www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan

Barneveld - Dimension Data en Cisco gaan een nieuw partnership voor co-innovatie aan. Zo willen de bedrijven een diepere samenwerking realiseren om gezamenlijk de zakelijke behoeften van hun klanten in te kunnen vullen. Dimension Data en Cisco combineren hun kracht, competenties en technologieën, en bieden zo de schaal en het marktbereik om ideeën om te zetten in haalbare en bruikbare oplossingen.

Onderdeel van de meerjarige overeenkomst is, dat beide bedrijven gebruik gaan maken van Cisco's wereldwijde netwerk van Co-Innovation Centres om samenwerking te stimuleren op belangrijke gebieden zoals 5G, internet of things en blockchain. Daarnaast zullen de twee bedrijven hun Connected Conservation-programma blijven verbeteren en uitbreiden. Dit programma maakt gebruik van geavanceerde oplossingen om de planeet, bedreigde dieren en gemeenschappen te beschermen.

Door nauwe samenwerking en out-of-the box-innovatie - die zich niet alleen tot traditionele producten beperkt - om zakelijke en operationele uitdagingen op te lossen, kunnen beide bedrijven voor ambitieuzere projecten en resultaten zorgen. Dimension Data en Cisco delen dezelfde visie: het gebruikmaken van bestaande technologie en het gezamenlijk innoveren met klanten en het bredere ecosysteem om op een flexibele manier tegemoet te komen aan de behoeften van klanten zodra die zich voordoen.

“Dankzij deze samenwerking verkeren we in een sterkere positie om nieuw aanbod te onderzoeken, testen en ontwikkelen met een snelheid die de traditionele marktcyclus overstijgt”, zegt Ettienne Reinecke, Chief Technology Officer van Dimension Data. “Door nauwer samen te werken, delen en gebruiken we ons intellectuele eigendom, zoals producten en code. Daardoor kunnen we sneller werken en kunnen we focussen op toegepaste innovatie die de status quo uitdaagt. Dit zal resulteren in een aantal waardevolle innovaties voor onze klanten.”

Dave Ward, Chief Technology Officer van Cisco: “Innovatie gebeurt niet in een vacuüm; het vereist verschillende vaardigheden en meerdere gezichtspunten. Co-innovatie als formeel, gestructureerd proces met ons ecosysteem, onder wie partners en klanten, is onderdeel van ons bedrijf, simpelweg omdat de markt hierom vraagt. Het stelt ons in staat innovatie te versnellen, te werken met digitale snelheid en opstartmethodes toe te passen om producten en oplossingen te realiseren.”

Dimension Data en Cisco hebben samen meer dan 28 jaar ervaring in het op de markt brengen van een technologieportfolio dat oplossingen biedt van de cloud tot het datacenter, helemaal tot aan de edge. De focus blijft liggen op het bieden van nieuwe klantervaringen, het transformeren van processen en bedrijfsmodellen en het versterken van de innovatie op de werkvloer.

-EINDE-

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is de wereldwijde technologieleider die sinds 1984 zorgt voor de werking van het internet. Cisco’s mensen, producten en partners helpen de samenleving om veilig verbinding te maken en de digitale mogelijkheden van morgen vandaag te grijpen. Ontdek meer op thenetwork.cisco.com en volg hen op Twitter op @Cisco.

Cisco en het Cisco-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Cisco en/of zijn gelieerde ondernemingen in de Verenigde Staten en andere landen. Een lijst met handelsmerken van Cisco is te vinden op www.cisco.com/go/trademarks. De vermelde handelsmerken van derden zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars. Het gebruik van de woord partner impliceert geen partnerschapsrelatie tussen Cisco en een ander bedrijf.

Over Dimension Data
Dimension Data, opgericht in 1983 en met een omzet van 8 miljard dollar, is wereldwijd marktleider in het ontwerpen, optimaliseren en managen van moderne technologieomgevingen. Hierdoor kunnen klanten data ten volle benutten in dit digitale tijdperk door deze om te zetten in informatie en daar inzichten uit te winnen.

Dimension Data heeft 28.000 werknemers in 47 landen. Het bedrijf brengt de beste technologie ter wereld van marktleiders en nichepioniers samen – aangevuld met de dienstverlening die klanten nodig hebben – van consulting, technische en supportdiensten tot en met volledige managed services. Dimension Data is trots lid van de NTT Group. Ga naar www.dimensiondata.com/nl-nl.
Eerder van Dimension Data
Persberichten van woensdag 13 november 2019
ICT-Partners West vestigt zich in Hoofddorp

Citrix benoemt Bronwyn Hastings tot Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem

Interxion stelt Hans Horn aan als Manager Channel & New Business Nederland

KnowBe4 lanceert nieuw partnerprogramma en partnerportaal

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Human Capital Management om hun zakelijke activiteiten te transformeren

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Financial Management

Dataplace neemt Datacenter Nedzone over

Sitecore gebruikt de kracht van AI voor het automatiseren van personalisering op schaal

Sartorius verbetert leverbetrouwbaarheid en klantervaring met Celonis Process Mining

Dell Technologies On Demand biedt op gebruik gebaseerde en as-a-service-modellen

Dell Technologies zet stap naar autonome infrastructuur met Dell EMC PowerOne

Dell Technologies stelt zich nieuwe doelen voor maatschappelijke verandering in 2030

Op 1 januari gaat nieuw btw-identificatienummer in

Helft consumenten verwacht in 2024 meeste online aankopen via mobiel te doen
NEG-ITSolutions, HP Gold Services Partner of the Year

Nieuwe devolo Magic 2 LAN triple: snelste Powerline-adapter met drie Gigabit LAN-poorten

myBrand ondersteunt Pure Ingredients met OutSystems-applicaties

Cisco Meraki vereenvoudigt netwerkbeveiliging voor het mkb

Pure Storage versterkt innovatiecommitment met opening R&D-faciliteit in Praag

Global Knowledge neemt Hodac Training B.V. over

Team Dimension Data wordt NTT Pro Cycling

Sitecore presenteert SaaS-strategie en kondigt op Symposium 2019 updates aan voor Experience Platform en Content Hub

Women in the Boardroom-rapport: vrouwen nemen slechts 16,9 procent van bestuursfuncties wereldwijd in

Hilversum klaar voor Gigabit-internet

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com