www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!

Verizon Connect introduceert nieuwe tool voor inzicht in motorprestaties van lichte bedrijfswagens

Engine Connect helpt onder andere bij het voorkomen en zo vroeg mogelijk vaststellen van potentiële mechanische problemen

Utrecht, 12 maart 2019 Verizon Connect introduceert Engine Connect, een krachtige tool die speciaal ontwikkeld is voor lichte bedrijfswagens. De tool verkrijgt kritische data rechtstreeks vanuit de motor van de bedrijfswagen en monitort op mogelijke problemen. Zo draagt Engine Connect bij aan het voorkomen van mechanische problemen en het maximaliseren van de uptime van een wagen.

image

“Engine Connect geeft wagenparkbeheerders een compleet overzicht van hun voertuigperformance, waardoor ze mogelijke problemen kunnen vaststellen voordat de kosten hoog oplopen”, zegt Jan Willem Doornbos, Senior Marketing Manager Central Europe bij Verizon Connect. “Met een beter inzicht in de voertuigperformance zijn we in staat klanten te helpen tijd en geld te besparen. Ook bieden we ze gemoedsrust, omdat ze dankzij de tool weten of hun bedrijfswagens optimaal werken.”

Engine Connect analyseert data die rechtstreeks afkomstig zijn van de voertuigmotor, inclusief brandstofverbruik, afgelegde afstand en diagnostische gegevens die helpen bedrijfswagens met problemen te traceren, zodat er actie kan worden ondernomen. Door data te combineren met gps-locaties, krijgen klanten een volledig overzicht van de voertuigperformance.

Ook kan Engine Connect klanten helpen rijgedrag te identificeren, dat in verband staat met hogere brandstofkosten. Andere functies maken het mogelijk om:
  • VIN-rapporten up-to-date te houden;
  • de kilometerstand bij te houden voor inzicht in hoeveel kilometer de chauffeur heeft afgelegd;
  • automatisch alerts met diagnostische foutcodes te ontvangen als er problemen zijn gedetecteerd;
  • snelheidsovertredingen te identificeren om chauffeurs te helpen coachen, en de motorstatus bij te houden voor inzicht in hoelang de motor al loopt of de wagen al stationair draait, voor onderhoudsdoeleinden.
Meer weten over Engine Connect? Ga naar www.verizonconnect.com/nl.

Over Verizon Connect
Verizon Connect is de gids in een wereld waarin alles met elkaar verbonden is. Wij werken aan de automatisering, optimalisatie en revolutie van de manier waarop mensen, voertuigen en andere apparaten zich door de wereld bewegen. Onze toonaangevende oplossingen zetten innovatie, automatisering en connected data voor onze klanten aan het werk, zodat zij zelf slimmer, efficiënter en meer compliant kunnen opereren. Verizon Connect heeft meer dan 3.500 betrokken werknemers in vijftien landen, die zich inzetten om ’s werelds meest toonaangevende mobiele-technologieplatform te ontwikkelen. Ga voor meer informatie naar www.verizonconnect.com/nl.
Tags bij dit bericht