Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 161 dagen geleden)

GeONE uitgeroepen tot M-Files Partner of the Year

Utrecht, 10 april 2019GeONE, is door M-Files uitgeroepen tot partner van het jaar 2019-2020. Dat gebeurde tijdens het jaarlijkse partnerevent in Dublin onder toeziend oog van ruim 200 internationale partners. Het is de eerste keer dat een partner uit de Benelux deze prijs wint. Ook sleept GeONE de award voor de top cloud deal van het jaar in de wacht.

M-Files reikte in Ierland tijdens het jaarlijkse partnerevent verschillende prijzen uit. GeONE won de EMEA Partner of the Year Award niet alleen in verband met zijn groeicijfers, maar juist vanwege de kennis van strategisch informatiemanagement, hoge klanttevredenheid en zijn dienstverlening met een sterke focus op complexe document- en informatievraagstukken. De Deal of the Year-award werd toegekend omdat GeONE het afgelopen jaar met succes de grootste en meest complexe M-Files implementatie in de EMEA-regio heeft gerealiseerd.

M-Files Premium Partner
Dat GeONE dit jaar deze twee belangrijke prijzen wint komt niet geheel uit de lucht vallen volgens eindverantwoordelijke Bastiaan Brefeld: “We hebben als organisatie de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in onze mensen en onze unieke Build & Play implementatiemethode. Al onze business en technische consultants zijn M-Files gecertificeerd en opgeleid voor de meest complexe informatie- en documentvraagstukken. Daardoor zijn we instaat complete bedrijfsuitdagingen op te lossen en niet slechts een softwareproduct te leveren. Bovendien zorgt onze implementatiemethode voor een succesvolle gebruikersadoptie binnen de organisatie, waarmee iedereen verliefd wordt op M-Files. Dat we eerder als enige benoemd werden tot M-Files Premium Partner in de Benelux en nu ook nog zijn uitgeroepen tot Partner of the Year is daar een resultaat van en dat maakt ons enorm trots en blij. Het is een enorme mijlpaal die voor ons voelt als startpunt voor meer investeringen zodat we nog meer organisaties kunnen helpen bij hun informatie- en documentuitdagingen.”

M-Files intelligent informatiemanagement
M-Files biedt een intelligent informatiebeheerplatform van de toekomst dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. In tegenstelling tot traditionele ECM-systemen (enterprise content management) of platforms voor contentdiensten (content services), verenigt M-Files systemen, data en content in de hele organisatie zonder bestaande systemen en processen te verstoren of datamigratie te vereisen. M-Files elimineert silo's door het leveren van een in-context ervaring voor de toegang tot en het gebruik van informatie die zich in een ander systeem en andere opslaglocatie, met inbegrip van netwerkmappen, SharePoint en Office 365, ECM-systemen, CRM, ERP en andere bedrijfssystemen, bevinden. Duizenden grote en kleine organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie en -processen.

Over GeONE
GeONE bestaat uit een groep enthousiastelingen die blij wordt van informatie- en documentmanagement uitdagingen van organisaties die vooruit willen. Organisaties die beseffen dat data, documenten en informatie een bepalende rol spelen in hun succes.

Waar anderen zich laten leiden door software en haar functionaliteiten, zijn voor GeONE bedrijfsprocessen het vertrekpunt. Met intelligente oplossingen optimaliseert GeONE die processen en brengen deze in lijn met bedrijfsdoelstellingen. GeONE transformeert IT-afdelingen van cost centers naar profit centers. Op die manier draagt GeONE bij aan de winstgevendheid, servicegerichtheid en het innovatievermogen van organisaties.

Website van GeONE.

GeONE
Jordy de Jager
jordy.dejager@geone.nl
Laatste van GeONE Nederland
GeONE uitgeroepen tot Global M-Files Partner of the year

Mizuho kiest voor M-Files geleverd door GeONE

Nieuw online videoplatform CEO Talk gelanceerd
Telindus ontvangt North EMEAR Award voor Technology Excellence Partner of the Year: Security

AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allan, CTO en Senior Vice President Product Strategy van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Verstreken tijd: 2 jaar en 161 dagen
GeONE Nederlan.. contact

Logo GeONE Nederland

info@geone.nl
  geone.nl
GeONE Nederlan.. sociaal

GeONE Nederlan.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders