www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

Nieuwe ARCHOS Oxygen smartphones bieden veel voor weinig

ARCHOS introduceert op MWC 2019 een nieuwe lijn budgetvriendelijke smartphones. De ARCHOS Oxygen 57, 63 en 68XL hebben een octa-core processor met AI-verwerkingseenheid, een superieure LTE-, VoLTE-, VoWiFi-connectiviteit, 19:9 displays met volledige schermweergave in compacte behuizingen, en draaien Android 9 Pie. De drie modellen zijn beschikbaar vanaf mei 2019, met een instapprijs van 99 euro.

In 2018 bleek dat consumenten steeds minder behoefte hebben aan absolute topmodellen met een topprijs, wat heeft geleid tot een daling met 4 procent van de wereldwijde smartphonemarkt. Een groot aantal gebruikers gaat op zoek naar het juiste evenwicht tussen standaardfuncties en geeky snufjes.

Met de Oxygen-productlijn voorziet ARCHOS in de belangrijkste behoeften voor een smartphone, telkens met één bijkomend opvallend kenmerk:-Grote display in een ultra-compacte behuizing met de ARCHOS Oxygen 57-Een krachtig toestel voor minder dan 130 euro met de ARCHOS Oxygen 63-Gebruiksgemak in XL-formaat met de ARCHOS Oxygen 68XL

Goede prestaties en gebruikerservaring vanaf 99 euro
De ARCHOS Oxygen modellen zijn voorzien van een octa-core processor met ingebouwde AI-verwerkingseenheid, en een 3/32GB of 4/64GB RAM/ROM-combinatie, uitbreidbaar via micro SD card, om sneller en energiezuiniger machine learning-taken uit te voeren.

Gebruikers zien dit terug in onder meer een snellere vingerafdruk- en stemherkenning, betere beeldherkenning en -verwerking, bewerken van beelden en het toepassen van bokeh-effecten, verbeterd beheer van stemgestuurde taken en energieverbruik.

De ARCHOS Oxygen 57, 63 en 68XL bieden LTE Category 7-, VoLTE- en VoWiFi-connectiviteit. Deze mogelijkheden, die je normaal gezien enkel in dure smartphones vindt, zorgen – zolang 5G nog niet in gebruik is – voor een betere toegankelijkheid en kwaliteit, vooral voor HD-oproepen, en voor minder vertraging bij het doorlinken.

De ARCHOS Oxygen-modellen zitten in een compacte en elegante behuizing, met zeer ruime 5,7, 6,3 en 6,8 inch HD+ volledige schermen. De smartphones zijn voorzien van een uitstekende screen-to-body verhouding en beeldkwaliteit, met levendige kleuren en scherpe contrasten, evenals brede kijkhoeken, voor elk type multimedia-activiteit, van het bekijken van foto’s en video’s tot het spelen van games.

De ARCHOS Oxygen 57, 63 en 68XL draaien op de meest recente versie van Googles besturingssysteem, Android 9 Pie, met onder meer AI-gestuurde nieuwe functies zoals batterijbeheer, helderheid, Digital Wellbeing, navigatiesysteem, en met gebarenbesturing op de grotere smartphones. Met de krachtigere Bluetooth kunnen gebruikers maximaal vijf verschillende speakers tegelijk verbinden, om zo een surround sound-systeem te bouwen. De afsluitmodus biedt een gegarandeerde bescherming tegen dieven of anderen die de content zouden willen raadplegen.

De ARCHOS Oxygens bevatten een dual camerasysteem achterop en een 5MP front-camera. Ze zijn voorzien van een 2.800 tot 5.000 mAh-batterij. Ze zijn uitgerust met diverse connectoren, poorten en sensors, zoals een vingerafdrukscanner.

Beschikbaarheid en prijzen
De ARCHOS Oxygen 57, 63 en 68XL worden geïntroduceerd op MWC2019 en zijn overal in EMEA beschikbaar in mei 2019, tegen adviesprijzen vanaf 99, 129 en 149 euro.
Laatste van ARCHOS

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Protime BV

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl