www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

OutSystems demonstreert de kracht van Low-Code in vijfdelige reeks van interactieve webinars

Utrecht, 18 februari 2019 OutSystems, leverancier van hét Low-Code platform voor applicatieontwikkeling, verzorgt van 18 tot en met 22 februari een vijfdelige reeks van interactieve Real World Low-Code-webinars. Deze tonen de kracht van het OutSystems-platform aan de hand van praktijkvoorbeelden.

De webinars worden gepresenteerd door Solution Architects van OutSystems. Zij laten zien hoe programmeurs met het Low-Code-ontwikkelplatform solide en functierijke applicaties ontwikkelen. De vijf interactieve sessies gaan in op verschillende onderwerpen, van de ontwikkeling van een gebruikersinterface tot DevOps en het inrichten van de applicatie-architectuur tot het hergebruik van code. Al deze aspecten kunnen binnen de ontwikkelomgeving van OutSystems worden afgehandeld.

Andy Pemberton, Vice President Solution Architecture bij OutSystems: “Mensen die onbekend zijn met het fenomeen Low-Code zijn verrast over de efficiëntie waarmee ze volledig functionele applicaties kunnen ontwikkelen en de rijke gebruikservaring die het platform van OutSystems hen biedt. De toegankelijke ‘Real World Low-Code’-webinars laten mensen met elk ervaringsniveau zien hoe zij applicaties kunnen ontwikkelen die hun organisatie tastbare waarde bieden.”

De interactieve webinars worden verzorgd door de Solution Architects Keith Murphy, Matt Hartley en Mike Josephson. Elke sessie gaat in detail in op best practices en reikt praktijkvoorbeelden aan. Dit gebeurt in slechts 29 minuten. De Real World Low-Code-reeks omvat de volgende vijf webinars:

How to Create Amazing UX/UI with Low-Code – maandag 18 februari
Of u nu een UX/UI-expert bent die complexe user interfaces (UI) ontwikkelt, of als kersvers lid van een Low-Code-team van start gaat met uw eerste ontwerpproject, de UI van OutSystems reikt u alle bouwstenen aan die nodig zijn om voor een geweldige gebruikservaring te zorgen. Deze sessie laat zien hoe het volledig responsive kader van UI-componenten voor apps en internetapplicaties werkt.

How to Build and Use APIs with Low-Code – dinsdag 19 februari
Geen enkele applicatie staat op zichzelf. Moderne applicaties vragen om integratie met externe systemen en moeten hun functionaliteit openstellen aan allerhande andere oplossingen. Kom te weten hoe u API’s kunt inzetten en hergebruiken binnen al uw apps en internetapplicaties.

Can Low-Code Handle Workflow and Complex Logic?... You Bet! – woensdag 20 februari
OutSystems biedt een visueel ontwikkelmodel dat is gebaseerd op het simpele principe van aanwijzen en klikken. Het platform reikt daarnaast alle hulpmiddelen aan die nodig zijn voor de ontwikkeling van complexe logistieke- en processtromen. Dit webinar gaat nader in op de ontwikkeling van workflows binnen applicaties die met OutSystems worden ontwikkeld.

How to Architect for Reuse in OutSystems – donderdag 21 februari

Iedereen weet dat het hergebruik van code de sleutel vormt tot een solide applicatieportefeuille. Dit webinar laat zien hoe u UI’s, data en logica in OutSystems kunt vinden, hergebruiken en uitwisselen.

How to Do DevOps with OutSystems – vrijdag 22 februari
DevOps vormt een kerncomponent van de ontwikkellevenscyclus. OutSystems biedt flexibele integratie met uw bestaande programmeertools en de mogelijkheid om gebruik te maken van de ingebouwde mogelijkheden van het platform. Dit webinar gaat in op de DevOps-functionaliteit die het Low-Code-platform van OutSystems te bieden heeft.

Geïnteresseerden kunnen zich hier voor de webinars aanmelden.

Over OutSystems

Wereldwijd vertrouwen duizenden klanten op OutSystems, hét nummer één Low-Code-ontwikkelplatform voor het versnellen van applicatieontwikkeling. Gedreven techneuten hebben ieder aspect van het platform met oog voor detail ontworpen, waardoor bedrijven enterprise-grade apps kunnen bouwen en daarmee hun digitale transformatie kunnen versnellen. OutSystems is de enige oplossing die de kracht van Low-Code applicatieontwikkeling combineert met geavanceerde mobiele functionaliteiten. Daardoor kan het volledige applicatielandschap visueel gemodelleerd en geïntegreerd worden met bestaande systemen. Klik hier voor meer informatie, volg OutSystems op Twitter of bezoek het bedrijf op LinkedIn.

Meer informatie:
Marcommit
Gosse de Reus
+31 (0)35-5822730
OutSystems@marcommit.nl
Laatste van OutSystems
KPMG sluit licentieovereenkomst met OutSystems

OutSystems en Software Improvement Group (SIG) werken samen om veiligheid en kwaliteit van applicaties te verbeteren

OutSystems lanceert AI-assistent voor applicatieontwikkeling

Logo Marcommit
OutSystems contact

Logo OutSystems

+31(0)346 583 000
  www.outsystems.com
OutSystems sociaal

OutSystems tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Thales

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

ContentbureauContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl