www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 41 dagen geleden)

CCS en Postex gaan partnership aan en realiseren koppeling

Maart 2019, CCS en Postex hebben deze week een partnerovereenkomst ondertekend. In de loop van Q2 in 2019 zal de koppeling tussen Level en Postex beschikbaar komen via de Marketplace. Dit is het door CCS gecreëerde integratieplatform dat eind vorig jaar is geïntroduceerd. Verzekeringsbedrijven die werken met de backoffice-oplossing Level kunnen door de koppeling eenvoudig gebruik maken van het Postex cloudplatform voor klantcommunicatie.

Het doel van deze samenwerking is om verzekeringsbedrijven te ondersteunen met innovatie en kwaliteitsverbetering van de communicatie met hun klanten. Verzekeringsbedrijven kunnen met behulp van Postex via diverse kanalen eenvoudig communiceren met zowel eindklanten als adviseurs, versneld digitaliseren en iDEAL-betaalmogelijkheden aanbieden.

Postex faciliteert het complete verzendproces en zorgt voor de documentstromen rondom prolongatieoutput, aanmaningen, mutatiebrieven en overige correspondentie. Naast compleet inzicht in de verzendstatus van uitgaande berichten kunnen verzekeringsbedrijven gebruik maken van digitaliseringscampagnes waarmee fysieke post kan worden uitgefaseerd. Hiermee kan een groot financieel voordeel worden behaald.

Ons platform wordt inmiddels door tientallen verzekeringsbedrijven intensief gebruikt. Met het aangaan van dit partnership met CCS verstevigen wij onze positie binnen de verzekeringssector, één van de kernsegmenten waarbinnen wij opereren”, aldus Hans de Wit, Commercieel Directeur en verantwoordelijk voor partnerships binnen Postex.

Voordelen voor verzender én ontvanger

Door de koppeling met Postex beschikken verzekeringsbedrijven over de mogelijkheid om berichten te verzenden op basis van de communicatievoorkeur van de ontvanger. Postex verzorgt zowel de fysieke als digitale verzending van post naar de eindklanten in de gewenste huisstijl van de tussenpersoon of verzekeraar. Naast verwerking van documentstromen biedt Postex een volledig inzicht in alle ontvangstdetails van berichten. Ook kunnen geautomatiseerde vervolgacties worden geconfigureerd waardoor lees- en betaalgedrag kan worden gestimuleerd. Mocht de eindklant bijvoorbeeld per mail niet of slecht bereikbaar zijn, kan als vervolgactie worden ingesteld dat er alsnog een brief wordt nagezonden. Ontvangers kunnen door middel van de digitaliseringscampagne eenvoudig hun communicatievoorkeur wijzigen en diverse acties uitvoeren zoals direct betalen. Nieuwe of gewijzigde e-mailadressen en mobiele telefoonnummers worden via het koppelvlak automatisch gesynchroniseerd met CCS.

De additionele intermediairmodule van Postex geeft serviceproviders en verzekeraars mogelijkheden om verstuurde berichten ook ter inzage aan te bieden aan aangesloten tussenpersonen.

Partners

De koppeling met Postex gaat efficiency in de communicatie met klanten opleveren. Zowel CCS als Postex hebben veel ervaring in de verzekeringssector en wij zijn enthousiast over deze propositie. In een markt waar de druk op de kosten hoog is, bieden wij een oplossing waarmee procesvoordelen behaald kunnen worden. Daarnaast werkt Postex al naar volle tevredenheid samen met diverse klanten van ons, zoals bijvoorbeeld: DAK Intermediairscollectief, ABW Verzekeringen en Woongarant Volmacht. Wij kiezen dus voor de integratie met een bewezen oplossing”, aldus Arnold Barendrecht, Commercieel Directeur van CCS.

Vanuit CCS zien wij de Marketplace als hét integratieplatform waarmee een open ecosysteem van insurtechs ontsloten wordt naar onze klanten. Nieuwe toepassingen en diensten van onze partners kunnen via de Marketplace door Level-gebruikers worden geselecteerd en afgenomen. Doordat we nu Postex als nieuwe partner introduceren kunnen we onze klanten nog beter ondersteunen in hun dagelijkse bedrijfsvoering”, aldus Paul Wolda, Head of Productmanagement en verantwoordelijk voor partnerships binnen CCS.

Binnenkort kunnen klanten van CCS gebruik gaan maken van de koppeling welke gefaseerd zal worden opgeleverd en uitgerold. Tijdens de CCS Summit 2019 zullen beide partners de Level-gebruikers informeren en de mogelijkheden van de koppeling toelichten.

Over CCS
CCS, opgericht in 1983, is leverancier van IT-oplossingen voor de verzekeringsbranche. Het portfolio van CCS bestaat uit de backoffice-oplossing Level, smart midoffice-oplossing Roundcube en het Marketplace-integratieplatform waarmee een ecosysteem van partners ontsloten wordt. CCS verzorgt de gehele implementatie, conversie, opleiding en hosting als aanvullende dienstverlening.

Over Postex
Postex, opgericht in 2014, is een technologiebedrijf en de ontwikkelaar van het cloudplatform voor het automatiseren van klantcommunicatie. Ons platform regisseert intelligente klantcommunicatie die aansluit bij de actuele en gevalideerde communicatievoorkeur van de klant.

Meer dan 250 bedrijven & semi-overheidsorganisaties gebruiken ons platform om klantcommunicatie te automatiseren, selfservice te stimuleren en online betaalmogelijkheden aan te bieden
Laatste van Postex Nederland B.V.
Klantervaring You Sure: slimmer, sneller en efficiënter werken met Postex

Postex Nederland betrekt nieuw hoofdkantoor in Gouda

Klaverblad Verzekeringen gaat samenwerking aan met Postex voor digitale klantcommunicatie en online betaalgemak
Verstreken tijd: 2 jaar en 41 dagen
Postex Nederla.. contact

Logo Postex Nederland B.V.

Hans de Wit
  info@postex.com
  www.postex.com
Postex Nederla.. sociaal

Postex Nederla.. tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis