www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 167 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Ruckus introduceert de ICX 7850-switch voor edge-to-core 100GbE-netwerken

De nieuwe switch is geschikt voor multi-gigabit netwerken bij onderwijsinstellingen, de overheid en grote ondernemingen.

Amsterdam, 13 februari 2019Ruckus Networks, onderdeel van ARRIS, maakt vandaag de lancering bekend van de nieuwe ICX 7850 switch, de nieuwe edge-to-core netwerkoplossing voor de komende tien jaar.

Met de ICX 7850 kunnen 10GbE, 25GbE, 40GbE, 50GbE en 100GbE netwerken worden aangelegd via al aanwezige glasvezelbekabeling. Daardoor is de switch geschikt voor de omvangrijke bedrijfsnetwerken van onderwijsinstellingen, de overheid en grote ondernemingen. Dankzij het op groei gebaseerde betaalmodel kunnen deze zakelijke netwerken blijven profiteren van de ontwikkelingen op het gebied van draadloze technologieën, zoals 802.11ax (Wi-Fi 6), IoT en LTE, en bijdragen aan de doorlopende groei van multi-gigabit netwerken.

"De steeds toenemende behoefte aan wifi-connectiviteit is een flinke belasting voor core-netwerken. Maar het bijhouden van de wildgroei aan apparaten en snelle ontwikkelingen op het gebied van draadloze technologie hoeft niet duur en ingewikkeld te zijn", aldus Siva Valliappan, Vice President van Wired Products bij Ruckus Networks. "De ICX 7850 switch maakt het upgraden naar multi-gigabit netwerken eenvoudig en zorgt voor lagere kosten, dankzij het snel en lineair kunnen schalen voor actuele en toekomstige netwerkbehoeften."

Eenvoudig management en betalen op basis van groei
Dankzij de stackingmogelijkheden van de ICX 7850 kan een maximum van 12 switches worden gecombineerd, met een poortdichtheid die vergelijkbaar is met die van de traditionele switchkasten in datacenters en bedrijfsswitches. Bovendien zorgen de geavanceerde failover-functionaliteit en software-upgrades tijdens het gebruik ervoor dat downtime verleden tijd is. De SmartZone™ netwerkcontroller kan worden gebruikt voor het configureren, monitoren en troubleshooten van het complete portfolio van ICX switches en de draadloze access points van Ruckus. De zeer schaalbare oplossing is eenvoudig te beheren en vereist minder stroom en koeling, met lagere totale kosten als resultaat.

"We zien een duidelijke verschuiving in de richting van multi-gigabit netwerken bij bedrijven. De lancering van de Ruckus ICX 7850 komt dus precies op het goede moment", zegt Brandon Butler, Senior Research Analyst bij IDC. "Zakelijke netwerken worden steeds zwaarder belast door datahongerige apparaten en applicaties. Dat maakt een 100GbE-netwerkinfrastructuur steeds aantrekkelijker. De ICX 7850 en managementoplossing van Ruckus spelen daar goed op in. In combinatie met de SmartZone netwerkcontroller kunnen bedrijven access points en switches op een centrale plek beheren. Dat vereenvoudigt het netwerkbeheer en verbetert de operationele efficiëntie."

"Onze oude core-netwerkapparatuur kon niet op tegen de eenvoudige installatie en veel kleinere footprint van de Ruckus ICX 7850", vertelt Matt Mercer, Director of Network Services bij Troy University. "Ons nieuwe netwerk is gebaseerd op de ICX 7850 en is klaar voor intensief gebruik door onze studenten."

Beveiliging en encryptie
Net als de andere switches van Ruckus ondersteunt de ICX 7850 de nieuwste normen op het gebied van beveiliging en encryptie. De Amerikaanse overheid maakt al ruim 20 jaar gebruik van ICX switches, die voldoen aan de strengste eisen voor wat betreft beveiliging en certificering. Daarnaast is de ICX 7850 geschikt voor de Layer 2-beveiligingstechnologie MACsec (Media Access Control Security), die met symmetrische cryptografische sleutels zorgt voor volledige encryptie van ethernetverbindingen tussen knooppunten.

Geschikt voor bestaande infrastructuren
Veel organisaties, zoals onderwijsinstellingen, maken nog gebruik van oudere netwerken met OM1- of OM2-glasvezelkabels. Zij hebben optische LRM-interfaces nodig om de 10Gbps te halen die ze nodig hebben voor de hedendaagse bandbreedtebehoeften. De ICX 7850 beschermt bestaande investeringen en biedt klanten met een oudere glasvezelinfrastructuur een upgradepad dankzij de ondersteuning voor LRM-interfaces.

Verkrijgbaarheid
De ICX 7850 is vanaf nu verkrijgbaar. Tijdens AFCEA West 2019, dat plaatsvindt van 13-15 februari 2019 in San Diego, wordt de nieuwe switch gedemonstreerd op stand 2022.

4.1 MB png  ICX7850 Stack

Over Ruckus Networks
Ruckus Networks,onderdeel van ARRIS, zorgt voor connectiviteit over de hele wereld. Met onze partners bouwen we aan veilige draadloze en bekabelde netwerken voor organisaties die groot belang hechten aan connectiviteit en eenvoud voor eindgebruikers. Volg Ruckus op Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube en schrijf je in voor onze blog.

Over ARRIS
ARRIS International plc (NASDAQ: ARRS) zorgt voor een slimme, verbonden wereld. De toonaangevende hardware, software en services van het bedrijf zorgen ervoor dat mensen en bedrijven op een andere manier geïnformeerd, vermaakt en verbonden worden. Ga voor meer informatie naar www.arris.com.

Copyright © 2019 ARRIS Enterprises, LLC. All rights reserved. Ruckus, Ruckus Networks, the Ruckus logo, and BeamFlex trademarks are registered in the U.S. and other countries. Other names and brands mentioned in this document or website may be claimed as the property of others.

Ruckus Persdesk
Lisa Elzinga
+ 31 (0)23 555 34 24
ruckus@yellow-communications.com
www.ruckusnetworks.com
Laatste van Ruckus
Ruckus Network benoemt Eric Law als VP EMEA Sales

Ruckus introduceert de ICX 7850-switch voor edge-to-core 100GbE-netwerken

Ruckus Networks access points als eerste in de sector Wi-Fi CERTIFIED Vantage 2 gecertificeerd
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 2 jaar en 167 dagen

Logo Clarity Benelux
Ruckus contact

Logo Ruckus

info@alcadis.nl
  ruckus.nl
Ruckus sociaal

Ruckus tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric