www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Clouddistributeur Uniserver levert infrastructuur voor clouddiensten NORISK IT Groep

Alkmaar, 21 februari 2019Clouddistributeur Uniserver levert infrastructuur aan cloudprovider NORISK IT Groep. Per 1 december 2018 maakt NORISK IT Groep gebruik van het platform van Uniserver als fundament voor haar werkplekoplossing. Door de werkplek te hosten op de infrastructuur van Uniserver hoeft NORISK IT Groep niet meer te investeren in het onderhoud van een eigen cloudomgeving. Zo maakt NORISK IT Groep tijd en resources vrij om haar klanten te begeleiden naar de cloud. NORISK IT Groep heeft gekozen voor de infrastructuur van Uniserver vanwege de culturele fit met de organisatie en de hoge beschikbaarheid, continuïteit en schaalbaarheid van de infrastructuur.

Betrouwbaar fundament
Jan Hendrik Smit, Salesmanager bij NORISK IT Groep: “We merkten dat we relatief veel tijd besteden aan het up-to-date houden van onze eigen cloudomgeving. We willen deze tijd liever besteden aan de klant zelf. Toen we eind vorig jaar voor weer een nieuwe technology fresh-up stonden, besloten we om te gaan uitbesteden. Door te kiezen voor Uniserver als clouddistributeur kunnen we maximale aandacht besteden aan onze klanten in de vorm van kennis, advies en een uitgebreide adoptiefase voorafgaand aan de implementatie. Mede door onze cloud-gebaseerde werkplekken te hosten bij Uniserver zijn onze klanten voorzien van een betrouwbaar en stabiel platform en kunnen onze engineers meer tijd steken in het begeleiden van organisaties in hun reis naar de cloud. De schaalbaarheid van het platform van Uniserver stelt ons bovendien in staat om eenvoudig meer klanten te onboarden en te voorzien van innovatieve clouddiensten. Ik kijk erg uit naar onze samenwerking.”

Sjors Nijman, Accountmanager bij Uniserver: “We zijn zeer blij met het partnership met NORISK IT Groep. Ons cloudplatform biedt de mogelijkheid hun klanten te begeleiden bij de adoptie van de cloud en gebruikers te overtuigen van de voordelen van cloudgebaseerde werkplekken. Er is een goede cultuurmatch tussen beide partijen, zowel qua technologie als qua mentaliteit. We kijken er naar uit om samen met NORISK IT Groep verder te groeien in het noorden van Nederland en een mooi portfolio van clouddiensten te bieden.”

Over Uniserver
Als Nederlandse clouddistributeur biedt Uniserver moderne IT-organisaties de vrijheid en zekerheid om te focussen op hun eigen kracht: waarde creëren voor klanten en eindgebruikers. De beste infrastructuur in Nederlandse datacenters, 99,98% up-time, ons partner-only model en de beste oplossingen bieden jou een robuuste basis om nieuwe diensten op te bouwen. Samen tillen we jouw digitale dienstverlening naar een hoger plan, door onze oplossingen, kennis en ervaring aan te vullen met jouw expertise. Kijk voor meer informatie op onze website of LinkedIn.

Marcommit
Gosse de Reus