www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Veeam behaalt back-upcertificering voor SAP HANA

Dankzij certificering breidt Veeam de integratie met kritische enterprise-applicaties verder uit

Utrecht, 19 februari 2019 Veeam® Software, de leider in back-upoplossingen die Intelligent Data Management™ mogelijk maken, introduceert de Veeam Plug-in for SAP HANA, een door SAP® gecertificeerde integratie voor SAP HANA®. De plug-in is onderdeel van een van de belangrijkste releases in de geschiedenis van het bedrijf: Veeam Availability Suite 9.5 Update 4. Met deze nieuwste release biedt Veeam een SAP gecertificeerde back-up- en recovery-oplossing, zodat enterprise-klanten native SAP HANA-back-up moeiteloos kunnen integreren met de toonaangevende Veeam Backup & Replication™- oplossing, en zo de enterprise-readiness van het Veeam Availability Platform™ versterken.

SAP HANA is een bedrijfskritisch databaseplatform dat tegelijkertijd transacties en analytics verwerkt voor veel enterprise-workloads, zoals SAP S/4 HANA, SAP BW Data Warehouse en SAP Business One. Het is van groot belang dat bedrijven altijd toegang hebben tot deze databases.

“Deze nieuwe release haalt de innovatie, gebruiksvriendelijkheid en betrouwbaarheid van Veeam naar bedrijfskritische enterprise-applicaties”, zegt Ratmir Timashev, medeoprichter en Executive Vice-President (EVP) Sales & Marketing van Veeam. “Naast de nieuwe, grote verbeteringen in Veeam Availability Suite 9.5 Update 4 hebben we ook een SAP gecertificeerde back-up- en recovery-oplossing toegevoegd. SAP HANA-enterprise-klanten profiteren daardoor van de Veeam-back-upoplossing voor hun missiekritische, performancegevoelige SAP HANA-omgeving. De oplossing leidt tot minder overheadkosten voor beheer en een intuïtievere, geïntegreerde en naadloze oplossing voor het inspelen op de bedrijfskritische eisen aan applicatie- en databeschikbaarheid.”

Belangrijkste integraties en voordelen van deze nieuwe Veeam- en SAP oplossing:
  • eenvoudig te integreren en SAP gecertificeerde BACKINT-plug-in;
  • geeft SAP beheerders honderd procent controle over het back-up- en herstelproces;
  • toonaangevende performance en schaalbaarheid met Veeam’s Scale-out Backup Repository (SOBR™); meerdere repository-servers zijn parallel in te zetten om back-up- en herstelperformance te vergroten en te schalen binnen meerdere storagesystemen.
Naast de nieuwe plug-in biedt Veeam disaster-recoverysupport voor applicaties als SAP S/4 HANA, SAP BW Data Warehouse en SAP Business One:
  • ondersteuning voor VMware-workloads, zoals Instant VM Recovery en DataLabs voor copy data management, en Storage Integrations inclusief HPE 3PAR, NetApp AFF, Pure FlashArray en Dell EMC Unity;
  • ondersteuning voor Hyper-Converged Infrastructure-systemen als Cisco HyperFlex, NetApp HCI, Nutanix AHV en meer;
  • bescherming van fysieke servers en cloudworkloads als Microsoft Azure, Azure Stack en Amazon EC2.
“We kiezen voor Veeams plug-in voor SAP HANA om onze data te beschermen omdat het SAP HANA volledig ondersteunt", zegt Thomas Langner, Executive IT Consultant van Fraport AG, een van de toonaangevende spelers in de internationale luchthavensector. "In ons datacenter in Frankfurt, waarmee we wereldwijd Fraport-diensten voorzien, hoeven we nu bovendien slechts één back-upproduct te gebruiken, dat bovendien een veel hoger integratieniveau kent".

Over Veeam Software
Veeam is de wereldwijde leider in Intelligent Data Management. Het Veeam Availability Platform is de meest complete oplossing die klanten helpt bij het automatiseren van hun datamanagement en het verzekeren van beschikbaarheid van data. Met meer dan 330.000 klanten wereldwijd, waaronder 82 procent van de Fortune 500-bedrijven en 66 procent van de Global 2000-organisaties, scoort Veeam een gemiddelde klanttevredenheid die 3,5 keer hoger is dan het gemiddelde in de sector. Het wereldwijde Veeam-ecosysteem omvat meer dan 61.000 channelpartners, Cisco, HPE, Lenovo en NetApp als exclusieve resellers en meer dan 21.000 cloud- en serviceproviders. Het hoofdkwartier is gevestigd in Baar, Zwitserland. Veeam heeft vestigingen in meer dan dertig landen. Voor meer informatie: www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter: @veeam_benelux
Laatste van Veeam Software
Insight Partners to Acquire Swiss Cloud Data Management Leader Veeam in a Transaction Valued at Approximately US$5 Billion

Veeam benoemt Danny Allan tot Chief Technology Officer

Veeam lanceert nieuwe AWS-native back-up- en hersteloplossing op AWS Marketplace

Logo LVTPR
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.com