ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 114 dagen geleden)
PR: Whizpr

Veeam Backup voor Microsoft Office 365 versie 3 nu beschikbaar

Dertig keer snellere back-up, betere beveiliging,uitgebreider klantinzicht en betere analytics

Utrecht Veeam® Software, de leider in back-upoplossingen die Intelligent Data Management™ mogelijk maken, komt met een nieuwe versie van Veeam Backup for Microsoft Office 365. Deze derde versie biedt bedrijven een nog snellere back-up, betere beveiliging, meer inzicht en betere analytics. De oplossing van Veeam back-upt data van Office 365 Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business en Microsoft Teams en zorgt ervoor dat losse documenten snel te herstellen zijn. Daarnaast is efficiënte eDiscovery van geback-upte data voor Office 365- of hybride omgevingen mogelijk.

Met Veeam Backup for Microsoft Office 365 versie 3 lopen bedrijven niet langer het risico dat ze geen toegang meer hebben tot bedrijfskritische data en houden ze altijd de controle. De voordelen van versie 3 op een rij:
  • Tot wel dertig keer snellere back-up voor SharePoint Online en OneDrive for Business. Daarmee worden de back-upwindows voor Office 365 aanzienlijker korter: van uren tot minuten en van minuten tot enkele seconden.
  • Betere beveiliging van geback-upte Office 365-data met ondersteuning voor multi-factorauthenticatie.
  • Uitgebreider inzicht en betere analytics met Office 365-databeschermingsrapportages die helpen onbeschermde mailboxen op te sporen en het gebruik van licenties en storage te beheren.
Prijzen en beschikbaarheid
Versie 3 van Veeam Backup for Microsoft Office 365 is nu verkrijgbaar in abonnementen van minimaal één en maximaal vijf jaar. Het is mogelijk om jaarlijks of van tevoren ineens te betalen. De beste waarde is een driejarig abonnement, vooraf betaald, tegen een adviesprijs van 1,20 dollar per gebruiker per maand. Meer informatie over prijzen en  een gratis dertigdaagse proefversie zijn te vinden op de website van Veeam.

Gratis communityversie
De communityversie van Veeam Backup for Microsoft Office 365 biedt gratis toegang tot en controle over Office 365-data met dezelfde functionaliteit als de betaalde versie. Deze gratis versie is echter beperkt tot tien gebruikers en 1 TB aan beschermde SharePoint-data. De communityversie van Veeam Backup for Microsoft Office 365 is te downloaden op de website van Veeam.

Over Veeam Software
Veeam is de wereldwijde leider in Intelligent Data Management. Het Veeam Availability Platform is de meest complete oplossing die klanten helpt bij het automatiseren van hun datamanagement en het verzekeren van beschikbaarheid van data. Met meer dan 330.000 klanten wereldwijd, waaronder 82 procent van de Fortune 500-bedrijven en 66 procent van de Global 2000-organisaties, scoort Veeam een gemiddelde klanttevredenheid die 3,5 keer hoger is dan het gemiddelde in de sector. Het wereldwijde Veeam-ecosysteem omvat meer dan 61.000 channelpartners, Cisco, HPE, Lenovo en NetApp als exclusieve resellers en meer dan 21.000 cloud- en serviceproviders. Het hoofdkwartier is gevestigd in Baar, Zwitserland. Veeam heeft vestigingen in meer dan dertig landen. Voor meer informatie: www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter: @veeam_benelux.
Laatste van Veeam Software
Veeam rapporteert 26% groei in Q2 2021

Veeam voor vijfde jaar op rij leider in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Enterprise Backup and Recovery Software Solutions

Veeam onthult de toekomst van moderne dataprotectie tijdens VeeamON 2021