www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Archetype Agency BV

Palo Alto Networks kondigt uitbreiding van het NextWave Partner Program aan

Amsterdam, 4 februari 2019 - Palo Alto Networks (NYSE:PANW), leider op het gebied van cybersecurity, kondigt de uitbreiding van NextWave Partner Program aan. Het vernieuwde partner programma zal de flexibiliteit stimuleren, groei op lange termijn ondersteunen en biedt meer mogelijkheden om diensten van partners uit te breiden.

De uitbreiding van het NextWave Partner Program omvat:
  • Nieuwe winstgevendheidsinitiatieven: Palo Alto Networks introduceert nieuwe opties voor partners om hun activiteiten te laten groeien binnen gestroomlijnde programmaniveaus, gelaagde kortingsstructuren en nieuwe partner incentives gericht op het vergroten van marges en winstgevendheid.
  • Nieuwe partner-gedreven service mogelijkheden: Palo Alto Networks heeft een nieuw Managed Sevices Program, dat partners een duidelijk pad biedt om te profiteren van de snelgroeiende managed services mogelijkheden.
  • Nieuwe systemen en processen: Palo Alto Networks introduceert geautomatiseerde systemen en processen om het zakendoen eenvoudiger te maken. Deze verbeteringen vereenvoudigen het offerte- en goedkeuringsproces om de verkoopcyclus te versnellen en de algemene partnerervaring te verbeteren.
"Onze aanhoudende groei en succes zijn afhankelijk van ons vermogen om ons snel aan te passen aan veranderende klant-, markt- en bedrijfsdynamiek samen met onze partners", zegt Karl Soderlund, senior vice president Worldwide Channels bij Palo Alto Networks. De verbeteringen van het NextWave Partner Program, die vandaag zijn onthuld, onderstrepen onze toewijding aan het kanaal door meer mogelijkheden te bieden om samen uit te blinken en onze gezamenlijke klanten te beschermen tegen succesvolle cyberaanvallen."

Voor meer informatie over de uitbreiding van het NextWave Partner Programma, klik hier voor de blog van Karl Soderlund.

Over Palo Alto Networks
Wij zijn de wereldwijde leider in cybersecurity en zijn bekend om het uitdagen van de status quo in deze markt. Onze missie is om onze manier van leven in het digitale tijdperk te beschermen door het voorkomen van succesvolle cyberaanvallen. Dit heeft ons het voorrecht gegeven om tienduizenden bedrijven en hun klanten te beveiligen. Ons Security Operating Platform verstevigt hun digitale transformatie met continue innovatie op het gebied van security, automatisering en analytics. Door het leveren van een platform en het aanmoedigen van een groeiend ecosysteem van innovatoren zoals wij, leveren wij zeer effectieve en innovatieve cybersecurity in de cloud, netwerken en op mobiele apparaten.