Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 17 dagen geleden)
PR: Marcommit

SAP organiseert SAP Customer Experience LIVE en SAPPHIRE gelijktijdig in Orlando

Ervaar de toekomst van customer experience

‘s-Hertogenbosch – 27 maart 2019 – SAP organiseert op 7 en 8 mei SAP Customer Experience LIVE, waar duizenden leiders op het gebied van customer experience samenkomen. Dit evenement wordt gelijktijdig met SAPPHIRE NOW georganiseerd in Orlando, Florida. De evenementen kunnen los van elkaar bezocht worden, maar een combinatie maakt het programma compleet.

Bij SAP Customer Experience LIVE ervaren bezoekers hoe organisaties zich met customer experience kunnen onderscheiden van hun concurrent. Tijdens het evenement kan er door middel van meer dan honderd sessies kennis worden opgedaan over het écht begrijpen van klanten en het transformeren van businessmodellen. Dankzij goede klantervaringen bouwt een organisatie immers aan vertrouwen en loyaliteit. Dit zijn onderwerpen die ook tijdens de keynote van Alex Atzberger, directeur van SAP Customer Experience, aan bod komen.

Naast het bijwonen van de sessies is het mogelijk om de nieuwste technologieën uit te testen en om te netwerken met vakgenoten, experts en influencers. Er is veel ruimte voor het delen van kennis en het uitwisselen van ervaringen op het gebied van customer experience. Een feestje aan het eind van dit tweedaagse evenement mag uiteraard niet ontbreken.

Deze editie van SAP Customer Experience LIVE mag niet verward worden met het grote evenement van SAP Customer Experience dat later dit jaar plaatsvindt. Ondanks dat beide evenementen dezelfde naam dragen, gaat het later dit jaar om een losstaand deepdive evenement dat in het verleden bekend stond als SAP Hybris LIVE en voor het tweede jaar op rij de naam SAP Customer Experience LIVE draagt.

Locatie en aanmelden
SAP Customer Experience LIVE vindt dit jaar voor het eerst plaats in Orlando in het Orange County Convention Center West. Het evenement is op 7 en 8 mei. Een kaartje kopen kan via de volgende link: https://events.sap.com/sap-cx-live/en/registrationinfo. Via deze pagina kun je ofwel voor de optie kiezen om enkel naar SAP Customer Experience Live te gaan ofwel een combinatieticket nemen met SAPPHIRE NOW en ASUG Annual Conference.

Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Voor meer informatie kunt u terecht op www.sap.com.

Marcommit
Annelies Heuvelmans
sapcustomerexperience@marcommit.nl
Laatste van SAP