www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

Persuitnodiging NETGEAR evenement: Wi-Fi 6 to the rescue!

Vorig jaar kondigde de Wi-Fi Alliance de komst van de nieuwe wifistandaard aan: Wi-Fi 6, oftewel 802.11ax. Wat gaat deze nieuwe standaard ons allemaal brengen? Wat zijn de verschillen met de huidige standaard? En waarom is Wi-Fi 6 dé enabler van het slimme huis? Al deze vragen (en meer) beantwoorden we op het NETGEAR-persevenement Wi-Fi 6 to the rescue!

Wanneer?
Dinsdag 7 mei 2019, 12:00

Waar?
Eye, Amsterdam

Voor wie?
Dit persevenement is bedoeld voor journalisten en influencers die vooruit willen blikken op wat er het komende jaar staat te gebeuren op het gebied van IT, netwerken, wifi, security, smart home en IoT.

Waarom?
Het aantal draadloze verbindingen in onze huizen is gigantisch snel aan het toenemen. Het gaat allang niet meer alleen om een paar computers: tegenwoordig is bijna ieder nieuw elektronisch apparaat wel met het internet verbonden. Een typisch gezin heeft bijvoorbeeld meerdere laptops, tablets en smartphones en daarnaast zien we een snelle toename van apparaten die ons huis ‘slim’ maken, zoals slimme verlichting, slimme beveiligingscamera’s, slimme thermostaten, slimme assistenten, slimme koelkasten of slimme wasmachines. En dit is nog maar het begin.

Hoe zorgen we ervoor dat al die apparaten op een efficiënte manier van het netwerk gebruikmaken, zonder opstoppingen en uitval te veroorzaken? Hoe zorgen we ervoor dat onze netwerken dekking bieden voor alle uithoeken van het huis en zelfs de tuin? En hoe zorgen we ervoor dat dat allemaal op een veilige manier gebeurt? Een van de interessante verbeteringen van Wi-Fi 6 (los van de hogere snelheden en de lagere latency) is iets wat in de markt wordt gezet als High Efficiency. Dit is specifiek bedoeld voor drukke omgevingen waar veel mobiele gebruikers en apparaten met hetzelfde netwerk verbinden.

Wat?
Tijdens het persevenement zullen we dieper ingaan op de verschillen tussen de huidige standaard, 802.11ac of Wi-Fi 5, en de nieuwe Wi-Fi 6 standaard. Wat maakt nou dat verschil tussen AC en AX? Ook het veiligheidsaspect komt uitgebreid aan bod: met de toename van het aantal slimme apparaten vergroot je ook de behoefte aan een betrouwbare netwerkbeveiliging om je te beschermen tegen alle vormen van cyberaanvallen en digitale misdaad.

Lionel Paris, Director Product Marketing EMEA bij NETGEAR, komt spreken en NETGEAR-oplossingen als Armor, Orbi Outdoor, Voice en Pro Gaming 300, 500 & 700 zullen de revue passeren. We demonstreren bovendien de volledige line-up van onze nieuwe Nighthawk AX-routers, die je mee kunt nemen om zelf te testen.

Kom je ook?
We verwelkomen je graag op 7 mei aanstaande: er staat een heerlijke lunch voor je klaar! Ben je van plan om te komen? Laat ons dat dan even weten via:

Pride PR

Joanne ’t Lam

joanne@pridepr.nl

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
(t) +31 71 568 00 28
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR, Inc.
NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en service providers. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote service providers van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/NETGEAR.
Tags bij dit bericht