www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

Pegasystems Benelux groeit door in Amsterdam Atrium Zuidas

1500 m2 hightech kantoorruimte biedt volop ruimte voor groei van Pega’s internationale ‘tech hub’

Amsterdam, 4 maart 2019 – De Benelux-vestiging van Pegasystems Inc., de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, is 25 februari jl. verhuisd naar het moderne, hightech kantoorpand Amsterdam Atrium Toren 1 aan de Zuidas. De vestiging is al jaren het epicentrum van Pega’s internationale ‘tech hub’ waar alle decisioning en artificial intelligence oplossingen van Pegasystems worden bedacht en ontwikkeld. De AI/Decisioning-ontwikkeltak heeft een enorme vlucht genomen en voor deze groei is ruimte nodig.

Derk-Jan Brand, VP en managing director Benelux & Nordics, Pegasystems is trots op de verhuizing naar een van de twee nieuwe torens van het onlangs gerenoveerde Atrium kantorencomplex. “De Pega-organisatie heeft de afgelopen zes jaar een enorme groei doorgemaakt; het team is op alle fronten uitgebreid. Inmiddels zijn ruim 135 mensen werkzaam in het Benelux-kantoor. Vanuit het Atriumcomplex, midden in het zakencentrum van Nederland, kunnen wij met het Benelux-team onze marktpositie en (groei)ambities nog verder invulling geven. Bovendien biedt het nieuwe onderkomen ons team van ontwikkelaars alle hightech faciliteiten die nodig zijn om het ‘always on marketing brein’ van Pega verder door te ontwikkelen.”

Het nieuwe adres van Pegasystems Benelux:

Atrium Toren 1 – Centrum Gebouw – 10e verdieping
Strawinskylaan 3011 - 1077 ZX Amsterdam - Tel: +31 (0)20 3057490

Het Atrium ligt op de hoek van de Parnassusweg – Strawinskylaan en aan de ingang van Station Zuid. Dit station heeft onder meer een rechtstreekse verbinding met luchthaven Schiphol. Het Atrium ligt direct aan de A10 en is daardoor ook met de auto goed bereikbaar.

Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com.

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com