Zebra Technologies aanwezig tijdens EuroCIS 2019

Zebra Technologies presenteert de nieuwe series RFID draagbare scanners en ‘personal shopping solutions’ die de productiviteit van medewerkers en de klanttevredenheid verhogen

Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), een vernieuwer, met oplossingen en partners die ervoor zorgen dat bedrijven een prestatievoorsprong kunnen realiseren, zal dit jaar op de EuroCIS 2019 oplossingen presenteren die de winkelervaring zal verbeteren. Deze oplossingen leveren informatie over de klant en de producten waarnaar ze op zoek zijn zodat detailhandelaren hier snel op in kunnen spelen en een gepersonaliseerde en naadloze ervaring kunnen aanbieden.

Op de Zebra stand (A42) zullen ook PartnerConnect partners - Bütema, Cosys, Symphony Retail AI, MSC Computer, Profitect, Quinyx, SOTI – aanwezig zijn. Deze partners zullen detailhandelaren ondersteunen in hun zoektocht naar producten om een gepersonaliseerde winkelervaring te bieden zodat zij een concurrentievoordeel kunnen behalen.

Zebra en zijn partners zullen verschillende oplossingen tentoonstellen gericht op voorraadbeheer, orderverwerker en verkoop assistentie. Deze oplossingen maken zakelijke inzichten in activa en de verwerking van bestellingen in zowel de winkel als online mogelijk.

De nieuwe generatie DS9900 draagbare scanners, geschikt voor identificatie en gegevensregistratie, is ontworpen om de medewerkers te ondersteunen en de klantbeleving tijdens de verkoop en het betaal proces te verbeteren. De DS9900 heeft een opvallend design en zorgt er middels zijn vele functies voor dat er niet meerdere apparaten nodig zijn. De DS9900 heeft een van ’s werelds snelste scanfuncties in zijn klasse, een hoge-resolutie beeldopname, een RFID-lezer en optioneel kun je ook een deactiveersysteem voor elektronische artikelbewaking (EAS) toevoegen. Doordat deze functies in een apparaat zijn geplaatst worden kosten verlaagd en werkstromen gestroomlijnd.

Zebra’s nieuwe robuuste MC3300R series van RFID-lezers, die wordt bestuurd door Android™, is ontworpen voor voorraadbeheer, orderverwerking, cross-docking en het volgen van activa.

Ook zal de PS20 worden gepresenteerd, Zebra’s zesde generatie ‘personal shopping solution’ (PSS), die klanten in staat stelt om items te scannen tijdens het winkelen, waardoor het afrekenproces wordt gestroomlijnd. Zebra’s op Android gebaseerde ‘personal shopper’ voegt een reeks nieuwe applicaties toe die winkelmedewerkers en managers in staat stelt de efficiëntie te verbeteren, terwijl tegelijkertijd een meer gepersonaliseerde winkelervaring aan klanten wordt geboden.

WANNEER: Feb. 19-21, 2019

WAAR: EuroCIS 2019