www.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan

Barneveld - Dimension Data en Cisco gaan een nieuw partnership voor co-innovatie aan. Zo willen de bedrijven een diepere samenwerking realiseren om gezamenlijk de zakelijke behoeften van hun klanten in te kunnen vullen. Dimension Data en Cisco combineren hun kracht, competenties en technologieën, en bieden zo de schaal en het marktbereik om ideeën om te zetten in haalbare en bruikbare oplossingen.

Onderdeel van de meerjarige overeenkomst is, dat beide bedrijven gebruik gaan maken van Cisco's wereldwijde netwerk van Co-Innovation Centres om samenwerking te stimuleren op belangrijke gebieden zoals 5G, internet of things en blockchain. Daarnaast zullen de twee bedrijven hun Connected Conservation-programma blijven verbeteren en uitbreiden. Dit programma maakt gebruik van geavanceerde oplossingen om de planeet, bedreigde dieren en gemeenschappen te beschermen.

Door nauwe samenwerking en out-of-the box-innovatie - die zich niet alleen tot traditionele producten beperkt - om zakelijke en operationele uitdagingen op te lossen, kunnen beide bedrijven voor ambitieuzere projecten en resultaten zorgen. Dimension Data en Cisco delen dezelfde visie: het gebruikmaken van bestaande technologie en het gezamenlijk innoveren met klanten en het bredere ecosysteem om op een flexibele manier tegemoet te komen aan de behoeften van klanten zodra die zich voordoen.

“Dankzij deze samenwerking verkeren we in een sterkere positie om nieuw aanbod te onderzoeken, testen en ontwikkelen met een snelheid die de traditionele marktcyclus overstijgt”, zegt Ettienne Reinecke, Chief Technology Officer van Dimension Data. “Door nauwer samen te werken, delen en gebruiken we ons intellectuele eigendom, zoals producten en code. Daardoor kunnen we sneller werken en kunnen we focussen op toegepaste innovatie die de status quo uitdaagt. Dit zal resulteren in een aantal waardevolle innovaties voor onze klanten.”

Dave Ward, Chief Technology Officer van Cisco: “Innovatie gebeurt niet in een vacuüm; het vereist verschillende vaardigheden en meerdere gezichtspunten. Co-innovatie als formeel, gestructureerd proces met ons ecosysteem, onder wie partners en klanten, is onderdeel van ons bedrijf, simpelweg omdat de markt hierom vraagt. Het stelt ons in staat innovatie te versnellen, te werken met digitale snelheid en opstartmethodes toe te passen om producten en oplossingen te realiseren.”

Dimension Data en Cisco hebben samen meer dan 28 jaar ervaring in het op de markt brengen van een technologieportfolio dat oplossingen biedt van de cloud tot het datacenter, helemaal tot aan de edge. De focus blijft liggen op het bieden van nieuwe klantervaringen, het transformeren van processen en bedrijfsmodellen en het versterken van de innovatie op de werkvloer.

-EINDE-

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is de wereldwijde technologieleider die sinds 1984 zorgt voor de werking van het internet. Cisco’s mensen, producten en partners helpen de samenleving om veilig verbinding te maken en de digitale mogelijkheden van morgen vandaag te grijpen. Ontdek meer op thenetwork.cisco.com en volg hen op Twitter op @Cisco.

Cisco en het Cisco-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Cisco en/of zijn gelieerde ondernemingen in de Verenigde Staten en andere landen. Een lijst met handelsmerken van Cisco is te vinden op www.cisco.com/go/trademarks. De vermelde handelsmerken van derden zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars. Het gebruik van de woord partner impliceert geen partnerschapsrelatie tussen Cisco en een ander bedrijf.

Over Dimension Data
Dimension Data, opgericht in 1983 en met een omzet van 8 miljard dollar, is wereldwijd marktleider in het ontwerpen, optimaliseren en managen van moderne technologieomgevingen. Hierdoor kunnen klanten data ten volle benutten in dit digitale tijdperk door deze om te zetten in informatie en daar inzichten uit te winnen.

Dimension Data heeft 28.000 werknemers in 47 landen. Het bedrijf brengt de beste technologie ter wereld van marktleiders en nichepioniers samen – aangevuld met de dienstverlening die klanten nodig hebben – van consulting, technische en supportdiensten tot en met volledige managed services. Dimension Data is trots lid van de NTT Group. Ga naar www.dimensiondata.com/nl-nl.
Laatste van Dimension Data
NTT en A.S.O. tekenen nieuw technologiecontract voor verder transformeren en revolutioneren van fanbeleving Tour de France

NTT brengt toonaangevende bedrijven samen voor lancering van één nieuwe wereldwijde technology-serviceprovider

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan
Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar

Logo LVTPR
Dimension Data contact

Logo Dimension Data

Dimension Data sociaal

Dimension Data tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl