www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: Influx PR & Communicatie

ValidSign en KPN intensiveren partnership PKIoverheid-certificaten

Deventer, 25 februari 2019 – ValidSign en KPN intensiveren de onderlinge samenwerking. Als partner van KPN bemiddelt ValidSign onder andere in de verkoop en levering van de PKIoverheid-certificaten van KPN. Klanten van ValidSign profiteren hierdoor van optimale integratie én centrale ondersteuning van ValidSign diensten met PKIoverheid-certificaten. Met het partnership met KPN geeft ValidSign invulling aan de behoefte vanuit diverse branches voor sterke leverketens en innovatieve dienstverlening. Met PKIoverheid-certificaten kunnen gebruikersinformatie en documenten veilig en rechtsgeldig worden uitgewisseld en ondertekend. ValidSign is tevens KPN partner voor PKIoverheid SSL- en servercertificaten.

PKIoverheid-certificaten zijn dé standaard voor het op het hoogst haalbare niveau beveiligen van elektronische (overheids)diensten. PKIoverheid-certificaten van KPN maken betrouwbare digitale communicatie met en binnen de Nederlandse overheid mogelijk. Ze werken als een digitaal paspoort voor een website, ICT-systeem of personen. PKIoverheid stelt strenge eisen aan betrouwbaarheid, waaronder aan het uitgifteproces en gebruik van certificaten. Servercertificaten zijn voor het beveiligen van een website en online transacties (SSL en SBR). Persoonlijke certificaten zijn bedoeld voor het veilig communiceren, ondertekenen en inloggen namens een organisatie.

Participeren in innovatieve projecten
KPN en ValidSign bedienen samen al klanten binnen bijvoorbeeld de accountancy- en overheidssector. ValidSign levert klanten een volledig digitale ondertekenoplossing die eenvoudig schaalbaar en locatie- en device onafhankelijk veilig te gebruiken is. ValidSign biedt klanten first class service voor de combinatie van Validsign producten en diensten en PKIoverheid certificaten van KPN.

De certificaten van KPN en de oplossing van ValidSign voor digitale ondertekening sluiten naadloos op elkaar aan. Binnen onze bestaande samenwerking gaan we nu verder. We participeren in innovatieve projecten om identificatie, authenticatie en e-signing eenvoudiger en beter in te richten conform de eIDAS-richtlijnen. Gebruikers moeten er zeker van zijn dat zij ook binnen Europa makkelijk én veilig online hun zaken kunnen regelen”, stelt John Lageman, CEO ValidSign.

Het voornaamste voordeel van de samenwerking voor de klant is dat hij nu bij ValidSign een geïntegreerde (en innovatieve) dienst kan afnemen en ook ondersteuning krijgt voor zowel de applicatie als de daarvoor benodigde certificaten. Dankzij het Validsign partnership met KPN, profiteren klanten maximaal van het toepassen van certificaten in de digitale processen en applicaties.

ValidSign, Bergweidedijk 42, 7418 AA Deventer
T: 085 303 3676 -
info@validsign.nl - www.validsign.nl

Over ValidSign
ValidSign biedt een oplossing voor het rechtsgeldig en digitaal ondertekenen van documenten; eenvoudig in gebruik en gemakkelijk te implementeren binnen de processen. Zo biedt ValidSign onder andere integraties met M-Files, Salesforce, SharePoint, Office 365, Alfresco, K2, Nintex Workflow, MyCorsaNext en SAP SuccesFactors. ValidSign heeft inmiddels vele organisaties geholpen hun processen die afhankelijk zijn van handtekeningen, om te zetten van papierintensief naar papierloos. Wereldwijd maken vele klanten van de ValidSign-oplossing gebruik waardoor het mogelijk is contracten met buitenlandse partners en/of klanten digitaal én rechtsgeldig te ondertekenen. ValidSign streeft naar volledige digitalisering door Digital Transaction Management met haar partners vorm te geven en ontzorgt van keuze tot en met implementatie en ondersteuning.
Meer informatie: www.validsign.nl.

Noot voor de redactie:
Voor redactionele informatie kunt u contact opnemen met Influx PR, Margienke Smit telefoon: 055 3663034 of e-mail: validsign@influx-pr.com.
Laatste van ValidSign

Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl