www.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Krakeling Communicatie

Cloud grootste groeifactor voor Genesys in 2018

Naarden, 5 februari 2019 – Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, maakt bekend dat de wereldwijde cloudverkoop in 2018 met 32% is gestegen ten opzichte van het jaar daarvoor. De groei in cloudomzet geldt voor alle marktsegmenten.

De verkoopstijging geld voor alle clouddiensten van Genesys maar het PureCloud-platform piekt met meer dan een verdriedubbeling sinds 2016. De snelle groei van PureCloud is ongekend in de markt. PureCloud versnelt meer dan de snelst groeiende SaaS-platforms waaronder Workday, Zendesk, ServiceNow en anderen, met een jaarlijkse omzetgroei van 130% sinds 2017. Daarbij profiteren de klanten van PureCloud van doorlopende innovatie en de snelste beschikbaarheid van nieuwe features in de markt, alleen al in de afgelopen twee jaar meer dan 300.

Kracht van de grote aantallen
In 2018 steeg het aantal cloud deals met een waarde van $1 miljoen of meer met 110% ten opzichte van het jaar daarvoor. Veel daarvan waren het resultaat van het Genesys PureBridge programma, dat bijna 1.200 bedrijven heeft geholpen met een moeiteloze overstap van lecacy systemen als Avaya en Cisco naar een modern customer experience platform van Genesys.

In de laatste twee jaar sloot Genesys meer dan drie deals per dag voor het vervangen van een verouderd systeem waaronder alleen al meer dan 700 van Avaya. Opmerkelijk is dat meer dan de helft van alle systeemverlaters in 2018 koos voor een cloud oplossing van Genesys. Het partnerkanaal is van groot belang geweest in het realiseren van dit momentum.

Grote merken zetten Genesys in voor bereiken zakelijke doelstellingen
“We zagen honderden migraties van on premise naar de cloud: bedrijven komen in grote getale naar Genesys omdat we hebben bewezen dat we waarde en doorlopende innovatie kunnen leveren,” zegt Paul Segre, CEO van Genesys. “Onze klanten begrijpen hoe digitale kanalen, kunstmatige intelligentie (AI) en cloud in elkaar overlopen – en ze willen samenwerken met een strategische partner voor een holistische aanpak van hun behoeften.”

Bedrijven die zijn overgestapt naar Genesys boeken enorme winst, zoals:
  • Coca-Cola Business Service Noord-Amerika, de grootste drankenfabrikant ter wereld, bracht de total cost of ownership terug met 50%.
  • Heineken Mexico verbeterde de gesprekseffectiviteit met 40%, de verkoop met 6% en de hoger efficiëntie van de agenten resulteerde in 1,5 uur minder uren per agent per dag.
  • Westpac New Zealand verminderde de kosten voor infrastructuur, verhoogde het aantal uitgaande gesprekken voor klantenservice met 100% en realiseerde een snelle time-to-value. De eerste medewerkers klantenservice waren binnen drie maanden live.

Segre legt uit: “Wij begrijpen dat onze klanten, om success te hebben in hun markt, een snellere time-to-value nodig hebben. Dat betekent dat ze moeten innoveren, kunstmatige intellgentie en andere nieuwe technologieën moeten oppakken, betere klantervaringen moeten leveren, het leven van medewerkers makkelijker moeten maken, meer moeten verkopen maar wel tegen lagere kosten. Met de cloud kunnen we deze organisaties helpen om die doelen sneller en kosteneffectiever dan ooit te halen.”

In het afgelopen jaar heeft Genesys grote stappen gemaakt in het faciliteren van klantsuccessen, waaronder:

• Snellere toepassing en migratie: met dan 100 voorgeschreven gebruikscases, zowel onpremise als in de cloud, heeft Genesys de implementatietijd bij klanten met de helft teruggebracht. Cloud-klanten van Genesys met zeer complexe eisen en wensen zijn meestal in minder dan zes maanden live.
  • Versnelde speed-to-market: de verschuiving van Genesys naar DevOps en de microservices architectuur, maakt dat klanten innovaties sneller kunnen toepassen en er sneller van kunnen profiteren.
  • Investeren in innovatie: Genesys investeert jaarlijks meer dan $250 miljoen in onderzoek en ontwikkeling (R&D) zodat klanten beschikken over innovatieve oplossingen die geschikt zijn voor de volgende veranderingsgolf, of het nu gaat om consumentengedrag, technologische vooruitgang of verschuivingen in de markt.
Lees meer over Coca-Cola Business Services North America’s reis naar de cloud met Genesys.

====

Over Genesys
Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek genesys.com op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.

Linda Hilberdink
Genesys Nederland
linda.hilberdink@genesys.com

Ingrid Wong
Krakeling Communicatie
ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl
Eerder van Genesys
4 sep 2019 Onderzoek in de praktijk: 80% van de werkgevers is niet bezorgd over onethisch gebruik van AI – maar zou dat wel moeten zijn

8 aug 2019 Internationaal Customer Experience Event van Genesys in Amsterdam

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Valid
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl