www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 147 dagen geleden)
PR: Marcommit

Unisys lanceert nieuwe versie van Elevate™ Omnichannel Banking Platform om de overstap naar Open Banking te vereenvoudigen

Met deze nieuwe softwareversie kunnen banken op eenvoudige wijze apps en diensten van andere partijen integreren voor een betere klantervaring. De gegevens van consumenten worden over de hele linie beschermd met de allernieuwste beveiliging.

Gouda, 24 april 2019 - Unisys Corporation (NYSE: UIS) heeft de nieuwste versie van het Unisys Elevate™ omnichannel banking softwareplatform aangekondigd. Hiermee kunnen banken een ‘open banking’ aanpak toepassen en daarmee een ongeëvenaarde klantervaring bieden. Open Banking geeft financiële instellingen de mogelijkheid om gegevens te delen met andere organisaties en eenvoudig toegang te krijgen tot applicaties en diensten van derden die ze vervolgens aan klanten kunnen aanbieden. Hierdoor wordt bankieren voor klanten prettiger en persoonlijker.

Met de nieuwe versie van Elevate kunnen financiële instellingen onder meer van de volgende voordelen van Open Banking profiteren:
  • Gegevensbeheer voor gepersonaliseerde aanbiedingen: omdat consumenten steeds meer gegevens genereren en delen, wordt het beheren van deze gegevens voor veel financiële organisaties lastig. Elevate beschikt over een geavanceerd analytics-platform dat gegevens verzamelt via alle beschikbare bankkanalen. Met Elevate kan een bank gepersonaliseerde aanbiedingen doen en dynamisch content genereren op basis van de bestedingsgewoonten van een klant. Ook geeft Elevate inzicht in bestedings- of spaarbehoeften van klanten.
  • Integratie van API's (Application Programming Interfaces): met open API’s kan een bank nieuwe producten en diensten integreren zonder een "rip and replace" van legacy-applicaties. Het combineren van legacy-infrastructuren met moderne technologieën via Open Banking, vereist wel veranderingen in de bestaande architectuur en verhoogt de complexiteit van het IT-ecosysteem. De nieuwe versie van Elevate bevat een API-portal, waarmee gegevens en diensten van derden perfect in het bankplatform geïntegreerd worden zonder dat de bank of klant er iets van merkt.
  • Beveiliging over meerdere contactpunten: financiële instellingen moeten de beveiligingsprotocollen van de betrokken derde partijen volledig begrijpen en er absoluut zeker van zijn dat de klantgegevens in alle fasen veilig zijn. Elevate is beveiligd met Unisys Stealth® beveiligingssoftware, het eerste en enige product met dynamic isolation zodat apparaten of gebruikers direct geïsoleerd worden bij de eerste tekenen van gevaar.
“Wat deze versie van Elevate echt uniek maakt, is het gebruik van de nieuwe transactiekanalen die dankzij Open Banking beschikbaar zijn, en dat banken deze perfect kunnen integreren in hun aanbod," aldus Maria Allen, vice president en global head van Financial Services bij Unisys. "Dit maakt een echte omnichannel-ervaring mogelijk waarbij de klant een transactie vanaf elke locatie en vanaf elk apparaat veilig kan voltooien. Ook wordt de bank hiermee een integraal onderdeel in het leven van de klant; een 'one-stop-shop' waar ze gepersonaliseerde producten en diensten kunnen krijgen wanneer ze willen."

Door de stroom van data die Open Banking met zich meebrengt, is beveiliging uiteraard een grote zorg. Stealth verkleint het aanvalsoppervlak door dynamische, identiteitsgestuurde microsegmenten te creëren, de zogenaamde communities of interest (COI's). Door beveiligde COI's te creëren, koppelt Stealth betrouwbare systemen, gebruikers en gegevens los van onbetrouwbare. Verder verkleint Stealth het aanvalsoppervlak door alle communicatie tussen Stealth-beveiligde activa te coderen en deze activa te verbergen voor ongeautoriseerde gebruikers.

Met de dynamic isolation-mogelijkheden van Stealth kunnen klanten zowel apparaten als gebruikers snel isoleren bij de eerste tekenen van onraad. Zo kunnen aanvallen direct worden gestopt. Doordat bedreigingen in luttele seconden geïdentificeerd en geïsoleerd worden, kan een organisatie krachtig op aanvallen reageren, nog voordat er verstoring optreedt.

Elevate, gelanceerd in 2017, is een end-to-end softwareplatform voor digitaal bankieren en een reeks applicaties die zijn ontworpen om klanten van financiële instellingen een direct beveiligde, omnichannel-bankervaring te bieden. Hierdoor kunnen klanten onderweg hun rekeningen betalen, geld overmaken en leningen en hypotheken aanvragen, overal en altijd; op een mobiel apparaat of tablet, via een internetbrowser of in een filiaal. Ga voor meer informatie over Unisys Elevate naar www.unisys.com/elevate.

Wereldwijd vertrouwen meer dan 450 financiële instellingen op oplossingen van Unisys. Onlangs werd bekendgemaakt dat Monmouthshire Building Society en Sutherland Mortgage Services overeenkomsten met Unisys hebben gesloten om gebruik te maken van het Elevate-platform.Ga voor meer informatie over de financiële diensten van Unisys naar http://www.unisys.com/industries/financial-services.

Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciëleBedrijven helpt met betere en veiligere resultaten, op www.unisys.com.
Laatste van Unisys
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 2 jaar en 147 dagen

Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR
Logo Experis