www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

MKB Rotterdam Rijnmond sluit partnerovereenkomst met Teamleader

Rotterdam, 15 april 2019 – MKB Rotterdam Rijnmond, de officiële uitvoeringsorganisatie van MKB-Nederland in de stadsregio Rotterdam, en Teamleader, leverancier van bedrijfssoftware voor het mkb, hebben een partnerovereenkomst gesloten. Teamleader wordt hiermee preferred supplier voor de ruim achthonderd ondernemers die zijn aangesloten bij MKB Rotterdam Rijnmond. De ondernemers profiteren door het partnerschap van de kennis en ondersteuning van Teamleader bij het vereenvoudigen en digitaliseren van hun bedrijfsprocessen.

MKB Rotterdam Rijnmond telt ruim achthonderd leden en is de bindende factor voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf in de meest uiteenlopende branches. “Onze leden zijn ambitieus en willen hun bedrijf graag vooruithelpen”, vertelt Jack Kriek van MKB Rotterdam Rijnmond. “Veel ondernemers lopen bijvoorbeeld aan tegen tijdrovende taken als het maken, versturen en opvolgen van offertes en facturen. Zij denken er wel over hun processen te digitaliseren om dit werk te vereenvoudigen, maar ze weten niet goed waar te beginnen. Dankzij ons partnerschap met Teamleader kunnen we leden echt verder helpen met onder meer het delen van kennis tijdens masterclasses en het bieden van een-op-eenadvies.”

Jeroen de Wit, CEO van Teamleader, herkent deze problemen en legt uit: “Ondernemers krijgen te maken met tal van uitdagingen, zoals het aantrekken van nieuwe klanten, het signaleren van verkoopkansen en het tijdig leveren van facturen en offertes. Het is bijna onmogelijk om al deze uitdagingen zelf het hoofd te bieden, zeker wanneer je beperkt bent in je capaciteit, zoals vaak het geval is in het midden- en kleinbedrijf. Teamleader ondersteunt deze bedrijven en biedt de tools om tijd te besparen en doelen te bereiken. Wij helpen de leden van MKB Rotterdam Rijnmond graag hun knelpunten te inventariseren en samen naar een oplossing te zoeken.”

Foto: v.l.n.r. Marlous Stam (Teamleader), Koen Stam (Teamleader) en Yvette Huijsmans - van Schie (MKB Rotterdam Rijnmond)

Over MKB Rotterdam Rijnmond
MKB Rotterdam Rijnmond is de officiële uitvoeringsorganisatie van MKB-Nederland in de stadsregio Rotterdam. De organisatie komt op voor de belangen van ondernemers, zowel lokaal en regionaal, als nationaal. Een goed ondernemersklimaat is de basis voor succesvol ondernemen. Naast het nastreven van een optimaal rendement vinden steeds meer ondernemers het van belang dat dit gebeurt op een duurzame en maatschappelijk betrokken wijze. MKB Rotterdam Rijnmond is hierin de bindende factor voor alle ondernemers in het midden- en kleinbedrijf: van klein tot groot en in alle denkbare branches.

Over Teamleader
Teamleader is een SaaS-oplossing voor crm, sales, facturatie, urenregistratie en projectmanagement. Het stroomlijnt het gehele proces vanaf de eerste lead tot en met het innen van betalingen. Teamleader is opgericht vanuit de ambitie om mkb’ers te helpen hun processen te verbeteren. Door open en transparante bedrijfsvoering met de klant blijft Teamleader de service continu perfectioneren. Zo is het Nederlandse kantoor van Teamleader bereikbaar voor gratis support aan klanten om hen zo goed mogelijk te ondersteunen. Teamleader assisteert onder leiding van CEO Jeroen de Wit inmiddels tienduizend mkb’ers. Het bedrijf is actief in West-Europa, in de DACH-regio en in Zuid-Europa. Teamleader op: Twitter | Facebook | LinkedIn.

Meer informatie: www.teamleader.nl.
Laatste van Teamleader
Persuitnodiging Work Smarter 5 november DeFabrique Utrecht

Teamleader neemt softwareontwikkelaar Yadera over

Teamleader introduceert vernieuwde mobiele werkbonnen voor vaklui

Logo LVTPR
Teamleader contact

Logo Teamleader

info@teamleader.nl
  www.teamleader.nl
Teamleader sociaal

Teamleader tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau