www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (2 jaar en 87 dagen geleden)

TIE Kinetix presenteert de FLOW ‘Spring Release’

De buyer’s journey van partners en leveranciers optimaliseren door personalisatie

TIE Kinetix, dé leverancier van Partner Automation oplossingen heeft vandaag de FLOW Partner Automation “Spring Release 2019” gepresenteerd. Met de uitrol van deze release worden nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden toegevoegd aan het FLOW platform waarmee de partner- en leverancier buyer’s journey verder wordt geoptimaliseerd. Het B2B-landschap wordt met de dag meer complex, channel- en handelspartners profiteren daarom des te meer van een betere samenwerking en integratie met zakenpartners.

Met het FLOW platform maakt TIE Kinetix het mogelijk voor klanten om hun partnerkanaal te managen. Processen kunnen in FLOW tot 100% gedigitaliseerd worden, dit maakt het zakendoen met én via partners eenvoudig.

De ‘Spring Release’ heeft kunstmatige intelligentie (AI) technieken toegevoegd aan het FLOW platform. Deze nieuwe technieken maken het o.a. mogelijk om de FLOW-omgeving voor diverse gebruikers verder te personaliseren. Tevens zijn de workflows en de optimaliseringsmogelijkheden van diverse werkprocessen verbeterd én worden er vanaf nu geïndividualiseerde notificaties getoond.

Ruim 75% van alle wereldwijde handel verloopt via een indirect verkoopkanaal. Merken en fabrikanten investeren daarom steeds meer in hun indirecte verkoopkanalen en verkooppartners. Volgens "The Forrester Wave™: Partner Relationship Management, Q4 2018”, groeit de vraag naar personalisatie en schaalbaarheid. Jay McBain, Principal Analyst, Channel Partnerships & Alliances bij Forrester, legt in zijn blogpost van november 2018 “Partner Relationship Management (PRM) Comes Of Age” uit: “Door de groei van het aantal partners en de verschillende type partners, is het steeds moeilijker geworden om partners te managen. Het proces is minder lineair en meer op aanvraag geworden met automatische workflows, personalisatie mogelijkheden en schaalbare oplossingen.”

Het is nu mogelijk om vanuit FLOW diverse processen en notificaties verder te personaliseren. Zoals het aanbieden van meertalige privacy- en verkoopvoorwaarden en het personaliseren van het ‘onboarding’ proces voor partners. Het uitwisselen van documenten is nog eenvoudiger geworden. FLOW gebruikers kunnen nu eigen ‘business rules’ definiëren en richtlijnen vastleggen voor het validatieproces. Door het toevoegen van nieuwe technieken, zoals kunstmatige intelligentie en ‘machine learning’, kan FLOW tot wel 90% van de activiteiten automatisch verwerken. Dit scheelt klanten tijd en zorgt bovendien voor een kostenbesparing.

Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: “Door het toevoegen van nieuwe personalisatiemogelijkheden in FLOW, spelen we in op de behoeften van onze klanten omtrent het managen van hun partner ecosysteem. De klantbehoefte is leidend voor de ontwikkeling van ons platform. Voor FLOW-gebruikers is het nu makkelijker te gebruiken, mede dankzij de gedetailleerde, interactieve instructie tours en op maat gemaakte dashboards voor de specifieke gebruikersrollen. Onze teams werken constant aan het verbeteren van ons platform zodat onze klanten zich kunnen richten op het behalen van hun doelen."

De Spring Release voert verbeteringen door binnen alle beschikbare modules in het FLOW platform. Voor een gedetailleerd overzicht van de veranderingen ga naar:

Over TIE Kinetix
TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total IntegratedE-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie. Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door meer dan 32 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen.

TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten. TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Australië.
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix en To-Increase kondigen uitbreiding van samenwerking aan met het leveren van volledig geïntegreerde EDI-oplossing voor Microsoft Dynamics 365

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2020

TIE Kinetix presenteert de “Fall Release” van het FLOW platform
LANCOM voor de vijfde keer op rij VPN-kampioen in techconsult Professional User Rating 2021

Zscaler-onderzoek: “security-misconfiguraties grootste oorzaak van cyberaanvallen op public cloud-omgevingen”

NTT biedt Cyber Threat Sensor aan klanten na SolarWinds-aanval

Trend Micro voegt geavanceerde cloud-native container security toe aan zijn Cloud One services-platform

Macaw en Northwave bundelen krachten om meer bedrijven te helpen zich te weren tegen cyberdreigingen

Citrix kondigt overname Wrike aan

90% van de Europese CEO’s: cruciaal om wendbaar te zijn, slechts 21% is het daadwerkelijk

Ondanks zorgen rond security groeit het vertrouwen van IT-professionals in de public cloud
Clarity Benelux breidt team uit met twee nieuwe talenten

Veel verschillende IT-systemen veroorzaken hinder in zorgsector

GTT verbetert managed securitydiensten met Fortinet Security Fabric

BOYS WITH BRAINS ZIET EXPLOSIEVE GROEI DOOR CORONA

Sitecore haalt investeringsplan van 1,2 miljard dollar binnen om groei te versnellen

Seamless integration of The Voice of O365 and CONTACTCENTER4ALL

Schneider Electric neemt DC Systems B.V. over om innovaties in elektrische distributie te bevorderen

De wereldwijde crisis beïnvloedt de supply chains van bedrijven

Digitale huisartsenpost vanaf vandaag ook beschikbaar voor alle inwoners van Drenthe

Lockdown belemmert tech-vrouwen in loopbaanontwikkeling

BIS|Econocom project bij Rijksoverheid wint Cisco WebexOne Award

CyberArk biedt gratis controle-tool voor SolarWinds klanten

Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio
Verstreken tijd: 2 jaar en 87 dagen

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.