Contentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Edelman

Onafhankelijk onderzoek: 84% IT-besluitvormers zet succesvol low-code in

Vooraanstaand low-code analist deelt inzichten over succes met low-code platformen in webinar

Amsterdam, 2 april 2019 - Appian (NASDAQ: APPN), toonaangevende aanbieder van low-code applicatie-ontwikkelingsplatformen, kondigt vandaag de resultaten aan van een nieuw onderzoek uitgevoerd door Forrester Consulting. Het onderzoek verkent hoe ondernemingen hun belangrijkste applicaties bouwen en draaien met behulp van low-code platformen. Het onderzoek laat zien dat bedrijven vaak beperkte capaciteiten hebben in het ontwikkelen van softwaretoepassingen en worden uitgedaagd om te transformeren tot een digitaal bedrijf. Om de ontwikkelingen bij te benen, wenden grote bedrijven zich tot low-code ontwikkelingsplatformen die het proces versnellen, de belasting van IT-middelen verminderen en de samenwerking tussen verschillende bedrijfsonderdelen verbeteren.

Belangrijkste bevindingen
  • Low-code versnelt de ontwikkeling en komt de behoefte aan snelheid tegemoet - 84% van de ondernemingen gebruikt een low-code ontwikkelingsplatform of -tool. Zo verbeteren bedrijven de bestaande IT-capaciteiten, innoveren ze producten en diensten en worden ze flexibeler. Hierdoor kunnen applicaties sneller op de markt worden gebracht.
  • Low-code platformen voldoen aan de hoogste eisen van bedrijven - De bedrijven die het meest waarschijnlijk topapplicaties draaien op low-code zijn bedrijven met de minste tolerantie voor downtime en verlies van gegevens, de strengste eisen voor continue auditing en onafhankelijke veiligheidscertificering. Dat deze bedrijven low-code erkennen bewijst dat bedrijfsklare low-code oplossingen al beschikbaar zijn in de markt.
  • Bedrijven richten zich op low-code om complexe bedrijfslogica op te bouwen -Hoewel veel bedrijven vandaag de dag nog custom code gebruiken om applicaties te bouwen voor complexe bedrijfslogica, willen ze graag voortbouwen op het succes dat low-code heeft gebracht voor andere delen van het bedrijf. In de toekomst zullen ondernemingen waarschijnlijk eerder low-code implementeren dan custom code om belangrijke bedrijfsapplicaties te beheren.
Het onderzoek bevestigt dat low-code in staat is om de moeilijkste barrières voor een succesvolle digitale transformatie te overwinnen. Sterker nog, 100% van de low-code ondernemingen heeft hun volledige investering in low-code al terugverdiend.

Het onderzoek schetst zes eisen waar bedrijven rekening mee moeten houden bij de evaluatie van een low-code platform. Volgens het rapport "kunnen bedrijven door het identificeren van low-code platformen die voldoen aan de zes bedrijfsvereisten, niet alleen sneller en op schaal applicaties bouwen en leveren, maar ook een dieper inzicht krijgen in de bedrijfsresultaten van hun digitale transformatie in het algemeen".

"Low-code platformen zijn niet allemaal hetzelfde", zegt Malcolm Ross, VP Product Marketing bij Appian. "We voldoen niet alleen aan de zes bedrijfsvereisten die Forrester heeft opgesteld, maar we zijn ook trots op de grote impact die onze applicaties hebben voor bedrijven. Dit wordt onderstreept door de Appian Garantie, die de creatie en implementatie van een bedrijfsapplicatie belooft in slechts acht weken.”

Forrester heeft een online enquête uitgevoerdonder 254 IT- en branche-besluitvormers in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada en Australië om de verwachtingen van en ervaringen met low-code applicatie-ontwikkelingsplatformen te evalueren op bedrijfsniveau.

Het onderzoek richt zich op verschillende vraagstukken: waarom vereist digitale transformatie een nieuwe benadering van applicatieontwikkeling, wat maakt een ontwikkelingsplatform bedrijfsklaar, en hoe helpt low-code bedrijven met digitale transformatie en belangrijke aanbevelingen? Download hier de onderzoeksresultaten en de volledige thought leadership paper.

Forrester’s Principal Analist John Rymer sluit bij Appian aan als gastspreker tijdens een webinar. Samen duiken zij in de onderzoeksresultaten en verkennen ze de impact van low-code platformen zoals Appian. Registreer je hier voor het ET webinar van 25 april om 18:00 uur.

Over Appian
Appian biedt een low-code ontwikkelingsplatform dat de creatie van krachtige bedrijfsapplicaties versnelt. Veel van 's werelds grootste organisaties gebruiken Appian-applicaties om klantervaring te verbeteren, operational excellence te bereiken en risicobeheer en compliance wereldwijd te vereenvoudigen. Ga voor meer informatie naar  http://www.appian.com/.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Appian PR EMEA Contact & Country Emails
Cindy Cheng
Sr. Director of Marketing Communications, EMEA
pr.nl@appian.com

Edelman Country Contact & Email:
Edelman Nederland
Nikki Isarin
NLAppian@edelman.com
Eerder van Appian
3 dec 2019 Nieuwste versie van het Appian Low-Code Platform is nu beschikbaar

15 mei 2019 Appian integreert snelle en kosteloze Google AI voor klanten

9 mei 2019 Onderzoek: 79% van de IT-ontwikkelaars zegt dat low-code de werktevredenheid kan bevorderen
Appian contact

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl