www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

Liferay introduceert Liferay Commerce

Nieuwe versie Commerce 1.1 ondersteunt organisaties bij persoonlijke customer journey voor B2B klanten

Liferay, leverancier van Digital Experience Platforms (DXP), introduceert Liferay Commerce 1.1. Met Liferay Commerce optimaliseren bedrijven de customer journey van hun zakelijke klanten. Van de oriëntatiefase tot de transactie en het aftersales proces, alle stappen zijn met Liferay DXP/Commerce gedekt. Liferay Commerce werkt naadloos samen met Liferay DXP. Deze integratie zorgt voor gepersonaliseerde workflows zodat gebruikers mede dankzij de analysemogelijkheid inzicht krijgen in de volledige customer journey en in de inkoopvoorkeuren van klanten.

Digitale strategie maakt verschil
De functionaliteiten van Liferay Commerce maken de aankoopervaring van zakelijke klanten gemakkelijk en gebruiksvriendelijk voor zowel de klanten als voor de aanbieder zelf. Gebruikers kunnen met Liferay Commerce ook abonnementsproducten beheren en klanten kunnen eerdere aankopen snel en gemakkelijk opnieuw bestellen. Dankzij de integratie met Liferay DXP creëren en implementeren zakelijke gebruikers gepersonaliseerde inhoud en workflows en passen eenvoudig aangepaste belasting-, korting- en verzendkostenregels toe.

"B2B-merken begrijpen steeds meer het belang van e-commerce voor hun business, maar het lukt hen nog niet om een klantvriendelijk en gemakkelijk online koopproces te bieden. De gemiddelde inkoopervaring van zakelijke klanten is nog niet erg uitnodigend”, aldus Corbin Murakami, productmanager bij Liferay. “Met Liferay Commerce geven bedrijven hun online sales-activiteiten een boost. Het systeem maakt gebruik van bestaande bedrijfsmiddelen, gegevens en content, zodat bedrijven niet vanaf nul hoeven te starten. Dankzij zogenaamde accelerators neemt de time-to-market aanzienlijk toe doordat de basisinrichting van de site out-of-the-box wordt geleverd.

Liferay Commerce 1.1 bevat de volgende functies:
  • Abonnementbeheer: B2B-merken werken steeds vaker met abonnementsmodellen. Liferay Commerce 1.1 ondersteunt de gebruiker bij het maken van op abonnementen gebaseerde producten. Het voordeel hiervan is dat repeterende bestellingen hierdoor sneller en gemakkelijker verlopen. Organisaties kunnen zowel virtuele producten, zoals abonnementen en services, als fysieke producten aanbieden met repeterende en voorspelbare orders.
  • B2B-accelerator: de accelerator is speciaal ontworpen voor de maakindustrie. Gebruikers bouwen met minimale ontwerp- en implementatiewerkzaamheden een portal voor dealers, resellers, klanten en andere doelgroepen. Deze vooraf geconfigureerde site bevat een thema, voorbeeldcontent en aanvullende beheertools om de doorlooptijd van het project fors te verkorten.
  • Integratie Manager: deze stelt systeembeheerders in staat om alle Liferay Commerce-integraties vanaf één plek te beheren. Beheerders kunnen hun Liferay Commerce connectoren en data-integratie taken eenvoudig plannen en controleren vanuit hun Liferay DXP omgeving.
Liferay Commerce wordt geleverd met een eeuwigdurende open source licentie, premium services en ondersteuning die beschikbaar is voor zakelijke klanten. Ga voor meer informatie naar: https://www.liferay.com/products/commerce

Of bekijk het on-demand webinar: https://discover.liferay.com/on-demand-webinar-new-in-liferay-commerce-1.1

Over Liferay
Liferay maakt software waarmee bedrijven op internet, via een mobiele telefoon en andere met internet verbonden devices digitale ervaringen kunnen creëren. Ons platform is open source. Dat maakt het betrouwbaarder, innovatiever en veiliger. We nemen als bedrijf onze maatschappelijke verantwoordelijkheid en proberen met onze aanpak en technologie de wereld een klein beetje beter te maken. Organisaties als Carrefour, Cisco Systems, FNV, Fujitsu, HEMA, Lufthansa Flight Training, Open Universiteit, Siemens, Stichting Philadelphia Zorg en de Verenigde Naties gebruiken onze oplossingen. Kijk voor meer informatie op www.liferay.com.
Laatste van Liferay Benelux BV
Liferay benoemt Pieter van der Werf tot General Manager Benelux

Liferay voor tiende keer benoemd tot ‘leader’ in het Gartner Magic Quadrant voor Digital Experience Platforms

Fabrikanten investeren fors in Customer Experience
Liferay Benelu.. contact

Logo Liferay Benelux BV

Liferay Benelu.. sociaal

Liferay Benelu.. tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl