www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Hans de Labije aangesteld als directeur van de VNSG

Bestuur benoemt De Labije als opvolger van Rob van der Marck

’s-Hertogenbosch, 18 maart 2019 – Hans de Labije (55) wordt per 1 april 2019 aangesteld als directeur van de VNSG (Vereniging Nederlandstalige SAP Gebruikers). De Labije, benoemd door het Bestuur, volgt voormalig directeur Rob van der Marck op. Van der Marck draagt na tien jaar zijn functie over om bij KPMG als Senior Manager binnen de Enterprise Solutions en SAP practice de volgende stap in zijn carrière te zetten.

De Labije heeft al geruime tijd een belangrijke rol binnen de VNSG. Sinds de aanstelling van Rob van der Marck in 2009 bekleedde hij de functie van adjunct-directeur. Daarvoor was De Labije er werkzaam als focusgroepencoördinator. Dankzij zijn ruime ervaring binnen de vereniging kent hij de organisatie door en door. In zijn nieuwe rol zal De Labije zich focussen op het bepalen van de visie en ambitie die de VNSG richting geeft en een krachtige strategie om zo van waarde te blijven voor de leden. Innovatie, nieuwe samenwerkingsvormen en uitbreiding van de dienstverlening staan hierbij centraal.

Hans de Labije, directeur van de VNSG: “We willen als VNSG relevant zijn en blijven voor onze leden die zich in een wereld vol veranderingen bevinden. Wij moeten dus voortbouwen en innoveren, zodat we ook in de toekomst hét platform voor de SAP-community zijn. Ik zie veel mogelijkheden om dat samen met iedereen binnen onze community te verwezenlijken.”

Jan-Willem van der Meere, bestuursvoorzitter van de VNSG: “We zien in Hans de juiste directeur die zich met zijn ervaring, leiderschap, betrokkenheid, creativiteit en verbindende manier van werken inzet voor het versterken en blijvend vernieuwen van de VNSG”.

Rob van der Marck, voormalig directeur van de VNSG: “Na tien interessante jaren is dit het juiste moment voor een vervolgstap. Ik kijk met veel plezier terug op mijn tijd bij de VNSG. Het blijven vernieuwen van het aanbod, in tijden dat verwachtingen van leden alsmaar toenemen en er beperkte middelen beschikbaar zijn, zie ik als mijn grootste succes. Daarnaast ben ik trots op de toegenomen rol van de VNSG in SUGEN (SAP User Group Executive Network) en de beïnvloeding richting SAP. Ik heb er het volste vertrouwen in dat Hans het succes van de VNSG gaat doorzetten.”

-------

Noot voor de redactie: bijgevoegd een foto in hoge resolutie van Hans de Labije, directeur van de VNSG.

Hans de Labije, directeur van de VNSG

Over de VNSG

De Vereniging Nederlandstalige SAP Gebruikers (VNSG) is sinds 1988 hét platform voor alle Nederlandstalige SAP gebruikers. De vereniging ondersteunt gebruikers bij het verhogen van de toegevoegde waarde van de SAP software binnen hun organisatie. De belangrijkste pijlers hierbij zijn kennisdeling, netwerken, belangenbehartiging en beïnvloeding. Binnen de levendige gebruikerscommunity van de VNSG zijn 8500 SAP professionals actief die werkzaam zijn bij circa 700 verschillende bedrijven in Nederland. Naast het jaarlijkse congres Connect to Innovate organiseert de VNSG ieder jaar meer dan 100 evenementen, waaronder seminars, focusgroepmeetings, workshops, masterclasses, webinars over diverse SAP gerelateerde onderwerpen. Meer informatie vind je op www.vnsg.nl.

Meer informatie:
Marcommit
Marielle van Zanten
vnsg@marcommit.nl
Laatste van VNSG
8 mei 2019 Gebruikersverenigingen SAP dragen bij aan verbeterslag licentiemodel indirect gebruik

18 mrt 2019 Hans de Labije aangesteld als directeur van de VNSG

4 feb 2019 4 op de 10 organisaties loopt risico door gebrek aan aandacht voor security

Logo Marcommit

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl