www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat Virtualization 4.3 biedt high-performance, high-available en makkelijk schaalbare workloads voor virtuele machines

Denver – Open Infrastructure Summit – 30 april 2019 - Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, maakt bekend dat Red Hat Virtualization 4.3, de nieuwste versie van Red Hat’s kernel-gebaseerde Virtual Machine (KVM)-gedreven virtualisatieplatform vanaf mei 2019 algemeen beschikbaar is. Red Hat Virtualization 4.3 is gebouwd op de vertrouwde basis van Red Hat Enterprise Linux en ontworpen om meer veiligheid, eenvoudigere interoperabiliteit en verbeterde integratie van IT-omgevingen te bieden. Van verbeterde software-defined networking mogelijkheden tot nieuwe rollen - het virtualisatieplatform maakt moderne systemen mogelijk, blijft volledig open en helpt om kosten te besparen in vergelijking tot propriëtaire oplossingen.

Red Hat Virtualization is een open softwaregedefinieerd platform voor het virtualiseren van Linux- en Microsoft Windows-workloads. Het biedt een flexibel, schaalbaar en veiliger, productieklaar platform met automatisering en services om IT-werkzaamheden te vereenvoudigen. Red Hat Virtualization wordt gedreven door open innovatie, is geïntegreerd met andere opensourcetechnologieën, en stelt klanten in staat traditionele workloads gemakkelijker te virtualiseren, en tegelijkertijd een basis te bouwen voor toekomstige cloud-native en gecontaineriseerde workloads. Veel bedrijven ervaren de voordelen van een lagere total cost of ownership (TCO) na de implementatie van Red Hat Virtualization.

Red Hat Virtualization 4.3 bouwt voort op het leiderschap van Red Hat voor goed presterende, zeer beschikbare en gemakkelijker schaalbare virtuele machine (VM) workloads. Het platform biedt bovendien nieuwe mogelijkheden en verbeteringen, waaronder:
  • Uitgebreid software-defined networking (SDN) - Met ondersteuning voor het nieuwste Red Hat OpenStack-platform (versie 12, 13 en 14) biedt Red Hat Virtualization 4.3 meer flexibiliteit en klantkeuze in SDN-oplossingen. Hierdoor ontstaat een open technologiestack die makkelijk te integreren is met bestaande technologieën om aan specifieke zakelijke behoeften te voldoen.
  • Krachtige automatisering met Red Hat Ansible Automation - Red Hat Ansible Automation maakt end-to-end geautomatiseerde configuratie, implementatie en validatie mogelijk. Nieuwe functies zijn onder meer het gebruik van Red Hat Virtualization Manager via Ansible en het maken en beheren van fysieke en logische bronnen zoals hosts, clusters en datacenters.
  • IBM POWER9-ondersteuning - IBM's nieuwste POWER-architectuur biedt hoge prestaties voor uw big data en resource-intensieve database-workloads. Red Hat Virtualization ondersteunt het gebruik van IBM POWER8 of POWER9 virtuele machines in uw datacenter.
  • Ondersteuning van het besturingssysteem- Met Red Hat Enterprise Linux 8 beta-guest ondersteuning op Red Hat Virtualization kunnen gebruikers nu productie-workloads laten draaien op het Linux-besturingssysteem in een gevirtualiseerde omgeving met ondersteuning voor Red Hat Enterprise Linux 8.
De Red Hat-infrastructuurmigratieoplossing ondersteunt Red Hat Virtualization 4.3 als een van meerdere platformen, waardoor klanten hun bestaande eigen virtuele infrastructuur kunnen migreren naar het open virtualisatieplatform van Red Hat.

Beschikbaarheid
Red Hat Virtualization 4.3 is beschikbaar als een standalone oplossing, als een geïntegreerde oplossing met Red Hat Enterprise Linux, en als onderdeel van de Red Hat Cloud Suite of Red Hat Virtualization Suite. Bestaande abonnees kunnen naar Red Hat Virtualization 4.3 upgraden via de Red Hat Customer Portal.

Quotes
Joe Fernandes, vice president, Cloud Platforms Products bij Red Hat:
“Virtualisatie biedt een basis voor modern computergebruik en hybride cloudimplementaties, door een flexibel, stabiel en open virtualisatieplatform een centraal onderdeel van de enterprise technologiemix te maken. Red Hat Virtualization 4.3 biedt een dergelijk platform, waardoor organisaties hun workloads kunnen virtualiseren met nog betere beveiliging, verbeterde interoperabiliteit en verbeterde integratie voor de IT-omgevingen van de organisatie, terwijl ze toch volledig open en betaalbaar blijven.”

Extra informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat, Inc.
Red Hat is 's werelds toonaangevende leverancier van opensourcesoftwareoplossingen voor bedrijven. Het gebruikt een communitygedreven benadering om betrouwbare en hoogwaardige Linux-, hybride cloud-, container- en Kubernetes-technologieën te leveren. Red Hat helpt klanten nieuwe en bestaande IT-toepassingen te integreren, cloud-native applicaties te ontwikkelen, te standaardiseren op hun toonaangevende besturingssysteem en complexe omgevingen te automatiseren, beveiligen en beheren. De bekroonde support-, training- en consultingdiensten maken van Red Hat een vertrouwde adviseur van de Fortune 500. Als een strategische partner voor cloudleveranciers, systeemintegrators, applicatie-leveranciers, klanten en opensourcecommunity's, helpt Red Hat organisaties zich voor te bereiden op de digitale toekomst.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
anke@lubbersdejong.nl
020 2050428

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to our pending merger with International Business Machines Corporation, the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; risks related to errors or defects in our offerings and third-party products upon which our offerings depend; risks related to the security of our offerings and other data security vulnerabilities; fluctuations in exchange rates; changes in and a dependence on key personnel; the effects of industry consolidation; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; the ability to meet financial and operational challenges encountered in our international operations; and ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations, as well as other factors contained in our most recent Annual Report on Form 10-K (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website at www.sec.gov), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, Red Hat Enterprise Linux, the Shadowman logo, JBoss, Ansible, Ceph, CloudForms, Gluster and OpenShift are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries. The OpenStack Word Mark is either a registered trademark/service mark or trademark/service mark of the OpenStack Foundation, in the United States and other countries, and is used with the OpenStack Foundation's permission. Red Hat is not affiliated with, endorsed or sponsored by the OpenStack Foundation, or the OpenStack community.
Tags bij dit bericht