www.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 135 dagen geleden)
PR: LVTPR

Sonos introduceert Sonos Architectural by Sonance, de eerste premiuminbouwspeakers specifiek ontworpen voor gebruik met de Sonos Amp

Sonos Amp is vanaf 5 februari te reserveren op Sonos.com en vanaf 12 februari verkrijgbaar op Sonos.com en via installateurs

Hilversum, 5 februari 2019 - Sonos (Nasdaq: SONO) introduceert de Sonos Architectural by Sonance-speakers. Deze collectie passieve inbouwspeakers is ontworpen in samenwerking met Sonance en volledig geoptimaliseerd voor de Sonos Amp: de veelzijdige nieuwe versterker. De Sonos In-Wall by Sonance en de Sonos In-Ceiling by Sonance zijn vanaf nu te reserveren op sonos.com en vanaf 26 februari 2019 leverbaar. De Sonos Outdoor by Sonance-speakers zijn verkrijgbaar in april 2019.

Image

Sonos en Sonance staan beide voor superieur geluid en onovertroffen design. Samen ontwikkelden ze speakers die volledig opgaan in de omgeving. Tegelijkertijd bieden de speakers een kristalhelder geluid, gelijkmatige geluidsdekking en veel gebruiksgemak. Het is voor het eerst dat er inbouwspeakers zijn ontworpen en geproduceerd voor een specifieke versterker. Hieruit blijkt dat beide merken veel belang hechten aan het creëren van innovatieve geluidservaringen.

“Het was ons doel om voor installateurs tot een oplossing te komen, die de Sonos-beleving voor het eerst mogelijk maakt via inbouwspeakers”, zegt Patrick Spence, CEO van Sonos. “Sonance was de meest voor de hand liggende partner, omdat dit bedrijf met ons een passie deelt voor het leveren van hoogwaardige en betrouwbare geluidsoplossingen voor binnens- en buitenshuis.”

In combinatie met de Amp maakt de unieke hardware van de In-Ceiling- en de In-Wall-speakers het gebruik van Trueplay™ mogelijk. Trueplay zorgt ervoor dat al je muziek even goed klinkt, waar de speaker ook staat. Dit komt doordat de software rekening houdt met de omvang, indeling en aankleding van de kamer waarin de speakers zich bevinden en automatisch de equalizer aanpast voor een optimaal geluid.

De Outdoor-speaker is de eerste Sonos-speaker voor gebruik buitenshuis. Het unieke ontwerp maakt hem bestand tegen verschillende weersomstandigheden. Hierdoor is het nu mogelijk om thuis het gehele jaar door van audiocontent te genieten, of je nu binnen of buiten bent.

Image

“We zijn verheugd om samen te werken met Sonos voor het op de markt brengen van de eerste inbouwspeakers met TruePlay”, zegtAri Supran, CEO van Sonance. "Sonos is toonaangevend als het gaat om geluidsbeleving. We zijn zeer enthousiast om deze beleving nu uit te breiden naar inbouwinstallaties die opgaan in het interieur.”

In combinatie met de Amp bieden de speakers vanSonos Architectural by Sonancealle voordelen van het Sonos-systeem, zoals een gebruiksvriendelijke app die werkt met al je favoriete streamingservices, AirPlay 2-bediening, regelmatige software-updates en de mogelijkheid om extra Sonos-speakers en -componenten aan je systeem toe te voegen.

Eén Sonos Amp kan tot drie Sonos Architectural by Sonance-speakersets versterken, omdat deze speakers zijn geoptimaliseerd voor de Amp. Bovendien bieden alle Sonos Architectural by Sonance-speakers een dynamische basverwerking die lage frequenties nog mooier laat klinken. Dit zorgt voor een nog rijkere luisterervaring.

Net als bij alle Sonos-producten staat bij de Sonos Architectural by Sonance-speakers de geluidsbeleving voorop, waar je als gebruiker ook luisteren wilt.

De In-Ceiling-speakers, die 699 euro per set kosten, voorzien elke kamer van muziek en zijn ideaal als je wilt genieten van een ruimtelijk geluid. Ze zijn ook voorzien van speciaal ontworpen ronde – of optionele vierkante – grilles die in dezelfde kleur als het plafond zijn te verven.

De In-Wall-speakers, die 699 euro per set kosten, leveren gericht, meeslepend geluid voor je homecinema. Net als de In-Ceiling-speakers hebben deze speakers ook speciaal ontworpen grilles die in dezelfde kleur als het plafond zijn te verven.
De Outdoor-speakers, die 899 euro per set kosten, zijn bestand tegen weersinvloeden en geven ook buiten een rijk geluid. Deze Outdoor-speakers zijn gebouwd om vocht, water, zout spatwater, warmte, uv-straling en vrieskou te weerstaan.

Sonos Amp
Sonos heeft ook de volledig vernieuwde Amp aangekondigd. Deze krachtige en veelzijdige versterker voor thuis is vanaf 5 februari 2019 in Nederland te reserverenop  Sonos.com en vanaf 12 februari te leveren. De Amp is verkrijgbaar voor 699 euro en werd aangekondigd in augustus 2018. Dit model is twee keer zo krachtig als zijn voorganger, ondersteunt Apple’s AirPlay 2 en meer dan honderd streamingservices, en heeft een HDMI ARC-poort om je tv van geweldig geluid te voorzien.

Over Sonos
Sonos (Nasdaq: SONO) is een van 's werelds toonaangevende merken als het gaat om geluidsbeleving. Als uitvinder van multiroom draadloze homeaudio helpen de innovaties van Sonos de wereld beter te luisteren door mensen toegang te geven tot hun favoriete content en ze deze content te laten bedienen hoe ze maar willen. Sonos staat bekend om de ongekende geluidsbeleving, het doordachte design voor in het huis, het gebruiksgemak en een open platform, en maakt het gehele spectrum van audiocontent beschikbaar voor iedereen. Het hoofdkantoor van Sonos bevindt zich in Santa Barbara, Californië (VS). Meer informatie is te vinden op  www.sonos.com.

Sonance
Sonance is een van de meest toonaangevende en erkende fabrikanten in de inbouwspeakers- en buitenspeakerscategorieën wereldwijd. Sonance is opgericht in 1983 toen Scott Struthers en Geoff Spencer een audio-oplossing zochten, die fantastsche prestaties kon leveren en die tegelijk wegvielen in het interieur. Dit was de start van de inbouwspeakercategorie. Sonance heeft zijn hoofdkantoor in San Clemente, Californië (VS). Meer informatie op  www.sonance.com.

Download hier beeldmateriaal in hoge resolutie. Voor vragen en/of informatie kun je terecht bij LVTPR.

Perscontact | LVTPR
IJze de Vries, Kirsten Peterse en Dian Koot
sonos@lvtpr.com
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 3 jaar en 135 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials