www.marcommit.nlContentbureauContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!
PR: WILD werk

SUSE benoemt BPSolutions tot Solution Partner in Nederland

Eerste partner met deze status – slechts tien in Europa

Alphen a/d Rijn, 27 februari 2019 – Enterprise opensource infrastructuuroplossingenleverancier SUSE heeft BPSolutions benoemd tot eerste Solution Partner in Nederland. Hiermee is BPSolutions één van de tien SUSE Solution Partners in Europa.

Solution Partner is het hoogste niveau in het SUSE Partner Programma. Solution Partners begrijpen hoe de huidige markt in elkaar zit. Daarnaast beschikken zij over de verregaande technische expertise die nodig is voor de implementatie en support van oplossingen die altijd beschikbaar moeten zijn en hoge prestaties moeten leveren.

Als tegenprestatie voor het commitment en de investering in kennis van SUSE oplossingen, profiteren SUSE Solution Partners van dealregistratie en ondersteuning bij mogelijke nieuwe deals, van campagnes en van andere initiatieven, die hen een duidelijk concurrentievoordeel geven.

BPSolutions helpt organisaties flexibeler te worden met Cloud en bedrijfsprocessen slimmer te maken met Data Analytics. Door de IT van organisaties op deze manier in te richten, kan IT een meer sturende kracht worden in het behalen van de bedrijfsdoelstellingen.

SUSE is ‘s werelds eerste leverancier van een Linux-distributie en levert daarnaast onder andere een hoog schaalbare enterprise software-defined storageoplossing gebaseerd op Ceph.

Klanten vertrouwen SUSE Solution Partners zoals BPSolutions
Marijn de Vos, Directeur SUSE Nederland: “BPSolutions heeft een in de praktijk bewezen track record als het gaat om leveren en ondersteunen van opensource oplossingen en innovaties bij klanten. Het bedrijf investeert al jaren in kennis en kunde van opensource technologie. Wij zijn ervan overtuigd dat BPSolutions als SUSE Solution Partner klanten zal blijven helpen bij het leveren van innovatie en toegevoegde waarde op basis van SUSE technologie.”

De Vos vervolgt: “Bij SUSE beschouwen we onszelf als de ‘open, opensource organisatie’ omdat we onze klanten niet in een bepaalde stack insluiten. Wij zijn van mening dat open source echt open moet zijn, en deze gedachte vertaalt zich in de manier waarop wij samenwerken met organisaties zoals BPSolutions.”

Mark de Groot, Algemeen Directeur BPSolutions: “SUSE en BPSolutions staan allebei voor open source en de waarde en innovatie die opensource technologie gebruikers biedt. De nauwe samenwerking met SUSE op het gebied van nieuwe technische oplossingen maakte de deelname aan SUSE’s Partner Programma een logische stap. Het programma zorgt ervoor dat onze prestaties op de oplossingsgebieden SUSE for SAP, SUSE Enterprise Linux, SUSE Enterprise Storage en SUSE Manager gemeten en beloond konden worden. Dit heeft uiteindelijk geleid tot onze Solution Partner accreditatie.”

“Wij zijn erg tevreden over de executive support van het management van SUSE. Het bereiken van de status van Solution Partner betekent dat we niet alleen qua technologie gecertificeerd zijn, maar dat we ook actief deel uitmaken van SUSE’s Go-to-Market strategie. We zien nu al mogelijkheden voor gezamenlijke deals die zullen zorgen voor betere resultaten bij onze klanten.”

Bedrijven die SUSE Partner willen worden, vinden meer over de voordelen van een Partner status op de SUSE website.

Over SUSE
SUSE® is pionier in opensource-software en levert betrouwbare, software-defined infrastructuuroplossingen en oplossingen voor het leveren van applicaties, die organisaties meer controle en flexibiliteit geven. Meer dan 25 jaar succes in engineering , services en een uitgebreid partnerecosysteem vormen de basis van de producten en support die onze klanten helpen bij het beheren van complexiteit, bij het verminderen van kosten en bij het betrouwbaar leveren van bedrijfskritische diensten. Onze samenwerkingsverbanden geven ons de mogelijkheid innovaties aan te passen en te leveren, zodat onze klanten successen kunnen boeken, nu en in de toekomst. Meer informatie: http://www.suse.com .

Over BPSolutions
BPSolutions levert Mission Critical platformen en 24x7 managed services voor het 100% beschikbaar houden hiervan. Sinds de oprichting van BPSolutions in 2001, adviseren en ondersteunen wij middelgrote en grote ondernemingen bij het creëren van toegevoegde waarde met IT innovaties: wij helpen organisaties flexibeler te worden met Cloud en bedrijfsprocessen slimmer te maken met Data Analytics. BPSolutions bedient klanten onder meer in de volgende marktsegmenten: Retail & Distribution, Manufacturing, Electronics, Overheid en semi-Overheid, Topklinische ziekenhuizen en Care-organisaties. Meer informatie: http://www.bpsolutions.nl/

# # #

Copyright 2019 SUSE LLC. All rights reserved. SUSE and the SUSE logo are registered trademarks of SUSE LLC in the United States and other countries. All third-party trademarks are the property of their respective owners.

SUSE
Jeanette de Wilde
T +31 30 2900059
M + 31 6 14763764
E Jeanette.dewilde@suse.com
Laatste van SUSE
SUSE benoemt BPSolutions tot Solution Partner in Nederland

Onderzoek: 70 procent van bedrijven bezorgd over kosten, snelheid en complexiteit van traditionele dataopslag

Mirantis en SUSE leveren samen Linux Support
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
SUSE contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl