Stein Tiebosch benoemd tot Manager Channel team Fortinet

Utrecht – 12 februari 2019, Fortinet (NASDAQ: FTNT), wereldwijd leider in uitgebreide, geïntegreerde en geautomatiseerde oplossingen voor cyberbeveiliging, heeft Stein Tiebosch benoemd tot nieuwe Manager Channel team. De afgelopen jaren is Fortinet in Nederland flink gegroeid: het marktaandeel is toegenomen, net als het aantal partners dat hier aan bij heeft gedragen. Het team dat deze partners volledige ondersteuning biedt, bestaat nu uit drie channelmanagers, waar binnenkort een vierde aan toegevoegd wordt. Tiebosch zal dit team aansturen. Hij wordt onder andere  verantwoordelijk het uitrollen van het vernieuwde partnerprogramma en de groei van channelpartners die werken met Security Fabric.

Tiebosch heeft bijna tien jaar channel-ervaring, en begrijpt de specifieke vragen en ontwikkelingen die relevant zijn voor deze sector. De afgelopen 2,5 jaar liet hij als channel manager bij Fortinet zien dat hij een uitstekend visie heeft op het partnerlandschap in het algemeen en op de Fortinet partner-community in het bijzonder.

Vincent Zeebregts, country manager Fortinet Nederland: “Het Nederlandse Fortinet team is de afgelopen jaren in rap tempo gegroeid tot 35 medewerkers. Onze oplossingen voor Managed Security Services, Cloud en SD-Wan, en onze volledige beveiligingsoplossing in de vorm van Security Fabric, worden door de markt zeer gewaardeerd. De vraag naar onze security- oplossingen is dan ook met name bij cloud partners en large enterprises enorm toegenomen. Partners zijn essentieel voor het succes van Fortinet. We willen hen dan ook op de juiste momenten alle benodigde sales- en marketingondersteuning bieden. Stein is een ervaren channelmanager, en ik ben zeer enthousiast dat hij samen met het channelteam de relaties met onze partners zal verdiepen en uitbouwen.”

Over Fortinet
Fortinet (NASDAQ: FTNT) beschermt ’s werelds grootste ondernemingen, internetproviders en overheidsorganisaties. Het biedt organisaties intelligente, naadloze bescherming van hun groeiende aanvalsoppervlak en stelt hen in staat om tegemoet te komen aan de steeds hogere eisen die aan hun grenzeloze netwerk worden gesteld, nu en in de toekomst. Alleen de Fortinet Security Fabric-architectuur is in staat om compromisloze beveiliging te bieden als oplossing voor de meest prangende uitdagingen op beveiligingsgebied, of het nu gaat om mobiele, netwerk-, applicatie- of cloudomgevingen. Fortinet heeft wereldwijd de meeste beveiligingsappliances verkocht. Meer dan 375.000 klanten vertrouwen op Fortinet voor effectieve bescherming van hun organisatie. Kom meer te weten op http://www.fortinet.com, het blog van Fortinet en FortiGuard Labs.

Noot voor de redactie [niet voor publicatie]
Meer informatie over dit bericht of over Fortinet kunt u opvragen bij:
Karianne Hoekstra
Zeekhoe Communicatie