www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: LVTPR

Techstars vindt in Amsterdam en München een thuis voor Accelerators met Mindspace

Mindspace verwelkomt Techstars, het wereldwijde netwerk dat ondernemers helpt successen te behalen, in zijn kantoren in Amsterdam en München.Techstars neemt zijn intrek in de gloednieuwe locatie Mindspace Dam in Amsterdam voor zijn eerste programma in Nederland: Arcadis City 2030 Accelerator, Powered by Techstars. In München vestigt Techstars zich in het Mindspace Stachus-kantoor voor een nieuw programma in Duitsland, BSH Future Home Accelerator.

image

Techstars is al sinds 2010 actief in Nederland en Duitsland via het Techstars Startup Weekend en de Techstars Startup Digest-programma’s. Het organiseren van deze accelerator programma’s is een blijk van vertrouwen in beide steden. De keuze voor Mindspace voor beide locaties biedt de wereldwijde accelerator een geweldige plek om zijn nieuwe programma’s te lanceren.

“We investeren inmiddels al tien jaar in Nederland en Duitsland via verschillende Techstars-programma’s”, vertelt Scott Ford, Executive Vice President Operations bij Techstars. “We zijn blij met Mindspace als partner in het huisvesten van onze nieuwe acceleratorprogramma’s in Amsterdam en München. Onze programma’s profiteren hiermee van de ervaring en expertise van Mindspace met betrekking tot de ondernemers- en start-upmarkt op beide locaties.”

Techstars’ lancering van de acceleratorprogramma’s in Amsterdam en München komt niet als een verrassing, aangezien beide steden beschikken over een startup-scene die zich snel ontwikkelt. De ervaring en omgang van Mindspace met deze doelgroep,de vormgeving van de locaties en de benadering van deze gemeenschap komen goed overeen met de kernwaarden van Techstars.

“We zijn trots dat Techstars onze locaties heeft gekozen voor de uitbreiding van hun wereldwijde netwerk”, zegt Yotam Alroy, medeoprichter en Chief Business Officer bij Mindspace. “We delen dezelfde waarden, namelijk innovatie, ondernemerschap, diversiteit, samenwerking en educatie. We zijn dankbaar voor hun voortdurende inzet voor de startup-gemeenschap en voor Mindspace. Het is een eer om een programma te hosten dat zoveel bedrijven helpt opstarten.”

Arcadis City of 2030 Accelerator, het Techstars-programma in Amsterdam, start op 4 maart. De Demo Day vindt plaats op 29 mei. Techstars’ programma in München, BSH Future Home Accelerator, Powered by Techstars, startte op 4 februari. Op 9 mei bereikt het programma het hoogtepunt met Demo Day. Beide programma’s brengen ook openbare evenementen met zich mee, die worden gehost op de Mindspace-kantoorlocaties.

Over Mindspace
Mindspace is de wereldwijde leverancier van Office as a Service-oplossingen. Mindspace creëert een uitzonderlijke werkomgeving die bedrijven helpt het beste uit zichzelf te halen. Leden zetten in op hogere productiviteit en innovatie en trekken daardoor talent aan en behouden dit. Ook besparen ze kosten en middelen die ze opnieuw in hun bedrijf kunnen investeren. De Mindspace Experience biedt service op hoog niveau, inspirerende en prachtig vormgegeven kantoren, een levendige werkomgeving en wellness-, lifestyle- en professionele programma's in gebouwen op A-locaties die de meeste bedrijven zich niet alleen zouden kunnen veroorloven. Het bedrijf beheert ruimtes op toplocaties in grote steden in de Verenigde Staten, Polen, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, Polen, Roemenië en Israël. Onder de klanten van Mindspace bevinden zich toonaangevende merken, zoals Microsoft, Samsung, Spotify, Barclays Bank, Expedia, Schwan-Stabilo, M&C Saatchi, GoPro, Visa, Frank Recruitment Group, ABSL, Techstars Accelerator en Startupbootcamp. Om je beste werk gedaan te krijgen, ervaar Mindspace zelf.

Over Techstars
Techstars is het wereldwijde netwerk dat ondernemers helpt successen te behalen. De oprichters van Techstarsen hun teams staan in contact met andere ondernemers, experts, mentoren, alumni, investeerders,community-leiders en zakelijke partners die hun bedrijven helpen groeien. Techstars heeft drie divisies: Techstars Startup Programs, Techstars Mentorship-Driven Accelerator Programs en Techstars Corporate Innovation Partnerships.Techstars Mentorship-Driven Accelerator Programs helpt entrepreneurs om sneller meer gedaan te krijgen. Techstars Startup Programs inspireert, onderwijst en verbindt ondernemers. Techstars Corporate Innovation Partnerships helpt merken groei te stimuleren door innovatie en culturele transformatie te versnellen. Het Techstars-acceleratorportfolio omvat ruim 1.600 bedrijven met een marktkapitalisatie van 18,2 miljard dollar. www.techstars.com
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Mindspace
Werken in een kantoortuin? Niet zonder stilteruimte, blijkt uit nieuw onderzoek

Mindspace lanceert boetiekkantoor: Mindspace House Amsterdam

Logo LVTPR
Mindspace contact

Logo Mindspace

Mindspace sociaal

Mindspace tweets

Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Schneider Electric
Logo VSL
Logo Totaalbesparen.com