www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 27 dagen geleden)
PR: ItsaRep

Voor het eerst continue bescherming van privileged accounts in de cloud

Nieuwe versie CyberArk Privileged Access Security Solution voorkomt misbruik Amazon Web Services Accounts

CyberArk introduceert Privileged Access Security Solution v10.8 en biedt daarmee voor het eerst automatische detectie, alerts en tegenmaatregelen voor onbeheerde en daarmee risicovolle Amazon Web Services (AWS) accounts. De nieuwe versie zorgt voor een doorlopende check op privileged accounts in de cloud en beschermt ze. Bovendien biedt v10.8 just-in-time access voor hybride omgevingen, zodat gebruikers makkelijker kunnen schakelen tussen cloud-gebaseerde en on-premise Windows-gebaseerde systemen.

Volgens Gartner is risicomanagement niet alleen een reactief proces om risico’s te ontdekken zodra ze realiteit zijn geworden, maar kunnen bedrijfsrisico’s al eerder worden ontdekt, geanticipeerd, voorspeld en ingeschat op basis van acties ingedeeld naar risiconiveau. De nieuwe v10.8 release van CyberArk Privileged Access Security Solution biedt hiervoor voor het eerst een standaard tool.

De nieuwe release biedt onder andere continue identificering van privileged accounts, zoals ongebruikte Identity en Access Management (IAM) accounts, inclusief spookaccounts waar geen gebruiker aan gekoppeld is, en EC2 instances en accounts. Bedrijven kunnen AWS-accounts overal volgen zodra ze worden aangemaakt, ongeacht waar ze worden aangemaakt en het on-boarding proces van deze onbeheerde accounts versnellen.

CyberArk vergroot ook de mogelijkheden voor het detecteren van en reageren op dreigingen in de cloud middels de mogelijkheid automatische alerts met prioriteit te versturen naar aanleiding van verdacht gedrag. Met v10.8 kunnen bedrijven deze accounts snel overnemen door de access key opnieuw aan te maken en roulatie toe te passen om deze risico’s in te dammen.

Gebruikers profiteren van just-in-time toegang tot Windows servers, ongeacht of deze on-premise staan of in de cloud. De Privileged Access Security Solution is bovendien makkelijker te implementeren via Amazon Machine Images (AMI).

“Snelheid is cruciaal in het minimaliseren van risico’s. Door automatisering en intelligence samen te voegen, heb je meer succes in het beschermen van organisaties en hun gegevens”, aldus Nir Gertner, chief security strategist, CyberArk. “We kunnen nu een uitgebreide oplossing bieden aan beheerders die privileged access moeten beschermen in hybride omgevingen, zonder dat daar operationele uitdagingen tegenover staan.”

Over CyberArk
CyberArk is het enige security-bedrijf dat gericht is op de meest geavanceerde internetbedreigingen: degene die gericht zijn op het gebruik van privileged accounts om het hart van de onderneming te raken. CyberArk wil aanvallen platleggen voordat ze bedrijven platleggen. Hiertoe beschermen ze bedrijven proactief, voordat aanvallen onherstelbare schade aanrichten. Het bedrijf mag bijna de helft van de Fortune 100 tot de klanten rekenen, waarvoor het gegevens, infrastructuren en applicaties beschermt. Het hoofdkantoor staat in in Petach Tikvah, Israël en er zijn andere kantoren in de VS, EMEA, Azië en Japan.

Voor meer informatie, bekijk de site www.cyberark.com en volg ons op Twitter @CyberArk en op Facebook https://www.facebook.com/CyberArk
Laatste van CyberArk
Nieuwe CISO View rapport: security-experts richten pijlen op zero trust met Identity en Access management

CyberArk plaatst Identity Security nog centraler in het beperken van cyber-risico’s

Thuiswerkers met extra toegangsrechten beter beschermen
Verstreken tijd: 2 jaar en 27 dagen
CyberArk contact

Logo CyberArk

+31 20 767 1925
  www.cyberark.com
CyberArk sociaal

CyberArk tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Businesspark Nieuw-Vennep Zuid
Logo Citrix
Logo SurveyMonkey