www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!

Het juiste type smartphone draagt bij aan een succesvolle onderneming

Tegenwoordig is het moeilijk om nog iemand te vinden die niet bekend is met een smartphone. Hoewel smartphones continu worden vernieuwd, blijven ze kwetsbaar en gevoelig voor beschadigingen en hacks. Vanwege het toenemende belang van mobiliteit in allerlei sectoren, is er ook een groeiende behoefte naar robuuste bedrijfssmartphones van hoogwaardige kwaliteit. Smartphones die bestand zijn tegen extreme omgevingen, water- en stofdicht zijn en een val en een stootje kunnen overleven. Meer dan ooit beseffen bedrijven dat hun werknemers meer nodig hebben dan alleen de connectiviteit die een gewone smartphone biedt.

Volgens Zebra's wereldwijde Intelligent Enterprise Index is 49 procent van de bedrijven op weg om een door data gedreven bedrijf te worden. Deze bedrijven opereren door middel van real-time begeleiding, data-aangedreven omgevingen en mobiele workflows die kosten verlagen, operaties automatiseren en productiviteit verhogen.

Tegenwoordig willen bedrijven hun werknemers voorzien van mobiele apparaten die tot meer in staat zijn. Zoals het verbeteren van de winkelervaring, patiëntenzorg of het bijhouden en beheren van de voorraad. De behoefte aan directe en veilige communicatie, direct opvraagbare informatie, gegevensverzameling van barcodes en een lange levenscycli van apparaten zijn enkele van de belangrijkste elementen die de robuuste bedrijfsgerichte smartphones positioneren als een pijler van de technologische transformatie in de detailhandel, de gezondheidszorg, de maakindustrie en de transport en logistiek.

Volgens Zebra's Future of Fulfilment-onderzoek zijn voorraadallocatie, het verminderen van nabestellingen en het accepteren en beheren van retourneren, slechts enkele van de grootste uitdagingen die logistieke bedrijven willen oplossen om een hogere klanttevredenheid te behalen. Met het gebruik van bedrijfsgerichte smartphones, hebben medewerkers meerdere hulpmiddelen tot hun beschikking op één apparaat, hebben ze toegang tot dataconnectiviteit, kunnen ze barcodes in alle omstandigheden scannen en hebben zij toegang tot business-class apps, hulpprogramma's en software die de beveiliging, netwerktoegang en de samenwerking en productiviteit van medewerkers kunnen verbeteren.

Robuuste smartphones zijn bestand tegen extreme temperaturen, stof, stoten en onbedoelde valpartijen, wat leidt tot een hogere productiviteit en lagere reparatiekosten. Dit is ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven (MKB) die zich bewust zijn van hun budget en zich geen onverwachte hoge reparatiekosten kunnen veroorloven.

Als bedrijven een smartphone aanschaffen moeten zij ervoor zorgen dat hun smartphones en bedrijfsgegevens niet kwetsbaar zijn voor beveiligingsinbreuken of het risico lopen verouderd te raken wanneer een nieuw besturingssysteem wordt geïntroduceerd. De Mobility DNA-oplossing van Zebra, bijvoorbeeld, bevat LifeGuard voor Android, waarmee de levenscyclus en beveiliging van de zakelijke smartphones en mobiele computers van Zebra wordt verlengd.

Onlangs heeft Google's Android Enterprise Recommended Program de beste robuuste bedrijfssmartphones voor uitdagende omgevingen aangekondigd. Zebra's TC25 werd beschreven als ideaal om mee te werken in uitdagende omstandigheden. Uitgerust met Zebra Mobility DNA heeft deze smartphone de mogelijkheid bedrijven ongeëvenaarde productiviteit, eenvoudigere applicatiebeheer en integratie te bieden.

+++

EINDE BERICHT

Voor meer informatie over robuuste smartphones van hoogwaardige klasse die zijn gebouwd voor bedrijven, gaat u naar mobiele oplossingen van Zebra.

Geschreven door Casper Zweers, regiodirecteur Benelux, https://www.zebra.com/gb/en.html
Laatste van Zebra
Zebra Onderzoek: real-time datatoegang is van cruciaal belang voor veldwerkers op het gebied van energie- en nutsbedrijven

Zebra Technologies introduceert nieuwe oplossingen om retailprestaties te verbeteren

De opmars van de barcode
Zebra contact

Logo Zebra

www.zebra.com
Zebra sociaal

Zebra tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureauwww.marcommit.nl