Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

10 jaar Slimdruk

10 dagen 10% korting - Feestje met kortingen

10 jaar lijkt een korte tijd, maar het vliegt zo voorbij. Bij Slimdruk moeten we dat feit nu ook onder ogen zien. Maar dan wel met grote vreugde. We vieren dat we al weer 10 jaar bestaan en daar zijn we trots op. Slimdruk heeft daarmee overduidelijk bewezen dat er ook in deze tijd nog steeds vraag is naar kwalitatief en betaalbaar drukwerk. Het heeft ons ook doen inzien dat we deze mijlpaal niet alleen hebben kunnen bereiken. Ook jij onze klant danken we voor de fantastische afgelopen 10 jaar. Het spreekt dan ook voor zich dat we ons feestje samen met jou willen vieren

10 dagen lang geven we jou 10% korting. Op onze gehele assortiment!

Nu is dan de tijd om die grote opdracht uit te laten voeren, je visitekaartjes te laten drukken of je omzet te vermeerderen met onze flyers en brochures.

Nu is het ook de tijd waar wij moeten terugblikken op de afgelopen 10 jaar en wat de redenen zijn dat we zo ver zijn gekomen. En belangrijker nog hoe we de komende 10 jaar tegemoet gaan.

Wat maakt van Slimdruk de drukker voor jou

Ook wij zien in dat digitale media de meest prevelante vorm is. Maar wij hebben ook in gezien dat er nog steeds een zeer grote rol is voor geprinte media. Niet ondanks, maar dankzij. Als een modern bedrijf dat niet naast, maar samen met de digitale wereld is gegroeid onderkennen wij het belang van een omvattende aanwezigheid. In andere woorden bieden wij iedereen de kans om zich te promoten op een omvattende wijze. Behaal optimaal resultaat in je commerciële aanwezigheid zowel off- als online.

Wij zijn de one-stop shop voor al je reclame uitingen.

10 jaar geleden zijn we begonnen met voornamelijk drukwerk op papier. Inmiddels bieden zeer veel opties aan.

De mogelijkheden qua drukwerk van Slimdruk

In de 10 jaar dat wij actief zijn in drukwerk is er het nodige veranderd. De hoeveelheid aan diensten en producten die wij aanbieden zijn werkelijk te veel om hier allemaal te benoemen. Van folders tot makelaarsborden en nog zo veel meer. Een pakket aan diensten als het aankomt op drukwerk dat op zijn minst als indrukwekkend gezien kan worden. Bij ons ben je aan het juiste adres voor onder andere:
  • Bierviltjes
  • Vlaggen
  • Flyers, brochures
  • Visitekaartjes
  • Buitenreclame/ sign
  • En veel meer
Als het gaat om drukwerk dan ben je in de breedste zin van het woord bij ons aan het juiste adres. Maar een jubileum als 10 jaar behaal je niet alleen door veel diensten en producten aan te bieden. Als het aankomt op drukwerk dan is een uitstekende service de sleutel tot succes. Dat en natuurlijk mooie prijzen.

Druk- en printwerk van Slimdruk, kwaliteit en persoonlijke service

Wij vinden het normaal dat als we een aangeleverd design krijgen waar we een fout in ontdekken dat we je dat op tijd laten weten. We vinden het ook normaal om je dit niet in rekening te brengen. Slechts een voorbeeld van onze service. Wij zijn trots op ons werk en willen dat onze klanten dat ook zijn. Met succes mogen we zeggen. Slimdruk is met een 9,7 (744 beoordelingen op Trustpilot) de best beoordeelde drukker in de categorie Print- en drukwerk!

Dit feit geeft natuurlijk extra flair aan ons 10 jarig bestaan. En wij danken jullie voor jullie lovende woorden.

Ben je al een klant of denk je erover er een te worden. Bij Slimdruk ben je altijd welkom voor al je druk- en printwerk. Maak dan nu gebruik van de actie en geniet van 10% korting (van 1 t/m 10 mei 2019) over al zeer aantrekkelijke prijzen.

Vier jij ook het 10 jarig bestaan van Slimdruk, www.slimdruk.nl!

Eerder van Slimdruk B.V.

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl