www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Marcel Antons benoemd tot directeur strategie en innovatie bij myBrand

Geertruidenberg, 4 april 2019 – Marcel Antons (42) is door SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand aangesteld als directeur strategie en innovatie. In zijn nieuwe rol is hij verantwoordelijk voor het realiseren van de myBrand-strategie door proposities te ontwikkelen en het kennisbedrijf verder uit te bouwen. Om dit te realiseren gaat Antons onder andere aan de slag met het uitrollen van een nieuw innovatieproces binnen de organisatie, zodat er een kortere time-to-market ontstaat. Het in het leven roepen van de nieuwe functie ligt in lijn met de missie van myBrand om de best gewaardeerde SAP-dienstverlener te zijn.

Marcel Antons is sinds mei 2012 werkzaam bij myBrand. Hij startte in de rol van retailconsultant, waar hij aan de basis heeft gestaan van de kennisteams die myBrand nu heeft. Een kennisteam bestaat uit een groep consultants die met elkaar verbonden zijn vanuit een bepaalde branche, kennisgebied of discipline. Sinds december 2014 was Antons vestigingsdirecteur van myBrand Amstelveen, waarin hij verantwoordelijk was voor de commercie, delivery en HR van alle klanten en collega’s in de regio West. Het hebben van verschillende functies binnen de organisatie zorgt ervoor dat Antons een brede kennis heeft van de markt en myBrand zelf. Jan Riksen (40) wordt de nieuwe vestigingsdirecteur van regio West en zal zich bezighouden met de samenvoeging van myBrand Amstelveen en myBrand Nieuwegein (het voormalige Conclusion Xtentional) op een nieuw te openen locatie.

Marcel Antons over zijn aanstelling: “Ik ben zeer blij en gemotiveerd om aan dit nieuwe hoofdstuk te beginnen. Zowel het verbreden van mijn eigen kennis als verantwoordelijk zijn voor de innovatie van myBrand vind ik een hele mooie uitdaging. Ik hoop dat zoveel mogelijk myBranders gaan profiteren van de initiatieven die ik ga nemen met mijn team en dat ze zich vrij voelen om hun ideeën met ons te delen. Ik kijk ernaar uit om samen met alle collega’s onze klanten te verrassen met nieuwe producten en diensten.”

Seger Theuns, algemeen directeur van myBrand: “Om onze klanten optimaal te bedienen is het belangrijk dat de organisatie zich continu blijft ontwikkelen op het gebied van SAP, OutSystems, maar ook rondom thema’s zoals businesstransformatie, integratie, architectuur en security. Het nemen van verantwoordelijkheid op dit vlak en vooruitstrevend zijn in het vakgebied staan centraal in de nieuwe rol van Marcel. Ik ben ervan overtuigd dat myBrand met de aanstelling van Marcel als directeur strategie en innovatie sneller betere diensten kan ontwikkelen en onze collega’s van de juiste kennis kan voorzien. Mede hierdoor borgen we dat we een vitale dienstverlener blijven op de lange termijn.”

--------

Noot voor de redactie: bijgesloten een foto van Marcel Antons, directeur strategie en innovatie, geschikt voor publicatie.

Marcel Antons, directeur strategie en innovatie

Over myBrand
myBrand onderdeel van Conclusion biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. myBrand is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle bedrijfsprocessen bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. Het bedrijf bestaat 14 jaar en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Apeldoorn, Nieuwegein en Amstelveen. Er werken meer dan 300 mensen. Meer informatie is te vinden op www.mybrand.nl of volg myBrand op: Twitter | LinkedIn.

Marcommit
Juul Klaassen