www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 49 dagen geleden)
PR: Marcommit

Avi Networks opent kantoor in Amsterdam en verdubbelt omzet en klantportfolio

Amsterdam, 12 maart 2019Avi Networks, leverancier van multi-cloud applicatiediensten, heeft haar omzet en het aantal klanten de afgelopen drie jaar verdubbeld. Meer dan honderd organisaties wereldwijd, inclusief de grootste financiële dienstverleners, media- en technologie-organisaties, gebruiken Avi Networks voor hun kernapplicaties in datacenters en clouds. Om de groei in de regio te stimuleren opende Avi Networks begin 2019 een kantoor in Amsterdam.

Wereldwijd vervangen de grootste organisaties hun legacy Application Delivery Controllers (ADC’s) door het Avi-softwareplatform voor gebruik in zowel het datacenter als in de cloud. Meer dan 80 procent van de organisaties geeft aan Avi Networks te verkiezen boven een hardware of software appliance van traditionele vendoren.

Afstand nemen van legacy
Amit Pandey, CEO bij Avi Networks: “Klanten nemen afstand van legacy-vendoren. We zijn de enige oplossing voor de grootzakelijke markt die consistent uitrolt in alle omgevingen. In reactie daarop ontwikkelen legacy-vendoren verzuilde oplossingen voor iedere aparte omgeving of ze proberen te moderniseren door overnames. In de tussentijd is onze architectuur en controller-technologie zijn tijd ver vooruit en zijn we continu bezig met verbeteren. Het is geen wonder dat grootzakelijke organisaties voor Avi Networks kiezen voor hun bedrijfskritische applicaties.”

Gebruikers van Avi kunnen diensten als load balancing en web application firewalls uitrollen voor elke applicatie met één gecentraliseerde interface. Dit in tegenstelling tot het beheren van honderden fysieke of virtuele appliances. De technologie van Avi Networks werkt zowel op bare-metal servers als in private en public clouds waardoor het een  logische keus is voor hybride- en multi-cloudomgevingen.

Het Avi Vantage Platform werkt net zo goed met applicaties in containers. Avi’s nieuwe Universal Service Mesh integreert met Istio om diensten te leveren over clusters, regio’s en clouds om extern en intern verkeer te beheren, monitoren en beveiligen. Avi Networks heeft dit jaar meer dan 250 nieuwe features toegevoegd aan het platform, waaronder geavanceerde controller en proces-analytics, client log streaming en Avi SaaS, ’s werelds eerste cloud-managed load balancing-oplossing.

In lijn met Avi’s groei ligt het openen van kantoren in Engeland, Australië en India met als doel om de research- en development-faciliteiten te ondersteunen.

Over Avi Networks
Avi Networks biedt public-cloudachtige flexibiliteit voor applicatiediensten en gaat daarbij verder dan alleen load balancing, met voorzieningen als diepe applicatieanalyse, voorspellende autoscaling en beveiliging in het datacenter of de public cloud. Het Avi Vantage Platform maakt gebruik van software-defined principes voor krachtige, elastische levering van applicaties op bare-metal servers, VM’s of containers. Het platform is gebouwd op software-defined principes, draait op commodity-x86-servers, virtuele machines, containers, en past bij de automatisering en self-service doelstellingen van de moderne ondernemingen. Meer informatie op www.avinetworks.com

Marcommit
Gosse de Reus
+31 (0)35-5822730
avinetworks@marcommit.nl
Laatste van Avi Networks
Avi Networks opent kantoor in Amsterdam en verdubbelt omzet en klantportfolio

Amazic en Avi Networks bundelen krachten voor next-generation software defined datacenter aanpak

Avi Networks stelt Mark Anderson aan als executive chairman

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.