www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

e-Spirit gaat samenwerken met Cloudinary

FirstSpirit-klanten nog beter in staat om hun content te gelde te maken met hoogwaardige digital asset management-oplossing

Amsterdam, 2 april 2019 – e-Spirit, leverancier van het FirstSpirit Digital Experience Platform (DXP), en Cloudinary, leverancier van een cloudoplossing voor Digital Asset Management, gaan samenwerken. De samenwerking zorgt ervoor dat klanten naadloos van functies van beide platformen gebruik kunnen maken, zodat ze het maximale marketingpotentieel uit hun digitale content kunnen halen.

De oplossingen van beide technologieleveranciers vullen elkaar goed aan. E-Spirit levert een Headless content management systeem dat excelleert in het distribueren van content naar ieder mogelijk device of platform. Het bedrijf heeft bovendien een personalisatie engine die klanten in staat stelt content te personaliseren voor de websitebezoeker. Cloudinary heeft op zijn beurt een Digital Asset Management-oplossing ontwikkeld die bedrijven in staat stellen goed van hun content gebruik te maken. Grote merken als Whole Foods Markets en Forbes maken gebruik van deze oplossing.

“We zijn erg verheugd met deze samenwerking. Marketeers van grote bedrijven begrijpen dat ze hun merk kunnen versterken door goede digitale ervaringen op ieder mogelijk kanaal en apparaat. Ze hebben echter moeite om content goed door iedereen in een organisatie te laten gebruiken,” zegt Itai Lahan, mede-oprichter en CEO van Cloudinary. “Door samen te werken met e-Spirit maken we het exponentieel eenvoudiger voor bedrijven om dynamische media assets te creëren en te beheren voor een groot aantal verschillende kanalen.”

“Deze samenwerking is erop gericht om beheer en gebruik van digitale media assets zo eenvoudig mogelijk te maken. Door Cloudinary’s digital asset management systeem naadloos te integreren met ons headless CMS wordt complexiteit bij de inzet van media assets weggenomen. Marketeers kunnen zich hierdoor echt bezighouden met de digitale klantbeleving en het optimaliseren van de buyer journey,” zegt Matthias Meijer, manager Benelux bij e-Spirit.

##

Over Cloudinary
Cloudinary is leverancier van een cloudoplossing om foto’s, plaatjes, video’s en andere beeldkenmerken te beheren. De oplossing heeft een optimale user experience en is in korte tijd de standaard in de VS, het Verenigd Koninkrijk en Israël. Cloudinary heeft wereldwijd meer dan 5,000 klanten waaronder AMC, Answers.com, Bleacher Report, Conde Nast, DoorDash, Fairfax Media, Forbes, Gizmodo, GrubHub, Hinge, Indiegogo, Lululemon Athletica, Outbrain, Stitch Fix, Under Armour en Whole Foods Market. Ga naar https://cloudinary.com/ voor meer informatie.

Over e-Spirit
E-spirit is een aanbieder van een digital experience platform en richt zich speciaal op het optimaliseren van buyer journeys. e-Spirit is opgericht in 1999 en is onderdeel van de Adesso Group. Het bedrijf heeft kantoren op zestien locaties in Duitsland, de Verenigde Staten, Groot Brittannië, Benelux, Oostenrijk en Zwitserland. Klanten zijn onder andere BASF, s. Olivier, Hugo Boss, Commerzbank, L’Oreal Luxe, MAN, Media Saturn en Rijksportaal.

Kijk voor meer informatie op  www.e-spirit.com

Voor meer informatie:

Lubbers De Jong