www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

Unisys lanceert CloudForte™ voor Microsoft Azure, een managed service-oplossing om overheid en industrie te helpen de cloud-acceptatie en -migratie te versnellen

CloudForte maakt gebruik van toonaangevende public cloud-providers om organisaties in staat te stellen innovatief, schaalbaar, efficiënt, veilig en compliant zakelijke en overheidsdiensten te leveren

Hoofddorp, 19 februari 2019Unisys Corporation (NYSE: UIS) kondigt de beschikbaarheid aan van Unisys CloudForte™ voor Microsoft Azure, het uitgebreide managed serviceaanbod van het bedrijf voor het automatiseren en versnellen van veilige digitale transformatie en cloud-activiteiten die gebruikmaken van Microsoft Azure.

CloudForte versterkt de kracht van Azure en stelt organisaties in staat om snel en automatisch flexibele, kostenefficiënte, veilige en compliant cloudomgevingen in te zetten en te beheren, waarmee het bereik en de toegankelijkheid van cloudgebaseerde diensten wordt vergroot.

“CloudForte van Unisys levert een uitgebreide reeks clouddiensten waarbij gebruik wordt gemaakt van automatisering met ingebouwde governance om klanten in staat te stellen hun doelstellingen op een veilige en kostenefficiënte manier te leveren,” zegt Adelaide O'Brien, research director bij IDC Government Insights. “Door CloudForte en Azure te combineren, helpen Unisys en Microsoft de klant op zijn digitale transformatiereis.”

Naast snellere toegang tot IT en klantenservices bieden CloudForte en Microsoft Azure organisaties de volgende mogelijkheden:
  • Snellere Azure-adoptie met lager risico: het Unisys Cloud-activeringscentrum maakt gebruik van meer dan 300 door Microsoft gecertificeerde professionals om overheden en bedrijven te helpen de cloud volledig te omarmen;
  • Beveiligde toegang tot alle Azure-clouddiensten: CloudForte biedt toegang tot clouddiensten zoals ze door Microsoft worden uitgegeven, maar ook tot een catalogus van gebruiksklare geautomatiseerde blauwdrukken voor het ontwikkelen van complexe oplossingen of uitrolvoorzieningen voor zelfbediening;
  • Continue compliance en automatische governance: CloudForte biedt geautomatiseerde tools waarmee organisaties effectieve governancekaders kunnen opzetten en handhaven, afhankelijk van het gewenste beveiligings- en financiële beleid in realtime of bijna-realtime;
  • Nauwkeurig, transparant facturerings- en kostenbeheer voor alle Azure-diensten: CloudForte biedt mogelijkheden voor contractfacturatie, kostenzichtbaarheid en governance die volledig voldoen aan de branchevoorschriften en Amerikaanse overheidsmandaten;
  • Op industriestandaard moderniseren van legacy-applicaties: CloudForte helpt om verouderde IT-assets te identificeren – zowel de eenvoudige als de meest complexe - en om prioriteit te geven aan hun migratie naar de cloud;
  • Real-time analytics en transparant beheer: CloudForte maakt zelfherstellende systemen mogelijk voor voortdurende operationele verbetering en transparant beheer voor multi- en hybride cloudomgevingen;
  • Zero trust security: Unisys biedt grondige expertise in bedrijfsbeveiliging voor mobiele en cloudomgevingen, inclusief Unisys Stealth® microsegmentatie op basis van identiteitsproducten en -diensten, om de impact van cyberaanvallen op netwerken en apparaten binnen en buiten de netwerkperimeter te voorkomen en te minimaliseren.
“Door CloudForte beschikbaar te maken op Azure, kunnen we onze gezamenlijke klanten een geautomatiseerde en veilige oplossing bieden voor zakelijke en IT-transformatie, maar ook voor dagelijkse cloudgebaseerde dienstenlevering,” zegt Chris Wick, Vice President, Infrastructure Transformation Services bij Unisys. “Deze krachtige combinatie opent nieuwe mogelijkheden voor toegang tot zakelijke diensten en overheidsdiensten voor de klanten van onze klanten.”

Als Microsoft Gold Partner bezit Unisys zeven Microsoft Gold en Silver Competencies, waaronder Cloud Productivity, Data Center en Windows and Devices. In 2015 en 2017 benoemde Microsoft Unisys tot Azure Innovation Partner of the Year. Klik hier voor meer informatie over de Unisys-Microsoft-alliantie.

ISG noemt Unisys bovendien een Top 25-aanbieder van diensten voor digitale transformatie en erkent de voortdurende veilige digitale transformatie van het bedrijf als een van de "25 beste" voorbeelden van dergelijke initiatieven. Het succes van de digitale transformatie van Unisys heeft onlangs ook een CIO 100 Award gekregen.

“Door samen te werken met Unisys kan Microsoft putten uit de bewezen expertise van het bedrijf in het leveren van veilige, cloudgebaseerde service-oplossingen om nieuwe mogelijkheden op het Azure-platform te bieden, waardoor onze cliënten nieuwe niveaus van dienstverlening kunnen bieden aan klanten in een aantal belangrijke segmenten, waaronder : financiële dienstverlening, reizen en transport, gezondheid en biowetenschappen en overheidssectoren,” zegt Tom Keane, Corporate Vice President van Azure Global bij Microsoft Corp.

Voor meer informatie over CloudForte, bezoekt u www.unisys.com/CloudForte.

Voor meer informatie en interviewaanvragen:
Pride PR
Gijs Roeloffzen
unisys@pridepr.nl

Over Unisys
Unisys is een wereldwijd actief technologiebedrijf dat krachtige beveiligingsoplossingen bouwt voor bedrijven en overheden die hoge eisen stellen aan digitale technologie. Unisys biedt onder meer beveiligingssoftware en -diensten; hulp bij digitale transformatie van de werkplek; industriële applicaties en diensten, en innovatieve softwarebeheeromgevingen voor grootschalig zakelijk gebruik. Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciële bedrijven helpt met betere en veiligere resultaten, op www.unisys.com.

Volg Unisys op Twitter en LinkedIn.