www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (1 jaar en 124 dagen geleden)
PR: Zeekhoe Communicatie

Secure file-transfer oplossing FileCap nu beschikbaar in acht talen

Klanten worden aangesproken in het Nederlands, Engels, Duits,  Zweeds, Spaans, Italiaans, Frans en Fins

Enschede, 11 maart 2019 - FileCap, een secure e-mail en file-transfer-oplossing, is nu beschikbaar in acht talen: namelijk: Nederlands, Engels, Duits,  Zweeds, Spaans, Italiaans, Frans en Fins. Er zijn veel bedrijven die privacygevoelige informatie in een veilige omgeving willen versturen naar partners of klanten in het buitenland. Als deze gevestigd zijn in Europa, vallen zij namelijk ook onder de privacywet General Data Protection Regulation (GDPR). De FileCap server wordt niet gehost in een public cloud, maar staat bij de klant of een reseller. Bestanden worden na encryptie in de beveiligde omgeving opgeslagen. Door deze lokale opslag behoudt de klant de controle over de bestanden die verzonden of ontvangen worden, volledig in lijn met de GDPR.

Hoe werkt het in de praktijk
De beheerder van de FileCap server bepaalt welke talen beschikbaar worden voor de gebruiker. Hij kiest in het beheerdersportaal allereerst een standaard/default taal. Via een dropdown menu kan hij vier voorkeurstalen selecteren. In de praktijk werkt het als volgt: de verzender verstuurt een mail met beveiligde bijlage. De ontvanger krijgt een mail met een link naar het gebruikersportaal, waar hij de beveiligde bijlage kan ophalen. In dit download-portaal kan de ontvanger aangeven welke taal hij verkiest. De communicatie verloopt vervolgens in de gewenste taal.

Niet alleen bijlages, maar ook mails bevatten privacygevoelige informatie. Om ervoor te zorgen dat ook deze gegevens niet op straat komen te liggen, bevat FileCap een optie voor e-mail encryptie. Klanten klikken in Outlook op de FileCap knop, waarmee ze de volledige e-mail, het subject en de bijlage, versleuteld naar de ontvanger versturen. Deze gegevens worden opgehaald in het download-portaal. Ook deze optie is beschikbaar in acht talen.

Bert Janssen, IT security consultant bij FileCap: “De behoefte om gevoelige gegevens op een veilige wijze te versturen, stopt natuurlijk niet bij de grens. Bedrijven en organisaties communiceren met partijen die overal ter wereld gevestigd zijn. Gebruiksgemak staat bij ons hoog in het vaandel. Ook voor niet-Nederlandse gebruikers. Daarom vinden we het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen aangesproken worden in hun eigen taal. Bedrijven die wereldwijd klanten hebben of samenwerken met meerdere vestigingen in Europa, maar ook Shared Service Centers die gebruik maken van FileCap, zullen de nieuwe optie zeer waarderen.”

Meer weten over FileCap? Op de vernieuwde website vindt u alle informatie over de mogelijkheden en de prijzen. Ook kunt u een gratis testversie aanvragen.

Over Filecap
FileCap is een cloudless oplossing voor werknemers die bestanden met privacygevoelige informatie willen delen met collega’s en klanten, en/of hun mail en onderwerp versleuteld willen versturen. De FileCap server wordt niet gehost in een public cloud, maar op een beveiligde omgeving. Door deze lokale opslag behoudt de klant de controle over de bestanden die verzonden of ontvangen worden. FileCap biedt maximale veiligheid en optimaal gebruiksgemak in één. Meer dan 100.000 tevreden gebruikers versturen dagelijks grote en/of gevoelige bestanden en vertrouwelijke -emailberichten met behulp van FileCap. Door gebruikers ervan te verzekeren dat bestanden en e-mailberichten alleen voor de gewenste ontvangers beschikbaar zijn, ondersteunt FileCap bovendien internationale privacywetten.

Noot voor de redactie [niet voor publicatie]:
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot:
Karianne Hoekstra-Zeebregts
Zeekhoe Communicatie
M. 06-460 80656
T: 023 - 55 53 433
E. karianne@zeekhoe.nl
Laatste van FileCap
FileCap lanceert nieuwe features voor gebruiks- en beheergemak

Secure file-transfer oplossing FileCap nu beschikbaar in acht talen

FileCap biedt nu ook e-mail encryptie aan
Verstreken tijd: 1 jaar en 124 dagen
FileCap contact

Logo FileCap

info@FileCap.com
  www.filecap.com/nl
FileCap sociaal

FileCap tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4