www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 98 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Roche Diabetes Care stelt Hadil Anjrini aan als Head of Marketing Nederland

Almere, 5 maart 2019 – Roche Diabetes Care, wereldleider op het gebied van diabetes management systemen en services, heeft Hadil Anjrini (41) aangesteld als Head of Marketing Nederland. Voor zijn aanstelling bij Roche Diabetes Care Nederland was Anjrini werkzaam als Marketing Manager Gulf bij Roche Diabetes Care Middle East FZCO, waar hij verantwoordelijk was voor alle marketingactiviteiten in de Golfstaten (VAE, Koeweit, Qatar, Oman en Bahrein). Anjrini heeft 15 jaar ervaring binnen het zorgveld en werkt sinds 2008 bij Roche, waar hij verschillende functies heeft bekleed.

In zijn nieuwe functie is Anjrini verantwoordelijk voor het ontwikkelen, vaststellen en implementeren van de marketingstrategie om de marktbehoeften te begrijpen, de strategische planning te ondersteunen en successen te meten. Het einddoel is altijd om de beste service en producten te bieden aan zowel diabetespatiënten als zorgprofessionals.

‘In deze functie bij Roche Diabetes Care in Nederland blijf ik mijzelf ontwikkelen en leer ik de verschillende culturen kennen en begrijpen, zodat ik me optimaal kan inzetten voor de diabeteszorg in Nederland’, vertelt Hadil. ‘Door deze kennis te combineren en de resultaten van onze activiteiten te meten, kunnen we steeds beter richting geven in het behalen van succes voor mensen met diabetes en diabetesprofessionals’.

1 MB jpg  Hadil Anjrini

Over Roche Diabetes Care
Roche Diabetes Care is al meer dan 40 jaar een pionier in innovatieve diabetestechnologieën en diensten en een wereldleider op het gebied van geïntegreerd diabetesmanagement. Als wereldleider op het gebied van geïntegreerd diabetesbeheer, werken meer dan 5000 werknemers in meer dan 100 markten over de hele wereld dagelijks om mensen met diabetes te helpen minder aan hun diabetes en bijbehorende routines te denken en hen te ontzorgen.

Roche Diabetes Care werkt samen met zorgverleners, zorgaanbieders en betalers om deze complexe aandoening optimaal te beheren en bij te dragen aan duurzame zorgstructuren. Onder het merk Accu-Chek® en in samenwerking met partners creëert Roche Diabetes Care waarde door geïntegreerde oplossingen te bieden voor het bewaken van glucosewaarden, de afgifte van insuline en het volgen en interpreteren van relevante data voor een succesvolle therapie. Door een toonaangevend open ecosysteem op te zetten en digitale oplossingen en apparaten aan te sluiten, zal Roche Diabetes Care een optimaal persoonlijk diabetesmanagement mogelijk maken en zo de therapieresultaten verbeteren.

Sinds 2017 maakt mySugr, met zijn toonaangevende mobiele app en diensten voor diabetesmanagement, deel uit van Roche Diabetes Care.

Roche Diabetes Care maakt deel uit van Roche Diagnostics, gevestigd in Basel, Zwitserland. Kijk voor meer informatie op www.accu-chek.nl en www.mysugr.com.

Voor meer persinformatie
Roche Diabetes Care Nederland BV
Marianne van Gool
tel: +31 (0)6 51918614
e-mail: marianne.van_gool@roche.com

Yellow Communications
Naomi van Duin
tel: +31 (0)23 555 34 24
e-mail: rochediabetescare@yellow-communications.com
Laatste van Roche Diabetes Care
Ervaar wat één dag met diabetes betekent: #denkaandiabetes

Roche Diabetes Care zet mentale gezondheid van mensen met diabetes centraal rondom Wereld Diabetes Dag 2020

Roche Diabetes Care benoemt nieuwe General Manager, Head of Marketing en Head of Sales voor Nederland en België
Verstreken tijd: 2 jaar en 98 dagen

Logo Clarity Benelux
Roche Diabetes.. contact

Logo Roche Diabetes Care

Roche Diabetes.. sociaal

Roche Diabetes.. tweets

Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV