www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Startup DocVisie helpt het MKB met optimale documentoplossingen

Xerxes Group speelt met DocVisie in op de veranderende economie en lanceert ‘best of breed’-oplossingen om documentmanagement binnen MKB probleemloos te laten verlopen

Woerden, 5 april 2019 – Xerxes Group, moedermaatschappij van Xtandit en Ricoh MNL, lanceert vandaag haar nieuwe dochteronderneming DocVisie, onder het motto: ‘de klant is de piloot en de piloot heeft de controle’. Met de komst van deze startup geeft Xerxes Group de controle over het beheer van alle documenten terug aan de onderneming. De oplossingen van DocVisie maken het voor bedrijven mogelijk om contracten af te sluiten voor ieder proces, waarbij het controleren, beheren, opslaan en printen van documenten centraal staan. Hiermee geeft DocVisie antwoord op de veranderende behoefte binnen het MKB om niet vast te zitten aan specifieke contracten. DocVisie biedt flexibele contracten op maat en is een aanvulling op het reeds bestaande portfolio van Xerxes Group, omdat zij naast hardware nu ook ‘best of breed’-services aanbiedt.

Efficiëntie, flexibiliteit en veiligheid
In iedere organisatie, zowel klein als groot, wordt er met documenten gewerkt. Deze documenten moeten worden opgeslagen, aan de AVG voldoen en terug te vinden zijn. Veel bedrijven zijn voor dergelijke functionaliteiten afhankelijk van talloze hard- en softwareleveranciers. Ze kopen bijvoorbeeld hun IT-diensten, PC’s en printers separaat in. Iedere leverancier biedt een pakket inclusief (service)contract aan met bijbehorende afspraken, waar een bepaalde fee voor moet worden betaald.  Deze pakketten en contracten zijn echter zelden tot nooit afgestemd op de wensen en behoeften van de klant en zorgen in veel gevallen juist voor conflicten. DocVisie zorgt ervoor dat ieder document altijd beschikbaar is, er een directe koppeling bestaat tussen bijvoorbeeld printen en archiveren en dat er kortdurende servicecontracten aangeboden worden. Daarnaast zorgt DocVisie ervoor dat er in alle gevallen AVG-proof gewerkt kan worden.

Jo Van Onsem, Algemeen Directeur en mede-eigenaar van Xerxes Group, is trots op de lancering van DocVisie: “Het is vandaag een bijzondere dag. Onze nieuwe ‘dochter’ is geboren en daar zijn we trots op. DocVisie is een disruptor in de klassieke wereld van documentbeheer en documentoplossingen. De veranderende economie, waarin service en flexibiliteit centraal staan, vraagt om een andere benadering van de traditionele business. Er is niet langer enkel aandacht voor product en winst op korte termijn. Als organisatie is het namelijk belangrijk om waarde toe te voegen en service te leveren. DocVisie is de systeemintegrator die ‘best of breed’, ecologisch en met digitale werkprocessen klanten binnen het MKB efficiëntie en een excellente ervaring biedt. Dit in combinatie met ecologische en maatschappelijk verantwoorde basiswaarden.”

Over Xerxes
Xerxes Group bestaat uit de werkmaatschappijen Xtandit B.V. en Ricoh MNL, waar DocVisie B.V. als derde Xerxes Group Company aan is toegevoegd.

Over Xtandit
Xtandit is één van de grootste partners van Xerox in Europa en is sinds 1989 leverancier van hoogwaardige print-, document- en ICT-oplossingen. Vanuit de vestigingen in Woerden, Amsterdam en Groningen benadert Xtandit met een team van 85 gedreven medewerkers met respect, betrokkenheid, verantwoordelijkheid en plezier de markt. Meer informatie: www.xtandit.nl

Over Ricoh MNL
Ricoh MNL is leverancier van Ricoh print-, document- en ICT-oplossingen. Met een team van 12 gedreven medewerkers benadert Ricoh MNL vanuit Nieuwegein de markt onder het motto ‘handel snel, de klant eerst en denk als een ondernemer’. Meer informatie: www.ricohmiddennederland.nl