Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (2 jaar en 33 dagen geleden)
PR: Edelman

Onafhankelijk onderzoek: 84% IT-besluitvormers zet succesvol low-code in

Vooraanstaand low-code analist deelt inzichten over succes met low-code platformen in webinar

Amsterdam, 2 april 2019 - Appian (NASDAQ: APPN), toonaangevende aanbieder van low-code applicatie-ontwikkelingsplatformen, kondigt vandaag de resultaten aan van een nieuw onderzoek uitgevoerd door Forrester Consulting. Het onderzoek verkent hoe ondernemingen hun belangrijkste applicaties bouwen en draaien met behulp van low-code platformen. Het onderzoek laat zien dat bedrijven vaak beperkte capaciteiten hebben in het ontwikkelen van softwaretoepassingen en worden uitgedaagd om te transformeren tot een digitaal bedrijf. Om de ontwikkelingen bij te benen, wenden grote bedrijven zich tot low-code ontwikkelingsplatformen die het proces versnellen, de belasting van IT-middelen verminderen en de samenwerking tussen verschillende bedrijfsonderdelen verbeteren.

Belangrijkste bevindingen
  • Low-code versnelt de ontwikkeling en komt de behoefte aan snelheid tegemoet - 84% van de ondernemingen gebruikt een low-code ontwikkelingsplatform of -tool. Zo verbeteren bedrijven de bestaande IT-capaciteiten, innoveren ze producten en diensten en worden ze flexibeler. Hierdoor kunnen applicaties sneller op de markt worden gebracht.
  • Low-code platformen voldoen aan de hoogste eisen van bedrijven - De bedrijven die het meest waarschijnlijk topapplicaties draaien op low-code zijn bedrijven met de minste tolerantie voor downtime en verlies van gegevens, de strengste eisen voor continue auditing en onafhankelijke veiligheidscertificering. Dat deze bedrijven low-code erkennen bewijst dat bedrijfsklare low-code oplossingen al beschikbaar zijn in de markt.
  • Bedrijven richten zich op low-code om complexe bedrijfslogica op te bouwen -Hoewel veel bedrijven vandaag de dag nog custom code gebruiken om applicaties te bouwen voor complexe bedrijfslogica, willen ze graag voortbouwen op het succes dat low-code heeft gebracht voor andere delen van het bedrijf. In de toekomst zullen ondernemingen waarschijnlijk eerder low-code implementeren dan custom code om belangrijke bedrijfsapplicaties te beheren.
Het onderzoek bevestigt dat low-code in staat is om de moeilijkste barrières voor een succesvolle digitale transformatie te overwinnen. Sterker nog, 100% van de low-code ondernemingen heeft hun volledige investering in low-code al terugverdiend.

Het onderzoek schetst zes eisen waar bedrijven rekening mee moeten houden bij de evaluatie van een low-code platform. Volgens het rapport "kunnen bedrijven door het identificeren van low-code platformen die voldoen aan de zes bedrijfsvereisten, niet alleen sneller en op schaal applicaties bouwen en leveren, maar ook een dieper inzicht krijgen in de bedrijfsresultaten van hun digitale transformatie in het algemeen".

"Low-code platformen zijn niet allemaal hetzelfde", zegt Malcolm Ross, VP Product Marketing bij Appian. "We voldoen niet alleen aan de zes bedrijfsvereisten die Forrester heeft opgesteld, maar we zijn ook trots op de grote impact die onze applicaties hebben voor bedrijven. Dit wordt onderstreept door de Appian Garantie, die de creatie en implementatie van een bedrijfsapplicatie belooft in slechts acht weken.”

Forrester heeft een online enquête uitgevoerdonder 254 IT- en branche-besluitvormers in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada en Australië om de verwachtingen van en ervaringen met low-code applicatie-ontwikkelingsplatformen te evalueren op bedrijfsniveau.

Het onderzoek richt zich op verschillende vraagstukken: waarom vereist digitale transformatie een nieuwe benadering van applicatieontwikkeling, wat maakt een ontwikkelingsplatform bedrijfsklaar, en hoe helpt low-code bedrijven met digitale transformatie en belangrijke aanbevelingen? Download hier de onderzoeksresultaten en de volledige thought leadership paper.

Forrester’s Principal Analist John Rymer sluit bij Appian aan als gastspreker tijdens een webinar. Samen duiken zij in de onderzoeksresultaten en verkennen ze de impact van low-code platformen zoals Appian. Registreer je hier voor het ET webinar van 25 april om 18:00 uur.

Over Appian
Appian biedt een low-code ontwikkelingsplatform dat de creatie van krachtige bedrijfsapplicaties versnelt. Veel van 's werelds grootste organisaties gebruiken Appian-applicaties om klantervaring te verbeteren, operational excellence te bereiken en risicobeheer en compliance wereldwijd te vereenvoudigen. Ga voor meer informatie naar  http://www.appian.com/.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Appian PR EMEA Contact & Country Emails
Cindy Cheng
Sr. Director of Marketing Communications, EMEA
pr.nl@appian.com

Edelman Country Contact & Email:
Edelman Nederland
Nikki Isarin
NLAppian@edelman.com
Laatste van Appian
Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

Appian introduceert het eerste uniforme platform voor Hyperautomation

Appian kondigt CampusPass™-oplossing aan voor universiteiten
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Verstreken tijd: 2 jaar en 33 dagen
Appian contact

Logo Appian

info.nl@appian.com
  www.appian.com
Appian sociaal

Appian tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys