools voor snellere implementatie en eenvoudig beheer
Verstreken tijd: 2 jaar en 15 dagen

Logo Marcommit
Unisys contact

Logo Unisys

+31 232071010
  www.unisys.nl
Unisys sociaal

Unisys tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo SurveyMonkey
Logo Schneider Electric
Logo NorthC Datacenters