www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 91 dagen geleden)

GeONE uitgeroepen tot M-Files Partner of the Year

Utrecht, 10 april 2019GeONE, is door M-Files uitgeroepen tot partner van het jaar 2019-2020. Dat gebeurde tijdens het jaarlijkse partnerevent in Dublin onder toeziend oog van ruim 200 internationale partners. Het is de eerste keer dat een partner uit de Benelux deze prijs wint. Ook sleept GeONE de award voor de top cloud deal van het jaar in de wacht.

M-Files reikte in Ierland tijdens het jaarlijkse partnerevent verschillende prijzen uit. GeONE won de EMEA Partner of the Year Award niet alleen in verband met zijn groeicijfers, maar juist vanwege de kennis van strategisch informatiemanagement, hoge klanttevredenheid en zijn dienstverlening met een sterke focus op complexe document- en informatievraagstukken. De Deal of the Year-award werd toegekend omdat GeONE het afgelopen jaar met succes de grootste en meest complexe M-Files implementatie in de EMEA-regio heeft gerealiseerd.

M-Files Premium Partner
Dat GeONE dit jaar deze twee belangrijke prijzen wint komt niet geheel uit de lucht vallen volgens eindverantwoordelijke Bastiaan Brefeld: “We hebben als organisatie de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in onze mensen en onze unieke Build & Play implementatiemethode. Al onze business en technische consultants zijn M-Files gecertificeerd en opgeleid voor de meest complexe informatie- en documentvraagstukken. Daardoor zijn we instaat complete bedrijfsuitdagingen op te lossen en niet slechts een softwareproduct te leveren. Bovendien zorgt onze implementatiemethode voor een succesvolle gebruikersadoptie binnen de organisatie, waarmee iedereen verliefd wordt op M-Files. Dat we eerder als enige benoemd werden tot M-Files Premium Partner in de Benelux en nu ook nog zijn uitgeroepen tot Partner of the Year is daar een resultaat van en dat maakt ons enorm trots en blij. Het is een enorme mijlpaal die voor ons voelt als startpunt voor meer investeringen zodat we nog meer organisaties kunnen helpen bij hun informatie- en documentuitdagingen.”

M-Files intelligent informatiemanagement
M-Files biedt een intelligent informatiebeheerplatform van de toekomst dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. In tegenstelling tot traditionele ECM-systemen (enterprise content management) of platforms voor contentdiensten (content services), verenigt M-Files systemen, data en content in de hele organisatie zonder bestaande systemen en processen te verstoren of datamigratie te vereisen. M-Files elimineert silo's door het leveren van een in-context ervaring voor de toegang tot en het gebruik van informatie die zich in een ander systeem en andere opslaglocatie, met inbegrip van netwerkmappen, SharePoint en Office 365, ECM-systemen, CRM, ERP en andere bedrijfssystemen, bevinden. Duizenden grote en kleine organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie en -processen.

Over GeONE
GeONE bestaat uit een groep enthousiastelingen die blij wordt van informatie- en documentmanagement uitdagingen van organisaties die vooruit willen. Organisaties die beseffen dat data, documenten en informatie een bepalende rol spelen in hun succes.

Waar anderen zich laten leiden door software en haar functionaliteiten, zijn voor GeONE bedrijfsprocessen het vertrekpunt. Met intelligente oplossingen optimaliseert GeONE die processen en brengen deze in lijn met bedrijfsdoelstellingen. GeONE transformeert IT-afdelingen van cost centers naar profit centers. Op die manier draagt GeONE bij aan de winstgevendheid, servicegerichtheid en het innovatievermogen van organisaties.

Website van GeONE.

Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Intel
Logo Solipsis b.v.
Logo SAP Concur
Logo Conclusion Zuyd