www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.com

Xerox en partners in House of Inspiration op Print & Sign

Breukelen, 5 februari 2019. Xerox schittert met Veenman, Xtandit en Document Concepts in The House of Inspiration. Stand E124, midden op de beursvloer.

Tijdens deze vakbeurs voor grafimediabedrijven die eens per twee jaar plaatsvindt, deelt Xerox de stand met haar dochter Veenman en Partners Xtandit en Document Concepts.

Het thema is House of Inspiration waar ideeën met nieuwe oplossingen leiden tot meer groei. De stand zelf is een duurzaam huis waarin diverse innovaties te zien zijn, die bezoekers instap- en/of doorgroeimogelijkheden naar nieuwe markten bieden.

Wat valt er te zien en te beleven bij Xerox?
BeBrilliant is de nieuwe strategie om betaalbaar, snel en eenvoudig meerkleurig of veredeld digitaal drukwerk te maken, CMYK Plus. Het toevoegen van extra kleuren of veredeling stelt iedere ondernemer van klein tot groot in staat hun omzet te verhogen door zowel aan bestaande applicaties meerwaarde toe te voegen en nieuwe applicaties te ontwerpen. Met de nieuwe Xerox oplossingen is het mogelijk om snel en eenvoudig goud, zilver, wit of transparant te printen. Of het nu visitekaartjes zijn met goud en/of zilver, luxe schrijfpapier met zilver, verpakkingen in kleine oplagen met zes kleuren of opvallende direct mail campagnes.

Beursprimeurs!
Er zijn diverse printers en toepassingen voor het eerst op een beurs in Nederland te zien. Zoals de Xerox Iridesse die naast de standaard CMYK voorzien kan worden van optioneel twee extra kleuren, namelijk zilver, goud, transparant of wit, in één drukgang. Xerox laat tijdens de beurs diverse applicaties zien, zoals verpakkingen en direct mail, met optimaal gebruik van de nieuwe mogelijkheden.

Een primeur voor Nederland is een technische demonstratie van de update van de Xerox C60/70. Met deze compacte productieprinter komt het afdrukken van goud, zilver en zelfs fluor binnen het bereik van iedere ondernemer die meer wil dan alleen vierkleurendruk. Denk bijvoorbeeld aan menukaarten, luxe uitnodigingen, exclusieve toegangskaarten en dergelijke. De machine is standaard voorzien van typisch grafische mogelijkheden zoals het printen van verschillende papiersoorten, kunststoffen en substraten tot 300 grams.

De Xerox Versant 3100 staat in de markt bekend om zijn automatisering, betrouwbaarheid en productiviteit. Door middel van de automatisering kan je met één druk op de knop kalibreren, papierprofielen maken, registratie inregelen en densiteit regelen, zodat de machine automatisch in gekende optimale staat wordt gebracht. Nieuw zijn het printen van banners tot een lengte van 660 mm en het inline afwerken met functies als drie kanten snijden, vouwen en C/Z vouwen. Dit scheelt veel nabewerkingstijd en zo kan bijvoorbeeld lesmateriaal geproduceerd worden met binnenwerk, tabbladen en omslag zonder productiviteitsverlies in één keer. De Versant 3100 kan op vijf posities rillen waardoor o.a. menukaarten, boekomslagen en visitekaartjes gerild uit de afwerkeenheid komen. Ook meer bijzondere substraten zoals het bedrukken van cling films voor raamtoepassingen en kunststof labels voor de plantenindustrie is mogelijk met de Versant 3100.

De Xerox Versant 180 is voorzien van een onlangs in Amerika geïntroduceerde hoge-capaciteit enveloppenfeeder. Daarmee wordt de Versant 180 een zeer compacte en productieve enveloppenfabriek en kunnen enveloppen worden voorzien van een vierkleuren opdruk. Enveloppen-on-demand dus.

De Xerox Versalink C9000 is er voor iedereen die eenvoudig wil starten met kleurafdrukken, maar geen concessie wil doen aan kwaliteit en mogelijkheden. Geschikt voor studio’s, reclamebureaus tot proefafdelingen van drukkerijen. Naast SRA3 is de machine geschikt om banners tot ruim 1300 mm te printen. De Versalink C9000 is uitgerust met Xerox X-Rite Precise Colour Meter. Daarmee is de printer perfect op kleur te houden en zorgt ervoor dat de afdruk er briljant uitziet. Zie deze korte introductievideo voor meer info over deze printer.

Naast productieprinters ook Software

We laten FreeFlow® Core zien waarmee de processtappen die nodig zijn om een opdracht voor te bereiden volledig wordt geautomatiseerd voordat deze wordt geprint. De software is flexibel en schaalbaar zodat ieder grafimediabedrijf van een automatiseringsoplossing kan profiteren, ongeacht de omvang. Ook dé software voor personalisatie: XMPie wordt op de beurs getoond. Hiermee zijn volledig 1:1 communicatiecampagnes te maken. Web2Print, Crossmedia en Multi-channel marketingmanagement. Met Fiery Cost Estimator bij de Iridesse kan snel en makkelijk prijzen per opdracht worden berekend, ook bij meer kleuren dan CMYK zodat de kosten voor een opdracht voorspelbaar zijn voordat de productie wordt gestart.

Voor meer inspiratie
De Barista en de standbemensing staan klaar met lekkere koffie, informatie en inspiratie op stand E124.
De beurs Print & Sign is 26 en 27 maart geopend van 13.00 tot 21.00 uur en op 28 maart van 10.00 tot 17.00 uur, in de Evenementenhal in Gorinchem. Voor vragen over Xerox op Print & Sign: www.xerox.nl of informatie@xerox.com.

Over Xerox
Xerox Corporation is een technologieleider die de manier waarop de wereld communiceert, verbindt en werkt innoveert. We begrijpen wat de kern is van het delen van informatie - en alle vormen die het kan aannemen. We omarmen de integratie van papier en digitaal, de toenemende vraag naar mobiliteit en de behoefte aan naadloze integratie tussen werk en privé. Elke dag helpen onze innovatieve printtechnologieën en intelligente werkoplossingen mensen te communiceren en op een betere manier te werken. Ontdek meer op Xerox.nl en volg ons op Twitter op @Xeroxnederland.

Media Contact:
Patty de Jong, Xerox
Patty.deJong@xerox.com

Opmerking:
To receive RSS news feeds, visit https://www.news.xerox.com. For open commentary, industry perspectives and views visit http://twitter.com/xerox, http://www.linkedin.com/company/xerox, http://connect.blogs.xerox.com, http://www.facebook.com/XeroxCorp, http://www.youtube.com/XeroxCorp.

Xerox® and Xerox and Design® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Laatste van Xerox
Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers

Print2Pack transformeert verpakkingsproductieproces met Xerox
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage