www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
#INFLUX PRHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 162 dagen geleden)

Rubrik behaalt hoogste Certified Net Promoter Score (NPS) van 82 in de industrie

• NPS Rubrik toonaangevend met ruim 3x de gemiddelde NPS-score van 23 in alle industriee¨n
  • Tevens bereikte het Cloud Data Management bedrijf een klanttevredenheidsscore van 98.6% voor customer support.
  • En won het zijn derde Northface Scoreboard Award voor uitmuntende klantenservice
PALO ALTO, Calif., 28 maart 2019 — Rubrik, het Cloud Data Management bedrijf, laat weten dat zijn toonaangevende gecertificeerde Net Promoter Score® (NPS®) is gestegen naar 82. Dit is het bewijs van Rubrik’s toewijding aan het leveren van toegevoegde waarde voor hun klanten en een gebruikerservaring van wereldklasse.

“Bij Rubrik staat klantsucces voorop bij alles wat we doen,” zegt Giri Iyer, Senior Vice President, Global Customer Support and Success bij Rubrik. “Onze hele wereldwijde organisatie is erop ingericht om continu te verzamelen, te meten en te evolueren op basis van de feedback van onze klanten. Onze toonaangevende NPS-score bekrachtigt deze aanpak en onderscheidt de kwaliteit van onze cloud datamanagement-producten.”

Rubrik's NPS is door de OWEN CX Group, de toonaangevende NPS-adviseur, gecertificeerd voor correcte methodologie en nauwkeurigheid. “Echte NPS-prestaties op dit niveau zijn zeldzaam,” zegt Richard Owen, CEO van de OWEN CX Group. “We hebben meer dan tien jaar aan benchmarkingprestaties en kunnen bevestigen dat het opmerkelijk is dat Rubrik dit consistente uitvoeringsniveau kan bereiken. Er wordt in de sector veel geclaimd over NPS-prestaties, maar onze gedetailleerde analyse van de data van Rubrik heeft ons ervan overtuigd dat ze de onbetwiste leider zijn - dit is de gevalideerde weergave van hun prestaties.”

De Net Promoter Score wordt berekend op basis van antwoorden op e´e´n vraag: hoe waarschijnlijk is het dat u ons bedrijf/product/dienst zou aanbevelen aan een vriend of collega? De NPS loopt van -100 (alle detractors) tot +100 (alle promotors). Een NPS van +50 of hoger is uitstekend. Rubrik’s NPS-score van 82 plaatst het bedrijf in de top 10% van grote organisaties.

Volgens IDC kunnen eindgebruikers die gebruikmaken van de gestandaardiseerde NPS-norm “producten verwachten met hogere prestaties, verbeterde efficie¨ntie, betere beschikbaarheid, lagere kosten en een betere algehele ervaring met de leverancier.” 1

“NPS wordt op grote schaal gebruikt in bedrijven van elke omvang: van belangrijke Fortune 1000-bedrijven zoals Allianz, Intuit, American Express, Enterprise Rent-A-Car en Rackspace tot kleinere onafhankelijke bedrijven. Het gebruik ervan zorgt voor een revolutie in de manier waarop zij denken over klantervaring,” zegt Eric Burgener, vice-president onderzoek bij IDC. “Rubrik's hoge score van 82 laat zien hoeveel van hun klanten het merk zouden aanbevelen.”

Rubrik heeft een wereldwijd enterprise-klasse supportteam, dat op elk moment beschikbaar is (24x7x365) in een model dat met de zon meereist. 100% van Rubrik's supportteam is gecertificeerd door CEMPRO. Naast de toonaangevende scores voor NPS en CSAT (de klanttevredenheid voor gesloten cases), heeft Rubrik al drie jaar op rij de NorthFace Scoreboard Award drie jaar op rij ontvangen (2016, 2017, 2018), waarmee een uitzonderlijke klantervaring wordt erkend. Deze award wordt toegekend door Omega Research en is gebaseerd op feitelijke feedback van klanten.

De supportervaring van Rubrik is gericht op proactiviteit. Het team maakt gebruik van ML en AI om potentie¨le problemen te ontdekken en te verhelpen voordat de klant hiervan op de hoogte is.

Reacties van klanten op het nieuws:

? “Het team van Rubrik geeft ons ondersteuning van wereldklasse. Hun technici zijn absoluut fantastisch, stellen ons op ons gemak en zijn uiterst reactief. Zij waren onze redder in nood bij het opstarten van het bedrijf.” – Cate Fagan, CIO, Bioverativ

? “Rubrik’s support is een klasse apart. Het team staat altijd open om te horen hoe het product kan worden aangepast om hun klanten beter van dienst te zijn.” -Jorge Barrera, Director of Technology Operations and Infrastructure bij High 5 Games

? “Het Rubrik-team was zeer attent tijdens de POC en kwam ter plekke hun product demonstreren. Na de aankoop krijgen we nog altijd snel een reactie. Hun supportteam hecht veel waarde aan transparantie en we vinden het geweldig dat ze het grootste deel van het uitzoekwerk voor ons regelen.”- Paul Farmer, systeembeheerder bij Seattle Genetics

? “Het supportteam van Rubrik doet geweldig werk. Ze reageren snel en zijn altijd behulpzaam als er iets is.” – Dominic Ho¨ffgen, CFO bij Erich Utsch

? “We zijn voortdurend onder de indruk van hoe prettig en professioneel het supportteam van Rubrik is.” – Michel Vaessen, ICT Manager bij NWB Bank

? “Rubrik biedt geweldige klantenondersteuning en is bereid om zijn roadmap af te stemmen op de behoeften van de klant.” – Alexander Ietan, IT Infrastructure Team Leader en Deputy CIO bij Kremsmuller

? “We zijn onder de indruk van Rubrik's wereldklasse supportteam. Ze waren 24/7 beschikbaar en zorgden voor regelmatige updates.” – Johan Barre, Project Manager, Infrastructure bij Petit Forestier

? “Het ondersteuningsteam van Rubrik reageert supersnel. Ze doen alles om de verwachtingen te overstijgen. De waarde van hun support kan niet worden overschat.” – Emmanuel Chadoutaud, Head of Infrastructure Systems and Data Security bij Communaute´ d’Agglome´ration Melun Val de Seine

Bronnen: zie weblinks

Hyperlink  website
Hyperlink  Video

Over Rubrik
Rubrik levert een enkel softwareplatform voor het beheren en beschermen van gegevens in de cloud, aan de rand en op locatie. Ondernemingen kiezen voor Rubrik's Cloud Data Management-software om back-up en herstel te vereenvoudigen, de acceptatie van de cloud te versnellen en automatisering op grote schaal mogelijk te maken. Organisaties van elke omvang die een cloud first-beleid voeren, vertrouwen op het Rubrik Polaris SaaS-platform om gegevens te unificeren voor beveiliging, governance en compliance. Ga voor meer informatie naar www.rubrik.com en volg @rubrikInc op Twitter.

Rubrik is een geregistreerd handelsmerk van Rubrik, Inc.

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Andrea Wigman
m +31 (0) 624114874
rubrik@pridepr.nl
Laatste van Rubrik
Mall of America zet digitale transformatie in en vervolgt Public Cloud Journey met Rubrik

Google veteraan Vinod Marur start bij Rubrik als Senior Vice President Engineering

Rubrik benoemt Rinki Sethi tot Chief Information Security Officer
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 3 jaar en 162 dagen
Rubrik contact

Logo Rubrik

Rubrik sociaal

Rubrik tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix