Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 147 dagen geleden)
PR: LVTPR

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan

Barneveld - Dimension Data en Cisco gaan een nieuw partnership voor co-innovatie aan. Zo willen de bedrijven een diepere samenwerking realiseren om gezamenlijk de zakelijke behoeften van hun klanten in te kunnen vullen. Dimension Data en Cisco combineren hun kracht, competenties en technologieën, en bieden zo de schaal en het marktbereik om ideeën om te zetten in haalbare en bruikbare oplossingen.

Onderdeel van de meerjarige overeenkomst is, dat beide bedrijven gebruik gaan maken van Cisco's wereldwijde netwerk van Co-Innovation Centres om samenwerking te stimuleren op belangrijke gebieden zoals 5G, internet of things en blockchain. Daarnaast zullen de twee bedrijven hun Connected Conservation-programma blijven verbeteren en uitbreiden. Dit programma maakt gebruik van geavanceerde oplossingen om de planeet, bedreigde dieren en gemeenschappen te beschermen.

Door nauwe samenwerking en out-of-the box-innovatie - die zich niet alleen tot traditionele producten beperkt - om zakelijke en operationele uitdagingen op te lossen, kunnen beide bedrijven voor ambitieuzere projecten en resultaten zorgen. Dimension Data en Cisco delen dezelfde visie: het gebruikmaken van bestaande technologie en het gezamenlijk innoveren met klanten en het bredere ecosysteem om op een flexibele manier tegemoet te komen aan de behoeften van klanten zodra die zich voordoen.

“Dankzij deze samenwerking verkeren we in een sterkere positie om nieuw aanbod te onderzoeken, testen en ontwikkelen met een snelheid die de traditionele marktcyclus overstijgt”, zegt Ettienne Reinecke, Chief Technology Officer van Dimension Data. “Door nauwer samen te werken, delen en gebruiken we ons intellectuele eigendom, zoals producten en code. Daardoor kunnen we sneller werken en kunnen we focussen op toegepaste innovatie die de status quo uitdaagt. Dit zal resulteren in een aantal waardevolle innovaties voor onze klanten.”

Dave Ward, Chief Technology Officer van Cisco: “Innovatie gebeurt niet in een vacuüm; het vereist verschillende vaardigheden en meerdere gezichtspunten. Co-innovatie als formeel, gestructureerd proces met ons ecosysteem, onder wie partners en klanten, is onderdeel van ons bedrijf, simpelweg omdat de markt hierom vraagt. Het stelt ons in staat innovatie te versnellen, te werken met digitale snelheid en opstartmethodes toe te passen om producten en oplossingen te realiseren.”

Dimension Data en Cisco hebben samen meer dan 28 jaar ervaring in het op de markt brengen van een technologieportfolio dat oplossingen biedt van de cloud tot het datacenter, helemaal tot aan de edge. De focus blijft liggen op het bieden van nieuwe klantervaringen, het transformeren van processen en bedrijfsmodellen en het versterken van de innovatie op de werkvloer.

-EINDE-

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is de wereldwijde technologieleider die sinds 1984 zorgt voor de werking van het internet. Cisco’s mensen, producten en partners helpen de samenleving om veilig verbinding te maken en de digitale mogelijkheden van morgen vandaag te grijpen. Ontdek meer op thenetwork.cisco.com en volg hen op Twitter op @Cisco.

Cisco en het Cisco-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Cisco en/of zijn gelieerde ondernemingen in de Verenigde Staten en andere landen. Een lijst met handelsmerken van Cisco is te vinden op www.cisco.com/go/trademarks. De vermelde handelsmerken van derden zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars. Het gebruik van de woord partner impliceert geen partnerschapsrelatie tussen Cisco en een ander bedrijf.

Over Dimension Data
Dimension Data, opgericht in 1983 en met een omzet van 8 miljard dollar, is wereldwijd marktleider in het ontwerpen, optimaliseren en managen van moderne technologieomgevingen. Hierdoor kunnen klanten data ten volle benutten in dit digitale tijdperk door deze om te zetten in informatie en daar inzichten uit te winnen.

Dimension Data heeft 28.000 werknemers in 47 landen. Het bedrijf brengt de beste technologie ter wereld van marktleiders en nichepioniers samen – aangevuld met de dienstverlening die klanten nodig hebben – van consulting, technische en supportdiensten tot en met volledige managed services. Dimension Data is trots lid van de NTT Group. Ga naar www.dimensiondata.com/nl-nl.
Laatste van Dimension Data
NTT en A.S.O. tekenen nieuw technologiecontract voor verder transformeren en revolutioneren van fanbeleving Tour de France

NTT brengt toonaangevende bedrijven samen voor lancering van één nieuwe wereldwijde technology-serviceprovider

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 2 jaar en 147 dagen

Logo LVTPR
Dimension Data contact

Logo Dimension Data

Dimension Data sociaal

Dimension Data tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials