www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!

Medius behaalt voor de 7e keer op rij 3 keer de Microsoft Gold Partner status

Medius, marktleider op het gebied van cloud-gebaseerde digitale factuurverwerkingoplossingen, heeft voor het 7e opeenvolgende jaar de status verworven als Microsoft Gold Partner in de categorieën Cloud Platform, Application Development en ISV (Independent Software Vendor).

MediusFlow, de best-of-breed oplossing voor digitale factuurverwerking, wordt ontwikkeld en gehost op het Microsoft Azure cloud-platform, waardoor een schaalbare oplossing met eerste klas beveiliging en performance mogelijk wordt. Bovendien biedt MediusFlow naadloze integratie met Microsoft Dynamics (ERP)-oplossingen.

"Onze hechte relatie met Microsoft is een integraal onderdeel van ons bedrijf en helpt ons een best-of-breed, cloud-gebaseerde automatische factuurverwerking aan onze klanten te leveren", aldus Per Åkerberg, CEO bij Medius. "Door onze oplossingen aan Microsoft Dynamics te koppelen, kunnen we onze klanten een naadloze end-to-end oplossing bieden voor factuurverwerking. Door het gebruik van Azure-technologie, zijn we in staat om eersteklas prestaties, schaalbaarheid en beveiliging te leveren. Wij kunnen ons hierdoor volledig op onze expertise richten, het ontwikkelen van oplossingen voor digitale factuurverwerking en maximale toegvoegde waarde aan onze klanten bieden."

"Medius was één van de eerste partners die volledig overstapte op onze Azure-technologie en vandaag de dag is MediusFlow een belangrijk onderdeel van ons aanbod welke grote waarde toevoegt aan Microsoft Dynamics 365-gebruikers. Medius loopt voorop als het gaat om de verkoop van een gezamenlijk aanbod met Microsoft, dat met name op de Noord-Amerikaanse markt een groot succes is", zegt Marcus Gullberg, directeur Business Development bij Microsoft.

Een partnerschap die ‘the journey to the cloud’ ondersteunt
Nu steeds meer bedrijven hun activiteiten, waaronder het ERP systeem, naar de cloud brengen, is het van cruciaal belang voor Medius en Microsoft om deze ‘journey to the cloud’ te ondersteunen. MediusFlow is sinds 2017 beschikbaar in de Microsoft AppSource - de toonaangevende marktplaats voor gecertificeerde Microsoft-partners. Dit biedt Microsoft Dynamics 365 gebruikers de mogelijkheid, hun volledige oplossing naar de cloud te verplaatsen en gebruik te maken van de naadloze cloud-to-cloud-integratie van MediusFlow voor een volledig geautomatiseerd factuurverwerkingproces. De standaard connectoren voor Microsoft Dynamics - tezamen met best practise implementatie templates opgedaan uit honderden Dynamics-projecten - maken een snelle en eenvoudige implementatie mogelijk. "De plug-and-play-integratie die MediusFlow onze Microsoft Dynamics omgeving aanbood, zorgde voor een zeer snelle uitrol binnen onze hele groep en regio's", zegt Andreas Frislund, Finance Manager, Tikkurila Zweden.

Over Medius
Medius is een toonaangevende leverancier van cloud oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. De oplossing MediusFlow automatiseert en vereenvoudigt het volledige crediteurenproces, waardoor een ongekend niveau van werkelijk contactloze factuurverwerking, verkorte doorlooptijden, meer controle en verbeterde zichtbaarheid van financiële meetwaarden mogelijk wordt. Het bedrijf heeft meer dan 3.000 klanten wereldwijd, waaronder Marc Jacobs, Toyota, Elekta, Prenatal, Tikkurila en Intersport, die jaarlijks meer dan 52 miljoen facturen verwerken.

Medius is opgericht in 2001 en is eigendom van de wereldwijde beleggingsfirma Marlin Equity Partners. Het bedrijf heeft meer dan 230 medewerkers die werken vanuit kantoren in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen. Meer informatie over MediusFlow op mediusflow.com

Neem voor meer informatie contact op met:
Per Åkerberg, CEO, Medius AB, per.akerberg@medius-group.com
Fredrik André, VP Global Marketing, +46 (0) 709 23 93 81, fredrik.andre@medius-group.com