www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (2 jaar en 60 dagen geleden)

Slimme deurbel van Nederlands bedrijf heeft primeur met Apple HomeKit ondersteuning

De ProLine deurbel van het Nederlandse bedrijf Robin Telecom wordt sinds eind januari aangeboden met Apple HomeKit ondersteuning. Daarmee is het de eerste deurbel die door het bedrijf is gecertifieerd. ProLine is een mooi voorbeeld van een Smart Home toepassing, die werkt via aansluiting op de router. Consumenten koppelen de deurbel aan Apple HomeKit en bedienen met hun iPhone of iPad het intercomsysteem.

Duurzaam geproduceerd Nederlands product
De ProLine deurbel is een echt Nederlands kwaliteitsproduct en wordt geproduceerd in Alkmaar. Het is gemaakt van aluminium en geheel te recyclen. De deurbel kan goed tegen allerlei weersinvloeden en heeft geen bewegende delen, wat het minder kwetsbaar maakt.

De deurbel wordt aan de buitenkant van de woning bevestigd en via een kabel aangesloten op de router die binnen aanwezig is. Deze directe aansluiting zorgt voor een stabiele verbinding, die niet afhankelijk is van het bereik van WiFi. De Apple HomeKit technologie biedt geavanceerde beveiliging met end-to-end encryptie en authenticatie tussen de Robin Proline deurbel en de iPhone of iPad.

Van analoog naar Smart Home toepassing
Robin Telecom is geen onbekende speler in de markt van intercomsystemen. Sinds 1989 maken zij deurintercoms die aangesloten worden op telefooncentrales. In 2009 is het bedrijf begonnen met de omschakeling van analoog naar digitaal. Dat heeft uiteindelijk geleid tot het ontwikkelen van de ProLine deurbel, een video intercomsysteem dat wordt ondersteund door Apple HomeKit.

De Apple Home app, te herkennen aan het logo met huisje, staat standaard op iedere iPhone en iPad. Zodra de app is gekoppeld aan de ProLine deurbel ziet de gebruiker wie er voor de deur staat als er wordt aangebeld. Het is ook mogelijk om met deze bezoeker te spreken via de app. Daarvoor hoeft de gebruiker niet in de buurt te zijn van de deurbel.

Wereldwijde levering
De ProLine deurbel wordt inmiddels al geleverd aan klanten in Europa, het Midden-Oosten, Azië (EMEA), Canada en de Verenigde Staten. Robin Telecom is trots op de certificering door Apple en geeft vier jaar garantie op het product. De deurbel kan besteld worden via de website.

Bekijk hier en hier onze video's.

Noot voor de redactie: voor meer informatiekunt u contact met ons opnemen via: info@robin.nl of +31 72 534 64 26.

Foto's zijn in hoge resolutie te downloaden via deze link.

Legal Banner
Copyright © 2019 Robin Telecom Development B.V. Otterkoog 14J, 1822 BW Alkmaar, The Netherlands. All rights reserved. Robin Telecom Development and the Robin logo are trademarks of Robin Telecom Development B.V. Apple, Apple TV, Apple Watch, iPad, iPad Air, iPad mini, iPad Pro, iPhone, iPod touch and Mac are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. HomeKit is a trademark of Apple Inc. tvOS is a trademark of Apple Inc. App Store is a service mark of Apple Inc. All other trademarks belong to their respective owner. Use of the Works with Apple HomeKit logo means that an electronic accessory has been designed to connect specifically to iPod touch, iPhone, or iPad, respectively, and has been certified by the developer to meet Apple performance standards. Apple is not responsible for the operation of this device or its compliance with safety and regulatory standards.
Laatste van Robin Telecom Development
Verstreken tijd: 2 jaar en 60 dagen
Robin Telecom .. contact

Logo Robin Telecom Development

info@robin.nl
  www.robin.nl
Robin Telecom .. sociaal

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Cellnex