Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 43 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics richt zich op verticale markten met ProEsys IoT-oplossingen

Houten, 27 maart 2019 – Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics heeft een EMEA-distributieovereenkomst getekend met ProEsys Technologies, een aanbieder van IoT-oplossingen. ProEsys richt zich op radio- en IoT-transmissietechnologieën voor de smart city, smart agriculture, en de telecommunicatie-, transport-, maritieme en beveiligingssectoren.

ProEsys ontwikkelde een verscheidenheid aan specifieke verticale IoT-communicatieoplossingen op basis van sensoren, LoRa (long-range wide-area netwerk) en ultra-wideband gateways, en wordt daarbij gesteund door het business incubator-programma van het European Space Agency. De oplossingen zijn ontworpen voor kritieke infrastructuren en indoor/outdoor lokaliseringsystemen.

ProEsys heeft verschillende toepassingen voor IoT-connectiviteit, waaronder:
  • Een bewakingssysteem voor elektriciteitsmasten dat voortbouwt op integriteits-trillings-bewakingssysteem-sensoren (IVMS), gateways en LoRa-connectiviteit. Realtime, gecodeerde meldingen waarschuwen de energiemaatschappij (en eigenaar van de infrastructuur) bij afwijkingen, zoals sterke trillingen, structurele storingen en andere relevante data.
  • Een andere oplossing voor de energiemarkt is de industriële IPS-1 druksensor, die lekken in olie-, gas- en waterleidingsystemen detecteert.
  • Private netwerkoplossingen op basis van ProEsys Network Server zijn ook beschikbaar voor klanten met kritieke infrastructuren.
  • Het WearLOC-2 LoRa wearable apparaat kan op buitenlocaties zonder andere mobiele of radiocommunicatie de veiligheid van mensen en werknemers verbeteren en de toegang tot gevoelige gebieden beschermen. De sensoren maken global navigation satellite system positionering (GNSS) mogelijk en bewaken de biologische activiteiten van werknemers.
  • Een Worker Safety Network-oplossing (WSN), die beschikbaar is in een praktische, en opvallende robuuste koffer met WearLOC-2 draagbare apparaten en een speciale LoRa-gateway die via de satelliet werkt. Hiermee ontstaat een draagbare LoRa-‘bubbel’ met wereldwijde satellietdekking.
“Arrow Electronics heeft een unieke wereldwijde positionering als het gaat om full lifecycle IoT-oplossingen en -diensten,” aldus Ing. Eugenio Sabatella, chief executive officer van ProEsys. “De aggregatiemogelijkheden van Arrow in combinatie met een sterk klantenbereik in technische en verticale markten helpen ons de zichtbaarheid van onze specifieke innovaties voor verticale markten in de EMEA-regio te vergroten.”

ProEsys sluit zich aan bij het wereldwijde IoT-ecosysteem van Arrow dat toonaangevende leveranciers van geavanceerde technologie samenbrengt voor de implementatie van IoT-oplossingen op basis van de individuele wensen en eisen van de klant. Arrow Electronics beschikt over de technologische oplossingen, de expertise en het ecosysteem van leveranciers om een end-to-end IoT-portfolio te leveren. Bedrijven kunnen verbonden apparaten en diensten implementeren, beheren, bewaken, analyseren en beveiligen - allemaal vanuit Arrow.

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics (NYSE:ARW) begeleidt innovatie bij meer dan 200.000 toonaangevende technologieproducenten en serviceproviders. Arrow ontwikkelt technologische oplossingen die het bedrijfsleven en het dagelijks leven verbeteren, en behaalde in 2018 een omzet van $30 miljard. Meer informatie op fiveyearsout.com.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
020 2050428
anke@lubbersdejong.nl
Laatste van Arrow Electronics
Verstreken tijd: 2 jaar en 43 dagen

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales