www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureau
2500 volgers blijven op de hoogte!

Faster Forward koppelt Elements-software met Postex

Klantcommunicatie vanuit Elements volledig geautomatiseerd aanbieden en volgen met het Postex communicatieplatform.

De Postex-koppeling is vanaf vandaag beschikbaar voor alle Elements gebruikers. Door de beschikbaarheid van de koppeling kunnen Elements gebruikers het aanbieden en volgen van documenten, brieven en facturen volledig automatiseren.

Op basis van ingevoerde tarieven werden facturen al automatisch opgemaakt in Elements. Nu kunnen deze ook, volledig met behoud van de huisstijl, worden aangeboden via diverse kanalen. Postex kan digitaal documenten aanbieden in de vorm van een e-mailbericht of aflevering per post faciliteren via PostNL. Daarnaast is het mogelijk om vanuit diverse communicatiekanalen een iDEALbetaalverzoek aan te bieden. Naast interne efficiency zorgt deze mogelijkheid voor veel gemak voor de eindklant.

Inzicht en volgen
Het Postex platform biedt adviseurs toegang om de acties rondom de aangeboden documenten te volgen. Daarnaast geeft Postex de adviseur inzage in onder andere het lees- en betaalgedrag van de klant.

André van Nieuwenhuijzen: “We merken dat adviseurs zich meer en meer focussen op adviseren en ontzorgen. En niet op de administratieve rompslomp die het met zich meebrengt. In samenwerking met onze klanten zijn we zo in contact gekomen met Postex. Met de gerealiseerde koppeling bieden we de adviseur de mogelijkheid om het aanbieden van documenten en berichten volledig te automatiseren”.

Samenwerking met Elements klantgroep
Vanuit de klantgroep is er positief gereageerd op de koppeling. Zo is er onder andere samengewerkt met Ruben Messak, Manager Operations bij Financieel Fit.

Ruben: “De mogelijkheden van Postex om onze klantcommunicatie via meerdere kanalen, zoals email en post, te automatiseren heeft ons veel voordelen opgeleverd. Daarnaast is het platform zeer intuïtief in gebruik. Bovendien wordt iDEAL-betaaloptie zowel door ons als door onze klanten enorm gewaardeerd.”

Over Postex
Postex, opgericht in 2014, is een technologiebedrijf en de ontwikkelaar van het cloudplatform voor het automatiseren van klantcommunicatie.  Het Postex-platform regisseert intelligente klantcommunicatie die aansluit bij de actuele en gevalideerde communicatievoorkeur van de klant.  Meer dan 250 bedrijven & semi-overheidsorganisaties gebruiken het platform om klantcommunicatie te automatiseren, selfservice te stimuleren en online betaalmogelijkheden aan te bieden.

Over Faster Forward
Faster Forward focust zich op de financiële dienstverlening onder het motto “elke dag efficiënter”. Dit houdt in dat we voortdurend werken aan het vergroten van de efficiency van onze klanten en elke dag investeren in technologie en tevreden klanten. Dit doet Faster Forward al 12 jaar met veel passie. Dankzij deze jarenlange ervaring in de financiële sector is Elements precies waar de adviseur naar op zoek is. Door vele koppelingen met bijvoorbeeld adviespakketten heeft de adviseur één centraal klantbeeld. Zo kan het klantbeheer efficiënt en effectief worden uitgevoerd.

Noot voor de redactie:

Voor redactionele informatie kunt u contact opnemen met Narasja van Maanen, Sales Representative van Faster Forward, narasja.van.maanen@fasterforward.nl of met Hans de Wit, Commercieel Directeur van Postex, h.de.wit@postex.com
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Postex Nederland B.V.
Klantervaring You Sure: slimmer, sneller en efficiënter werken met Postex

Postex Nederland betrekt nieuw hoofdkantoor in Gouda

Klaverblad Verzekeringen gaat samenwerking aan met Postex voor digitale klantcommunicatie en online betaalgemak
Postex Nederla.. contact

Logo Lightspeed

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nl