Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 10 dagen geleden)
PR: Marcommit

Medius en To-Increase sluiten strategisch partnership voor digitale factuurverwerking voor Microsoft Dynamics

Den Bosch, 4 april 2019 - Medius, marktleider op het gebied van cloud-gebaseerde digitale factuurverwerkingoplossingen, en To-Increase, ISV (Independent Software Vendor) en leverancier van add-ons voor Microsoft Dynamics, hebben een wereldwijde strategische samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Onderwerp van deze nieuwe samenwerking is de digitale factuurverwerkingoplossing MediusFlow. To-Increase gaat MediusFlow verkopen, implementeren en beheren in samenwerking met haar wereldwijde partnernetwerk.

Dit strategische partnerschap vormt voor beide bedrijven een belangrijke mogelijkheid om de huidige groei verder te stimuleren. Door MediusFlow toe te voegen aan het bestaande product portfolio, wordt To-Increase de one-stop-shop voor haar 250 partners wanneer het gaat om het implementeren van kritische bedrijfsapplicaties. Medius zal het wereldwijde partnernetwerk van To-Increase inzetten om het MediusFlow-aanbod uit te breiden naar Dynamics-gebruikers om zo haar marktpositie in het Dynamics-segment verder te versterken.

Het partnerschip is het resultaat van een groeiende vraag van klanten naar een digitale factuurverwerkingsoplossing. Na gedegen onderzoek selecteerde To-Increase de best-of-breed cloud-oplossing van MediusFlow omdat het uitgebreide matching en benchmarking mogelijkheden biedt in combinatie met de standaard connector voor Microsoft Dynamics ERP's (365 / AX / NAV) waardoor klanten snel kunnen starten om hun factuurverwerking te digitaliseren. "Ik ben zeer content met de overeenkomst met To-Increase en zie deze samenwerking als een echte win-win", aldus Per Åkerberg, CEO bij Medius. "Als de grootste wereldwijde ISV van Microsoft Dynamics Solutions met een zeer sterk partnerkanaal helpt To-Increase Medius een groter marktaandeel te krijgen in het Microsoft Dynamics kanaal. We kijken er naar uit om de klanten en partners van To-Increase te bedienen met een best-of-breed oplossing voor digitale factuurverwerking. Hierdoor krijgen zij meer controle over een efficienter digitaal factuurverwerkingproces mede dankzij de inzet van de standaard Dynamics connector. We hebben MediusFlow geselecteerd als onderdeel van onze productportfolio op basis van een aantal criteria, waaronder de volwassenheid van het product, de bewezen staat van dienst van Medius in het Microsoft Dynamics kanaal en hun klantgerichte cloudaanpak", zegt Luciano Cunha, CEO bij To-Increase. "Ik ben onder de indruk van de geavanceerde automatiserings- en matchingmogelijkheden in MediusFlow die zorgen voor een daadwerkelijk ‘touchless’ verwerkingsproces van facturen, evenals de mogelijkheid om het eigen proces  te benchmarken met vergelijkbare bedrijven. We hebben er vertrouwen in dat de toevoeging van MediusFlow aan ons portfolio een uitstekende oplossing is voor digitale factuurverwerking en die grote voordelen zal bieden aan onze klanten en ons wereldwijde partnernetwerk. " Meer informatie en activiteiten zijn te vinden op www.to-increase.com

Over Medius

Medius is een toonaangevende leverancier van cloud oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. De oplossing MediusFlow automatiseert en vereenvoudigt het volledige crediteurenproces, waardoor een ongekend niveau van werkelijk contactloze factuurverwerking, verkorte doorlooptijden, meer controle en verbeterde zichtbaarheid van financiële meetwaarden mogelijk wordt. Het bedrijf heeft meer dan 3.000 klanten wereldwijd, waaronder Marc Jacobs, Toyota, Elekta, Prenatal, Tikkurila en Intersport, die jaarlijks meer dan 52 miljoen facturen verwerken.

Medius is opgericht in 2001 en is eigendom van de wereldwijde beleggingsfirma Marlin Equity Partners. Het bedrijf heeft meer dan 230 medewerkers die werken vanuit kantoren in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen. Meer informatie over MediusFlow op mediusflow.com

Neem voor meer informatie contact op met:
Fredrik André, VP Global Marketing
fredrik.andre@medius-group.com

About To-Increase

Founded in 2005, To-Increase provides business software solutions to over 250 partners and 2200 mid-market and enterprise customers in 45 countries. We deliver software, mobile solutions, and cloud apps that enable manufacturing, construction, food, and rental and lease companies to align technology with strategic goals, operate more efficiently and provide the best possible experience to their customers. Across devices, business locations, and work environments, To-Increase solutions help companies master their unique requirements with standardized technology that is easy and economical to deploy and maintain.

To-Increase is the only three-time Microsoft Dynamics Global Outstanding ISV of the Year and offers an impressive library of industry, integration and business productivity solutions for Microsoft Dynamics.

For more information:

Lucas Doornhein – Marketing Manager, To-Increase
ldoornhein@to-increase.com,
+31(0)318 531 900
Laatste van Medius
Medius stelt Huib Kruger aan als Sales Executive Eprocurement

Medius voor de 9e keer uitgeroepen tot Microsoft Gold Partner

Medius groeit met 49 procent in nieuwe sales en voltooit integratie Wax Digital
SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Algoritme van MusicInBrands verkocht aan Private investeerder

Driekwart jongeren vindt werkgever verantwoordelijk voor de gezondheid van medewerkers

Zyxel Nebula lanceert meest uitgebreide cloud-netwerkoplossing met firewall voor mkb

Digitale Binnenhof Academy van start!

Oracle helpt organisaties de werknemerservaring te verbeteren met Oracle Journeys

easyJet start online pilotenschool voor kinderen

ARAG integreert M-Files en Salesforce voor 360-graden klantbeeld

Marc Lelijveld als enige Nederlander door Microsoft erkend als ‘FastTrack Recognized Solution Architect’ voor Power BI

Visio en Zivver maken veilig mailen toegankelijk voor blinden en slechtzienden

Avaya benoemt Michiel Noordermeer tot Regional Sales Leader Benelux

Onderzoek: Marktleider Albert Heijn verliest rap aan reputatie door te zelfverzekerde houding

Forse stijging fraudemeldingen online shoppen
Verstreken tijd: 2 jaar en 10 dagen

Logo Marcommit
Medius contact

info@medius-group.com
  www.medius.com
Medius sociaal

Medius tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Greenhouse Datacenters
Logo Unit4
Logo Extreme Networks