www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 119 dagen geleden)
PR: ItsaRep

F5 introduceert cloud services in AWS voor betere performance en security van apps

Nieuwe SaaS-aanbod biedt geoptimaliseerde, gemakkelijk in te zetten services voor applicatie-ontwikkelaars en DevOps teams

F5 Networks introduceert nieuwe cloudgebaseerde applicatieservices die ontwikkelaars kunnen gebruiken om hun apps te optimaliseren, ongeacht of ze in een beginnend stadium van cloudmigratie zitten of al vergevorderd zijn. De nieuwe services betreffen een nieuw leveringsmodel gericht op het AWS SaaS Enablement Framework.

F5 Cloud Services bieden high-availability, self-service en volledige beheerde SaaS-oplossingen die gemakkelijk en binnen enkele minuten in AWS zijn in te activeren en te configureren. De Cloud Services zijn middels een pay-as-you-go model af te nemen in de AWS Marketplace, zodat gebruikers grip houden op de kosten, flexibel blijven en de mogelijkheid hebben om automatisch te schalen bij veranderende behoeften. Hoewel ze als (groot)zakelijke oplossing zijn ontwikkeld om hedendaagse deployment-scenarios te ondersteunen zoals cloud-native applicaties, microservices en containergebaseerde omgevingen, zijn de Cloud Services dankzij het leveringsmodel toegankelijk voor bedrijven van alle groottes.

Het nieuwe aanbod biedt tevens cruciale beveiligingsmogelijkheden om automatische bescherming te bieden tegen een veelvoud aan bedreigingen. Middels toekomstige services kan deze bescherming verder worden uitgebreid. Door de F5 diensten via een SaaS-model aan te bieden, is het eenvoudiger om op een later tijdstip services toe te voegen gedurende de ontwikkeling en lifecycle van een applicatie.

“Middels de AWS SaaS Factory en het AWS SaaS Enablement Framework waren we in staat F5 te helpen om het nieuwe Cloud Services platform te ontwerpen, ontwikkelen en aan te bieden op AWS”, zegt Terry Wise, VP, WW Partners bij AWS. “Klanten kunnen de F5-oplossingen nu gebruiken in een SaaS-model, waardoor ontwikkelaars kunnen innoveren zonder verder na te denken over het beheren van de infrastructuur of onderliggende code.”

Specificaties
F5 Cloud Services bieden flexibiliteit en zijn ontworpen rond de hedendaagse ontwikkelmethodes in cloud. Met een intuïtieve user-interface voor low-touch configuraties die middels API’s volledig zijn te automatiseren, zijn ontwikkelaars en DevOps teams in staat de applicatieservices te integreren in de CI/CD pijplijn voor een optimale performance.

Gebruikers profiteren van realtime inzicht en analyses van gebruik, performance en facturering met gedetailleerde rapportage en visualisatietools. Dankzij deze transparantie zijn applicaties-resources beter in te zetten.

De nieuwe services zijn ontwikkeld om cloud-first organisaties te helpen hun applicaties te beschermen. Het vormt dan ook een constant groeiende set van security-gerichte services die voor beveiliging van applicaties zorgen in elk stadium van de ontwikkeling. Hierdoor kunnen bedrijven security toevoegen, zonder een security-expert te zijn.
Laatste van F5
Eerste gezamenlijke product van Shape en F5 beschermt websites tegen bots

Financiële dienstverlening balanceert tussen innovatie en security

F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie
Verstreken tijd: 1 jaar en 119 dagen
F5 contact

Logo F5

+31(0)20-2014950
  f5.com
F5 sociaal

F5 tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Ivanti
Logo Greenhouse Datacenters
Logo Youfone
Logo BPSolutions BV