www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2480 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Conclusion biedt kinderen de kans om technische en creatieve skills te ontwikkelen tijdens landelijke onderwijsstaking

Utrecht, 15 maart 2019 – Ontwikkelingsexperts Conclusion Learning Centers (CLC) en Bright Alley, twee werkmaatschappijen van IT-dienstverlener Conclusion, grijpen de onderwijsstaking aan om de technische en creatieve skills van kinderen spelenderwijs verder te ontwikkelen. De onderwijsstaking is voor veel ouders problematisch, maar CLC en Bright Alley bieden het antwoord. Alle kinderen van de medewerkers in de basisschoolleeftijd krijgen vandaag een unieke dag op kantoor, waar zij kennis maken met de nieuwste ontwikkeltools zoals Virtual Reality. Ze kunnen vandaag onder andere rekenen op een tot ballenbak omgetoverde vergaderruimte, een schildercursus en een technisch LEGO-workshop. Hiermee lost Conclusion de uitdaging van ouders op doordat hun kinderen mee mogen naar kantoor en zorgt de organisatie voor een leerzame dag.

Leren en ontwikkelen staat centraal
Ondanks dat de kinderen vandaag niet hun gebruikelijke lessen kunnen volgen, bieden CLC en Bright Alley hen een unieke kans om de dag toch leerzaam te besteden. De organisaties houden zich dagelijks bezig met het leren en ontwikkelen van medewerkers binnen grote ondernemingen in Nederland, zoals ABN AMRO, KLM, TenneT en NS. Centraal in de ontwikkeling van medewerkers staat het gebruik van Virtual Reality, gamification, applicaties en andere leeroplossingen. Tijdens de onderwijsstaking biedt Conclusion kinderen de mogelijkheid om kennis te maken met skills die ze in hun toekomstige werkende leven nodig hebben.

Jasper Leunk, Head of Strategy & Sales bij Bright Alley: “Dagelijks zijn wij bezig om leren en ontwikkelen voor medewerkers leuk te maken om ze zo beter te laten presteren. Dit doen we door medewerkers van grote Nederlandse organisaties concrete oplossingen te bieden in de vorm van bijvoorbeeld Virtual Reality en gamification. Nu de kinderen vandaag een dag op school moeten missen, laten wij ze graag kennis maken met deze oplossingen om zich verder te ontwikkelen. Enerzijds is de funfactor voor de kinderen erg hoog en anderzijds is onder andere de technisch LEGO-workshop heel leerzaam. We eindigen deze eenmalige BSO met een rondleiding bij onze buren: het FC Utrecht stadion. We zijn trots dat we dit voor de medewerkers van de toekomst mogelijk maken.”

Over Conclusion Learning Centers
Conclusion Learning Centers (CLC) is dé partner op het gebied van digitale leeroplossingen en learning services. Wij richten ons op het implementeren, hosten en beheren van de leermanagement systemen Moodle, Totara en ons eigen LMS Class. Als opleidingsintermediair heeft CLC het grootste opleidingennetwerk van Nederland. Wij stroomlijnen de totale keten van inkoop, administratie en facturatie van opleidingen en certificeringen. Onze ervaren HRD-adviseurs zijn volledig up-to-date van alles wat speelt op het gebied van opleiden, persoonlijke ontwikkeling en performance support. Zo houden wij het opleidingsniveau binnen organisaties scherp en futureproof. CLC is onderdeel van IT dienstverlener Conclusion, is opgericht in 1999 en heeft ruim 50 medewerkers. Kijk voor meer informatie op www.conclusionlearningcenters.nl.

Over Bright Alley
Bright Alley (40 medewerkers, Utrecht, opgericht in 1995, onderdeel van IT dienstverlener Conclusion) maakt (digitale) leeroplossingen om medewerkers beter te laten presteren. Met een mix van didactiek, techniek en vormgeving helpen we klanten als ABN AMRO, KLM, APG en Gemeente Rotterdam met thema's als onboarding, compliance, safety en medewerkersbetrokkenheid. Voorbeelden zijn immersive learning middels VR & AR, een gamified app voor een bierbrouwer om het brouwproces voor alle medewerkers inzichtelijk te maken, een blended basisleergang voor KLM en een tinderachtige app om medewerkers te laten omgaan met dilemma's op het vlak van veiligheid. Meer informatie op www.brightalley.nl.

Marcommit
Marlin Goethals
marlin@marcommit.nl
Laatste van Conclusion
1 okt 2019 Tieners ontmaskeren hacker tijdens event ‘Security4Teens’

28 jun 2019 Conclusion behaalt opnieuw topscores in Giarte Outsourcing Performance benchmark

18 mrt 2019 Conclusion migreert SAP naar Microsoft Azure voor Eneco binnen zeven weken

Logo Marcommit
Conclusion contact

Logo Conclusion

info@conclusion.nl
  www.conclusion.nl
Conclusion sociaal

Conclusion tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.
Logo Ctac N.V.
Logo Flanderijn
Logo Liquit
Logo Puur Data
Logo Descartes
Logo Extreme Networks
Logo Dutchitchannel.nl
Logo TJIP
Logo Cisco
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl