www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 159 dagen geleden)
PR: Progress Communications

RTB House opnieuw onder snelst groeiende technologiebedrijven in Europa

Amsterdam –1 maart 2019 RTB House – leverancier van state-of-the-art marketingtechnologieën voor topmerken over de gehele wereld – behaalde de 24ste plaats van de techsector in de Financial Times 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2019. RTB House bereikte voor het tweede jaar op rij de lijst.

De Financial Times, in samenwerking met Statista, beoordeelde en analyseerde opnieuw Europa’s meest innovatieve en snelgroeiende bedrijven. Op basis daarvan publiceerde het toonaangevende medium de lijst van duizend bedrijven die tussen 2014 en 2017 de hoogste omzetgroei behaalden.

RTB House realiseerde een omzetgroei van 721 procent, wat in 2017 neerkwam op 43,6 miljoen euro. In vier jaar tijd verdrievoudigde het aantal werknemers van 92 naar 271.

“Het is een grote eer om opnieuw te worden vermeld als een van de snelst groeiende bedrijven in Europa”, zegt Daniel Surmacz, COO van RTB House. “Dit is erg belangrijk voor ons als technologiebedrijf, dat ernaar streeft om de standaard voor de wereldwijde e-commerce te ontwikkelen. We blijven op deze koers van continu innoveren en het upgraden van onze producten voor onze klanten over de gehele wereld. We kijken nu naar de toekomst om onze kennis, technologie en middelen uit te breiden naar nieuwe gebieden om een nieuwe best-in-class-oplossing te ontwikkelen. Vorig jaar openden we bijvoorbeeld het AI Marketing Lab en dit jaar het Creatives Lab.”

Sinds de oprichting heeft RTB House bijgedragen aan het veranderen van de branche. Het deep learning-algoritme wordt gezien als een echte game changer. Na succesvolle implementatie van deep learning-algoritmen in al zijn campagnes daagde RTB House zichzelf en de advertentie-industrie opnieuw uit door de oprichting van het AI Marketing Lab: een divisie gericht op onderzoek en ontwikkeling op een breed marketinggebied. Dit staat los van de hoofd-R&D-afdeling die zich toelegt op gepersonaliseerde retargeting. Daarnaast opende RTB House onlangs het Creatives Lab. Deze divisie ontwikkelt oplossingen om klanten een breder scala van beter presterende dynamische banners voor zowel display als video te bieden, die ook beter zullen aansluiten op de merkbehoeften van klanten.

Meer informatie over FT1000 is hier beschikbaar: https://on.ft.com/2BVYEAk.

Over RTB House
RTB House is een wereldwijde leverancier van state-of-the-art marketingtechnologie voor topadverteerders. Met zijn gepatenteerde, door deep-learning-algoritmen aangedreven advertentie-inkoopengine helpt RTB House adverteerders om meer te verkopen en hun doelen te behalen voor zowel de korte en middellange, als de lange termijn.

RTB House is opgericht in 2012 en bedient ruim 1.500 klanten in zeventig landen in de regio’s EMEA, APAC en Amerika, met als hoofdlocaties New York, Londen, Tokio, Singapore, São Paulo, Moskou, Istanbul, Dubai en Warschau. Het bedrijf bestaat inmiddels uit meer dan vierhonderd professionals en is groeiende. In 2018 lanceerde RTB House met succes het AI Marketing Lab, nadat het succesvol deep-learning implementeerde in honderd procent van zijn algoritmen. De nieuwe Creatives Lab-divisie is gericht op het creëren van een omgeving voor het bedenken en ontwikkelen van nieuwe martech-oplossingen. Ga voor meer informatie naar www.rtbhouse.com.
Laatste van RTB House
RTB House wederom een van de snelst groeiende technologiebedrijven

RTB House opnieuw onder snelst groeiende technologiebedrijven in Europa

RTB House opent nieuwe Creatives Lab-divisie
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 3 jaar en 159 dagen

Logo Progress Communications
RTB House contact

Logo RTB House

RTB House sociaal

RTB House tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric